• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мінеральна вода (0,5 л; 1,5 л; 2 л)

Торги не відбулися

287 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 436.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2019 11:17 - 23.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження прийнятого замовником рішення щодо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича

Номер: 3f204586e8bd4487be886bae4ea15b99
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-11-000306-c.c4
Назва: Оскарження прийнятого замовником рішення щодо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича
Вимога:
04.07.2019 Замовником завантажено в систему протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2019 (далі за текстом - протокол), яким відмінено торги та відхилено всі пропозиції учасників закупівлі, а саме: - ФОП Шухман Роман Юхимович – на підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8541-р/пк-пз від 27.06.2019; - ФОП Вітренко Юрій Петрович – у зв’язку з тим, що пропозиція надана у вигляді архівних папок формату ".rar", які містять в своєму складі документи у форматі PDF та які Замовник не може відкрити. - ФОП Сугак Юрій Іванович – у зв’язку з поданням пропозиції в одному документі у форматі PDF ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича, вважає, що Замовником порушено основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), чим безпосередньо порушено права та законні інтереси Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича на об’єктивну оцінку. ФОП Вітренко Ю.П. надано в пропозиції ВСІ документи, які вимагав Замовник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону та інших вимог Замовника, а також документи, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Суб'єктивна думка Замовника з приводу відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. є необґрунтованою законно та суперечить принципам здійснення закупівель, а саме:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Рішенням тендерного комітету, вважаю незаконним та необґрунтованим з наступних підстав. По-перше, відповідно до абзацу третього розділу 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" При проведенні допорогових закупівель, згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Постачальників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Тобто, Закон чітких вимог до формату файлів не встановлює. Замовником, у зв’язку з відхиленням пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., крім невиконання Закону, порушено основоположний принцип права – принцип свободи. В Україні цей принцип закріплений Конституцією України, а саме ч. 1 ст. 19, відповідно до якої "правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством". По-друге, Замовник в протоколі зазначив, що архівні файли ФОП Вітренко Ю.П. не відкриваються (пошкоджені). я ФОП Вітренко Ю.П., відповідно до Закону, не обмежував перегляд цих архівних документів. Більш того, скориставшись можливістю зв’язку з оператором сайту Прозорро я зясував, що архівні документи не є пошкодженими і відкриваються. Крім того, я сам завантажував обидва архіви на різні електронні носії та комп’ютери і на всіх пристроях архіви відкриваються та не є пошкодженими. Виходячи з вищевикладеного Замовник незаконно відхилив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. ФОП Вітренко Ю.П. виконав всі умови Замовника, зазначені в тендерній документації, вимоги Закону. Також, прошу Замовника звернути увагу на практику Рішень Антимонопольного комітету з підстав відхилення за архівацію документів, якщо вимогою документації було надання документів в форматі .pdf, .jpeg. Антимонопольний комітет вважає, що архівовані документи надані в форматі .pdf. (п.1.2 Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6003-р/пк-пз від 20.06.2018). Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Замовником відхилено пропозицію учасника, який виконав умови тендерної документації та відповідає нормам Закону. Рішення тендерного комітету, оприлюднене 04.07.2019 та прийняте за протоколом розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2019 вважаю незаконним та необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам ст.16 Закону, вимогам тендерної документації. Крім того Замовник порушив норми Конституції України. Вважаю, що Замовник не об'єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П., адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Вітренко Ю.П., пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного вимагаю: - відмінити рішення тендерного комітету оприлюднене 04.07.2019; - визначити переможцем торгів ФОП Вітренко Ю.П. В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання своїх законних прав та інтересів, та недопущення порушення чинного законодавства України.. Нагадую Вам, що контроль і моніторінг публічних закупівель покладено на Держаудитслужбу, Антимонопольний комітет України, Рахункова Палату, Мінекономрозвитку, службу безпеки України, Національне антикорупційне бюро України, прокуратуру, нац.