-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект)
Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету.
Завершена
475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 750.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2019 12:45 - 23.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Номер:
2f3a34f7466c4e1d8963fddb45202b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000968-a.b2
Назва:
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Вимога:
Допущення Замовником порушення вимог чинного законодавства при визначенні переможця та надання безпідставних переваг учаснику ТОВ БМС ТЕХНО.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.06.2019 19:11
Дата подачі:
04.06.2019 19:11
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (не менше двох договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями договорів та копіями позитивних листів - відгуків контрагентів). *Аналогічними договорами є договори з предметом закупівлі згідно переліку товарів за групою ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу». Звертаємо Вашу увагу на формулювання вимоги «згідно переліку товарів за групою»! Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – це єдиний закупівельний словник, найактуальнішій версії якого присвоєно код ДК 021:2015. Як і інші системи класифікації, CPV структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями. Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації. Таким чином, Замовником встановлено роз’яснення щодо поняття аналогічного договору під час проведення процедури закупівлі, зокрема з предметом закупівлі згідно переліку товарів за групою ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», а саме за наступним переліком: код 32331000-2 «Електропрогравачі»; код 32331100-3 «Програвачі грамофонних платівок»; код 32331200-4 «Касетні програвачі»; код 32331300-5 «Звуковідтворювальна апаратура»; код 32331500-7 «Записувальні прилади»; код 32331600-8 «MP3-плеєри»; код 32332000-9 «Магнітофони»; код 32332100-0 «Диктофони»; код 32332200-1 «Телефонні автовідповідачі»; код 32332300-2 «Звукозаписувальні пристрої»; код 32333000-6 «Апаратура для відеозапису та відео відтворення»; код 32333100-7 «Відеомагнітофони»; код 32333200-8 «Камкодери»; код 32333300-9 «Відеовідтворювальна апаратура»; код 32333400-0 «Відеоплеєри». Слід зазначити, що тендерна документація не містила дискримінаційних вимог щодо обов’язкової наявності (зазначення) коду класифікатора ДК 021:2015 за змістом договору, оскільки зазначена вимога звузить коло потенційних учасників, що встановлено у висновках Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарг на зміст вимог тендерної документації з аналогічним формулюванням щодо змісту договору з аналогічним предметом закупівлі.
Щодо другого та третього питання вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З метою дотримання прав учасників процедури закупівлі та у відповідності до положень ст. 3 Закону факт відсутності дати створення та/або відсутній фірмовий бланк та/або учасником було надано документ у іншій частині тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) з результатами розгляду скарг з аналогічним предметом розгляду. Звертаємо Вашу увагу, що за змістом рішення Органу оскарження №5409-р/пк-пз від 10.08.2017 (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001452-b) відсутність на документах тендерної пропозиції дати та реєстраційного номеру не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, тендерна пропозиція учасника не можу бути відхилена з вищенаведених формальних підстав. Слід зазначити, що на виконання вимог тендерної документації учасником було надано у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у повному обсязі, розташування документу у іншій частині тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки зазначений факт не впливає на зміст тендерної пропозиції та не нівелює конкурентоздатність учасника.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ БМС ТЕХНО відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, що зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення учасником формальної помилки, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону. Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Комунальне підприємство «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимоги про усунення порушення учасника ТОВ "ОПТА ВІДЕО" (код ЄДРПОУ: 41688585) № UA-2019-05-11-000968-a.b2 від «04» червня 2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Номер:
7af930f3cf0d4b21be4d4ad54d30bfad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000968-a.b1
Назва:
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Вимога:
Допущення Замовником порушення вимог чинного законодавства при визначенні переможця та надання безпідставних переваг учаснику ТОВ БМС ТЕХНО.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 30.05.2019 10:53
Дата подачі:
30.05.2019 10:53
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення учасника ТОВ "Еквіп Хаб" (код ЄДРПОУ: 39877824) тендерний комітет Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради «11» травня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a.
«27» травня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель «ProZorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ БМС ТЕХНО з ціною 393 390,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі триста дев’яносто грн. 00 коп.) з ПДВ.
Під час розгляду документів, наданих учасником ТОВ БМС ТЕХНО у складі тендерної пропозиції було встановлено відповідність вимогам тендерної документації до процедури відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a, проте згідно змісту вимог, викладених учасником ТОВ "Еквіп Хаб" ТОВ БМС ТЕХНО не було завантажено протягом 1-го (одного) робочого дня тендерну пропозицію (за формою Додатку 5), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. З метою дотримання прав учасника процедури закупівлі та у відповідності до положень ст. 3 Закону зазначений факт не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ БМС ТЕХНО, оскільки тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ) з результатами розгляду скарг з аналогічним предметом розгляду. За змістом рішення Колегії АМКУ №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року встановлено висновок, що відповідно до статті 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на виконання положень статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону
Слід зазначити, що Замовником було проведено розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та визначено учасника ТОВ БМС ТЕХНО переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a. На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» наступні тендерні пропозиції учасників, які подали менш економічно вигідні цінові пропозиції не розглядалися.
Статус вимоги:
Відхилено