поліцію, казначейство. Учасники закупівель мають право за захистом своїх законних прав та недопущення порушення чинного законодавства України звертатися до вищевказаних органів з заявами (скаргами). Крім того, з 30 жовтня 2018 в системі ProZorro працює система, яка автоматично шукає підозрілі закупівлі і надсилає їх на опрацювання Державній аудиторській службі України. В свою чергу Державні аудитори здійснюють перевірку на підставі заяв, скарг та власного моніторінгу. В компетенції Державної аудиторської служби України - накладати штраф на Замовників, які порушують чинне законодавство України з питань публічних закупівель. Згідно з абзацем третім частини другої Закону України "Про публічні закупівлі" (далі за текстом - Закон) голова тендерного комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Статтею 38 Закону зазначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Додатки: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6003-р/пк-пз від 20.06.2018.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Добрий день! Долучили скріншот екрану. Так як архіви не відкриваються, довідки ФОП Вітренко не доступні до перегляду, що унеможливлює їх перевірку.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 10654be24e6b40638cba1b3d66027233
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-11-000306-c.b3
Назва: СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
пропозиція ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.1. Відповідно п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету, протокол б/н від “17” травня 2019 р. (далі – тендерна документація) для підтвердження відповідності учасника критеріям учасникам необхідно надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору. Учасником у складі пропозиції надані копії медичних книжок операторів. Але копії медичних книжок не відповідають умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, а саме:По-перше, Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.Учасником у складі пропозиції завантажені копії медичних книжок, які завірені неналежним чином.Копії Учасника містять фразу "Копия" (російською мовою), підпис та розшифровку підпису, печатку. Учасник не зазначив дату завірення копій, тобто порушив чинне законодавство України та не виконав умов тендерної документації. По-друге, п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що учасникам необхідно надати копії медичних книжок з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору.Учасником надані копії медичних книжок лише операторів. Тобто, до виконання договору в Учасника будуть залучені лише оператори. Постає питання, яким чином оператори будуть підвозити товар до Замовника?Згідно з п. 9 та п. 11 частини другої Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає наявність водія (п. 9. Умови поставки: DDP, ( Донецька обл.., м. Святогірськ, Кільцева, 87) відповідно до правил «ІНКОТЕРМС – 2010 р.» (транспортом та за рахунок Постачальника), п. 11. Особливості поставки: наявність санітарного паспорту на транспорт, медичної книжки у водія (експедитора), розвантаження забезпечує постачальник.). Також, наявність водія зазначено у п. 6.3.1. проекту договору (п.6.3.1 Продавець зобов’язаний: Забезпечити поставку товарів у строки, встановлені цим Договором). Яким чином Учасник забезпечить поставку товару, якщо в Учасника в тендерній пропозиції в жодному з документів не зазначен водій - працівник, який, згідно умов тендерної документації, буде залученим до виконання договору. Учасник не надав копію медичної книжки водія, який буде доставляти товар до Замовника. Тобто, в учасника відсутній водій, який буде залученим до виконання договору.По-третє, Замовником в тендерній документації зазначено, що він хоче бачити в копіях медичних книжок дані про проходження медичного огляду працівників, які будуть залучені до виконання договору.Копія медичної книжки оператора Коваленко О.В. не відповідає вимогам ст.169 Кодексу законів про працю України, ст..17 Закону України "Про охорону праці", Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 р. № 246, ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі у цьому пункті - Закон), постанові Кабміну від 23.05.2001 р. № 559.Оператором Коваленко О.В. останній медичний огляд пройдено 03.11.2018. тобто не пройдено періодичний медичний огляд.Роботодавець (Учасник – ФОП Шухман Р.Ю.) згідно з чинним законодавством відповідає за організацію і своєчасність проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без необхідного медичного висновку (ч. 4 ст.26 вищевказаного Закону). Працівників, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін обов’язковий медичний огляд у повному обсязі, відсторонюють від роботи й можуть притягти до дисциплінарної відповідальності (ч.5 ст.26 вищевказаного Закону).Тобто, оператор Коваленко О.В. повинен бути відстороненим від роботи. Медична книжка працівника, який буде залученим до виконання договору не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам чинного законодавства України.В четверте, копія медичної книжки оператора Григоренко Г.Є. неналежної якості, неможливо розгледіти, рік проходження медичного огляду. Тобто, рік проходження медичного огляду нечитабельний.Розділом 3 тендерної документації зазначено, що якість зображення файлів тендерної пропозиції, інформації та документів, поданих в її складі, повинна бути високою, текст чітким та читабельним, деталізація підписів та печаток доступною для ідентифікації.Тобто, медична книжка оператора не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного в п.1 цього оскарження можна зробити висновок, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам чинного законодавства України, ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - В учасника відсутні працівники для виконання договору - Копії медичних книжок нечитабельні - Працівником, який буде залученим до виконання договору, не пройдено медичний огляд - Копії медичних книжок завірені неналежним чином. Пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно з п. 3.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасникам необхідно надати завірену копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу у відповідності з діючим законодавством України (для фізичних осіб-підприємців, у тому числі фізичних осіб). Відповідно до п.3. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами та доповненнями) (далі за текстом у цьому пункті - Постанова), бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 Постанови зазначено, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.Тобто паспорт громадянина України у формі книжечки містить в собі 16 сторінок. Учасником завантажено у складі пропозиції паспорт громадянина України не в повному обсязі. Замовник не зазначив в тендерній документації, що учасникам необхідно надати вибіркові сторінки паспорта, Замовником вимагалось саме надання паспорта громадянина України, тобто паспорт в повному обсязі.Учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації. 3. Учасником у складі пропозиції надана неправдива інформація.Відповідно до п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати довідки у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.Учасником надана вищевказана довідка у якій зазначено, що в Учасника є три власних автомобілі ISUZU NQR-71. Також учасником відповідно до п. 3.7 Додатку 2 до тендерної документації надано копію погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 року в заклади освіти та соціального захисту населення Донецької області (далі за текстом у цьому пункті - Погодження). Згідно з п.3 Погодження транспортування води питної фасованої здійснюється двома транспортними засобами, які є орендованими. Тобто, учасником надані Замовнику неправдиві відомості, невірна інформація стосовно автомобільного транспорту. Учасник вводить оману Замовника. Тобто, пропозиція Учасника, у зв’язку з наведенням у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази неправдивих відомостей, не відповідає умовам тендерної документації. 4. Відповідно до п. 3.8 Додатку 2 до тендерної документації учасника необхідно надати копію сертифікату відповідності, та копію посвідчення про якість , або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується. Тобто, учасника необхідно надати і копію сертифікату відповідності, і копію посвідчення про якість. Або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що накуповується. Учасником у складі пропозиції надано лише копію сертифікату відповідності. Тобто, учасником не виконано вимог тендерної документації. 5. Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. Учасником у складі пропозиції надано копію витягу з ЄДРПОУ, який завірен неналежним чином: відсутня печатка, хоча Учасник в своїй господарській діяльності використовує печатку. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 6. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність медичної книжки у водія (експедитора). У складі пропозиції відсутня медична книжка водія. Більш того, взагалі відсутня інформація щодо наявності в Учасника водія. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 7. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність санітарного паспорту на транспорт. У складі пропозиції відсутні санітарні паспорти на транспорт, зазначений Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та у Погодженні. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 8. Відповідно до п.2 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі PDF або JPEG - кожний документ окремим файлом з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону (згідно з додатком 2). Учасником у складі пропозиції надано інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з ст..1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі; інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Учасником надано лише інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, тобто – інформацію. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону. Відповідно до частини 1 ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, згідно з вимогами Закону та тендерної документації учаснику необхідно було надати довідку в якій наведена інформація та документально підтвердити інформацію, наведену в довідці. Всупереч вимогам ст..16 Закону та тендерної документації Учасник не надав документів, які б підтверджували відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам ст.. 16 Закону та умовам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28 Закону України "Про публічні закупівлі", - ПРОШУ:1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.4. Заборонити Замовнику на час розгляду даної скарги вчиняти будь-які дії відносно закупівлі мінеральної води. 5. Зобов'язати замовника - ДП «Торецьквугілля», код ЄДРПОУ 33839013 скасувати своє Рішення про намір укласти договір від 29.05.2019, відповіднодо якого переможцем визначено ФОП "ШУХМАН РОМАН
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2019 22:26
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2019 08:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 8541-р/пк-пз від 27.06.2019 буде прийнято Замовником до виконання .
Автор: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Юрій Вітренко +380993146172 vetrenko.up@meta.ua
Вимога
Є відповідь

невідповідність пропозиції учасника ФОП Шухман Р.Ю. кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, умовам тендерної документації

Номер: 3b4f73f9e7a346e891cdd6cb31adf21d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-11-000306-c.b1
Назва: невідповідність пропозиції учасника ФОП Шухман Р.Ю. кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 Закону, умовам тендерної документації
Вимога:
пропозиція ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме. 1. Відповідно п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету, протокол б/н від “17” травня 2019 р. (далі – тендерна документація) для підтвердження відповідності учасника критеріям учасникам необхідно надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору. Учасником у складі пропозиції надані копії медичних книжок операторів. Але копії медичних книжок не відповідають умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, а саме: По-перше, Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. Учасником у складі пропозиції завантажені копії медичних книжок, які завірені неналежним чином. Копії Учасника містять фразу "Копия" (російською мовою), підпис та розшифровку підпису, печатку. Учасник не зазначив дату завірення копій, тобто порушив чинне законодавство України та не виконав умов тендерної документації. По-друге, п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що учасникам необхідно надати копії медичних книжок з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору. Учасником надані копії медичних книжок лише операторів. Учасник не надав копію медичної книжки водія, який буде доставляти товар до Замовника. Крім того, згідно з п. 9 та п. 11 частини другої Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає наявність водія (п. 9. Умови поставки: DDP, ( Донецька обл.., м. Святогірськ, Кільцева, 87) відповідно до правил «ІНКОТЕРМС – 2010 р.» (транспортом та за рахунок Постачальника), п. 11. Особливості поставки: наявність санітарного паспорту на транспорт, медичної книжки у водія (експедитора), розвантаження забезпечує постачальник.) Тобто, в учасника відсутній водій, який буде залученим о виконання договору. По-третє, копія медичної книжки оператора Коваленко О.В. не відповідає вимогам ст.169 Кодексу законів про працю України, Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 р. № 246, ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі у цьому пункті - Закон), постанові Кабміну від 23.05.2001 р. № 559. Оператором Коваленко О.В. не пройдено медичний огляд. Роботодавець (Учасник – ФОП Шухман Р.Ю.) згідно з чинним законодавством відповідає за організацію і своєчасність проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без необхідного медичного висновку (ч. 4 ст.26 вищевказаного Закону). Працівників, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін обов’язковий медичний огляд у повному обсязі, відсторонюють від роботи й можуть притягти до дисциплінарної відповідальності (ч.5 ст.26 вищевказаного Закону). Тобто, оператор Коваленко О.В. повинен бути відстороненим від роботи. Медична книжка працівника, який буде залученим до виконання договору не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам чинного законодавства України. В четверте, копія медичної книжки оператора Григоренко Г.Є. неналежної якості, неможливо розгледіти, рік проходження медичного огляду. Тобто, рік проходження медичного огляду нечитабельний. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що якість зображення файлів тендерної пропозиції, інформації та документів, поданих в її складі, повинна бути високою, текст чітким та читабельним, деталізація підписів та печаток доступною для ідентифікації. Тобто, медична книжка оператора не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного в п.1 цього оскарження можна зробити висновок, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам чинного законодавства України, ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - В учасника відсутні працівники для виконання договору - Копії медичних книжок нечитабельні - Працівником, який буде залученим до виконання договору, не пройдено медичний огляд - Копії медичних книжок завірені неналежним чином. Пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону україни «Про публічні закупівлі». 2. Згідно з п. 3.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасникам необхідно надати завірену копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу у відповідності з діючим законодавством України (для фізичних осіб-підприємців, у тому числі фізичних осіб). Відповідно до п.3. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами та доповненнями) (далі за текстом у цьому пункті - Постанова), бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 Постанови зазначено, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто паспорт громадянина України у формі книжечки містить в собі 16 сторінок. Учасником завантажено у складі пропозиції паспорт громадянина України не в повному обсязі. Замовник не зазначив в тендерній документації, що учасникам необхідно надати вибіркові сторінки паспорта, Замовником вимагалось саме надання паспорта громадянина України, тобто паспорт в повному обсязі. Учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації. 3. Учасником у складі пропозиції надана неправдива інформація. Відповідно до п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати довідки у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником надана вищевказана довідка у якій зазначено, що в Учасника є три власних автомобілі ISUZU NQR-71. Також учасником відповідно до п. 3.7 Додатку 2 до тендерної документації надано копію погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 року в заклади освіти та соціального захисту населення Донецької області (далі за текстом у цьому пункті - Погодження). Згідно з п.3 Погодження транспортування води питної фасованої здійснюється двома транспортними засобами, які є орендованими. Тобто, учасником надані Замовнику неправдиві відомості, невірна інформація стосовно автомобільного транспорту. Учасник вводить оману Замовника. Тобто, пропозиція Учасника, у зв’язку з наведенням у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази неправдивих відомостей, не відповідає умовам тендерної документації. 4. Відповідно до п. 3.8 Додатку 2 до тендерної документації учасника необхідно надати копію сертифікату відповідності, та копію посвідчення про якість , або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується. Тобто, учасника необхідно надати і копію сертифікату відповідності, і копію посвідчення про якість. Або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що накуповується. Учасником у складі пропозиції надано лише копію сертифікату відповідності. Тобто, учасником не виконано вимог тендерної документації. 5. Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. Учасником у складі пропозиції надано копію витягу з ЄДРПОУ, який завірен неналежним чином: відсутня печатка, хоча Учасник в своїй господарській діяльності використовує печатку. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 6. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність медичної книжки у водія (експедитора). У складі пропозиції відсутня медична книжка водія. Більш того, взагалі відсутня інформація щодо наявності в Учасника водія. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 7. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність санітарного паспорту на транспорт. У складі пропозиції відсутні санітарні паспорти на транспорт, зазначений Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та у Погодженні. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ"не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ" та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що вказані Вами обставини для відміни торгів про закупівлю мінеральної води тендерною документацією визначені як несуттєві порушення. Тендерна пропозиція переможця конкурсних торгів повністю відповідає умовам документації. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції та відміни торгів немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження прийнятого замовником рішення щодо визнання переможцем ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ"

Номер: 0916d3dd3bd04b24917e310bf6a1c455
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-11-000306-c.b2
Назва: Оскарження прийнятого замовником рішення щодо визнання переможцем ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ"
Вимога:
пропозиція ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме. 1. Відповідно п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету, протокол б/н від “17” травня 2019 р. (далі – тендерна документація) для підтвердження відповідності учасника критеріям учасникам необхідно надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору. Учасником у складі пропозиції надані копії медичних книжок операторів. Але копії медичних книжок не відповідають умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, а саме: По-перше, Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. Учасником у складі пропозиції завантажені копії медичних книжок, які завірені неналежним чином. Копії Учасника містять фразу "Копия" (російською мовою), підпис та розшифровку підпису, печатку. Учасник не зазначив дату завірення копій, тобто порушив чинне законодавство України та не виконав умов тендерної документації. По-друге, п. 1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що учасникам необхідно надати копії медичних книжок з даними про проходження медичного огляду працівників Учасника, що будуть залучені для виконання договору. Учасником надані копії медичних книжок лише операторів. Учасник не надав копію медичної книжки водія, який буде доставляти товар до Замовника. Крім того, згідно з п. 9 та п. 11 частини другої Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає наявність водія (п. 9. Умови поставки: DDP, ( Донецька обл.., м. Святогірськ, Кільцева, 87) відповідно до правил «ІНКОТЕРМС – 2010 р.» (транспортом та за рахунок Постачальника), п. 11. Особливості поставки: наявність санітарного паспорту на транспорт, медичної книжки у водія (експедитора), розвантаження забезпечує постачальник.) Тобто, в учасника відсутній водій, який буде залученим о виконання договору. По-третє, копія медичної книжки оператора Коваленко О.В. не відповідає вимогам ст.169 Кодексу законів про працю України, Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 р. № 246, ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі у цьому пункті - Закон), постанові Кабміну від 23.05.2001 р. № 559. Оператором Коваленко О.В. не пройдено медичний огляд. Роботодавець (Учасник – ФОП Шухман Р.Ю.) згідно з чинним законодавством відповідає за організацію і своєчасність проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів і допуск їх до роботи без необхідного медичного висновку (ч. 4 ст.26 вищевказаного Закону). Працівників, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін обов’язковий медичний огляд у повному обсязі, відсторонюють від роботи й можуть притягти до дисциплінарної відповідальності (ч.5 ст.26 вищевказаного Закону). Тобто, оператор Коваленко О.В. повинен бути відстороненим від роботи. Медична книжка працівника, який буде залученим до виконання договору не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам чинного законодавства України. В четверте, копія медичної книжки оператора Григоренко Г.Є. неналежної якості, неможливо розгледіти, рік проходження медичного огляду. Тобто, рік проходження медичного огляду нечитабельний. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що якість зображення файлів тендерної пропозиції, інформації та документів, поданих в її складі, повинна бути високою, текст чітким та читабельним, деталізація підписів та печаток доступною для ідентифікації. Тобто, медична книжка оператора не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного в п.1 цього оскарження можна зробити висновок, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам чинного законодавства України, ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - В учасника відсутні працівники для виконання договору - Копії медичних книжок нечитабельні - Працівником, який буде залученим до виконання договору, не пройдено медичний огляд - Копії медичних книжок завірені неналежним чином. Пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону україни «Про публічні закупівлі». 2. Згідно з п. 3.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасникам необхідно надати завірену копію паспорта громадянина України, або іншого документа, що посвідчує особу у відповідності з діючим законодавством України (для фізичних осіб-підприємців, у тому числі фізичних осіб). Відповідно до п.3. Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII (зі змінами та доповненнями) (далі за текстом у цьому пункті - Постанова), бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 Постанови зазначено, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто паспорт громадянина України у формі книжечки містить в собі 16 сторінок. Учасником завантажено у складі пропозиції паспорт громадянина України не в повному обсязі. Замовник не зазначив в тендерній документації, що учасникам необхідно надати вибіркові сторінки паспорта, Замовником вимагалось саме надання паспорта громадянина України, тобто паспорт в повному обсязі. Учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації. 3. Учасником у складі пропозиції надана неправдива інформація. Відповідно до п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації учасникам необхідно надати довідки у довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником надана вищевказана довідка у якій зазначено, що в Учасника є три власних автомобілі ISUZU NQR-71. Також учасником відповідно до п. 3.7 Додатку 2 до тендерної документації надано копію погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 року в заклади освіти та соціального захисту населення Донецької області (далі за текстом у цьому пункті - Погодження). Згідно з п.3 Погодження транспортування води питної фасованої здійснюється двома транспортними засобами, які є орендованими. Тобто, учасником надані Замовнику неправдиві відомості, невірна інформація стосовно автомобільного транспорту. Учасник вводить оману Замовника. Тобто, пропозиція Учасника, у зв’язку з наведенням у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази неправдивих відомостей, не відповідає умовам тендерної документації. 4. Відповідно до п. 3.8 Додатку 2 до тендерної документації учасника необхідно надати копію сертифікату відповідності, та копію посвідчення про якість , або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується. Тобто, учасника необхідно надати і копію сертифікату відповідності, і копію посвідчення про якість. Або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що накуповується. Учасником у складі пропозиції надано лише копію сертифікату відповідності. Тобто, учасником не виконано вимог тендерної документації. 5. Замовник у п.2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначив, що усі документи (за винятком оригіналів), виданих іншими установами, повинні бути завірені відповідно до Розділу 3 документації конкурсних торгів. Розділом 3 тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), крім оригіналів документів, виданих іншими органами, підприємствами, установами, організаціями, які не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Крім того, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. Учасником у складі пропозиції надано копію витягу з ЄДРПОУ, який завірен неналежним чином: відсутня печатка, хоча Учасник в своїй господарській діяльності використовує печатку. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 6. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність медичної книжки у водія (експедитора). У складі пропозиції відсутня медична книжка водія. Більш того, взагалі відсутня інформація щодо наявності в Учасника водія. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. 7. Відповідно до п.10 частини другої додатку 1 до тендерної документації зазначені особливості поставки. Замовником зазначено наявність санітарного паспорту на транспорт. У складі пропозиції відсутні санітарні паспорти на транспорт, зазначений Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та у Погодженні. Тобто, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ"не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП "ШУХМАН РОМАН ЮХИМОВИЧ" та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що вказані Вами обставини для відміни торгів про закупівлю мінеральної води тендерною документацією визначені як несуттєві порушення. Тендерна пропозиція переможця конкурсних торгів повністю відповідає умовам документації. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції та відміни торгів немає.
Статус вимоги: Не задоволено