• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції)

42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції) на виконання заходів проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» ,що фінансується Європейським Союзом (Міжнародна технічна допомога)

Завершена

1 465 744.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 328.72 UAH
Період оскарження: 17.05.2019 10:44 - 30.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога ТОВ "БЛИЦ" № 22 від 14.06.2019

Номер: 0f4c17717525495992d4078b8052163f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-17-000338-b.c1
Назва: Вимога ТОВ "БЛИЦ" № 22 від 14.06.2019
Вимога:
1. Найменування Замовника:БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюєтьсяВимога UA-2019-05-17-000338-b 3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведеннязакупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати -неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ«БЛИЦ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 36/2019 від 11 червня 2019 року (далі за текстом «протокол»)) 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Згідно протоколу Замовник неправомірно визначенорішення замовника в якому вказано що “Учасникпід час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печаткупідприємства замість електронного цифрового підпису”. ТОВ «БЛИЦ» був накладений електронний цифровий підпис АЦСК АТ КБ«ПРИВАТБАНК» який містить в собі як підпис так і печатку.Ці дані були передані системі ProZorro, система самостійно обрала з носіяключової інформації печатку, а не підпис. Порушень зі сторони учасника небуло, так як електронна цифрова печатка є різновидом електронного цифровогопідпису, яка дає можливість ідентифікувати юридичну особу як підписувача. В протоколі зазначено: «тендерна пропозиція учасника в частині додатку 5 тендерної документації (специфікація на товар) містить ряд розбіжностей за технічними характеристиками, як от: - у пункті 1 додатку 5 розмірні характеристики рами не співпадають; - у пункті 2 додатку 5 запропоновано дещо меншу потужність; - у пункті 4 додатку 5 запропоновано більш габаритний пристрій (+50 л); - у пункті 5 менша кількість змінних перемішуючих лопаток; - у пункті 7 запропоновано менший корисний об'єм (відсутня перегородка, менші габарити); у пункті 11 ((прес-стіл) у тендерній документації натомість (стіл технологічний) у тендерній пропозиції) не вказано наявність поліетиленових полиць; у пункті 12 агрегат має об'єм, що на 400 л менший від запитуваного; у пункті 13 агрегат має більший на 40 л робочий об’єм; у пункті 14 не вказано об'єм бойлера; у пункті 20 не вказано габаритні параметри агрегату.» Предметом закупівлі є «лінії переробки молока марки СВВ-10 (1000л) або еквіваленту» дана лінія виробляється лише одним виробником а саме: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (код ЄДРПОУ25036387) і специфікація на товар (додаток 5) була розроблена виключно під цю лінію. Інший учасник ФОП Корзун Людмила Андріївна подала у складі своєї тендерної пропозиції Декларацію про відповідність виробник якої є ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ. у пунктах9 та 15 додатку 5 «характеристики товару» зазначені виробники товару, що прямо заборонено ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином ТОВ «БЛИЦ» зважаючи на наявність антиконкурентних таузгодженх дій з боку замовника, та неможливості подати до тендеру «саме таку» специфікацію,керуючись Директивою«2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC»-подає еквівалент можливістю відсоткових відхилень: 40–50%. Якісні характеристики обладнання є аналогічні і головне передбачають переробку молока 1000 літрів на добу натверді сири, м’які сири, вершки пастеризовані, масло вершкове, молоко пастеризоване, йогурт.Окрім того БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА оцінюючи параметри товару представленого ТОВ «БЛИЦ» на відповідність вимогам замовника мала керуватися в першу чергу статтею 67(3)Директиви ЄС «Про публічні закупівлі» «Критерії оцінювання вважаються релевантними, якщо вони стосуються робіт, товарів чи послуг, які постачаються за таким договором на будь-якому етапі їхнього життєвого циклу, включаючи чинники, пов’язані з: (a) певним процесом виробництва, постачання або реалізації таких робіт, товарів чи послуг; (b) певним процесом на іншому етапі їхнього життєвого циклу, навіть якщо такі чинники не стосуються характерних особливостей відповідних товарів, робіт чи послуг», Міністерство економічного розвитку і торгівлі Українив 2016 році видало Наказ № 680 “Про затвердженняпримірної тендерної документації” в якому прописала можливість відхилень параметрів. ТОВ «БЛИЦ» подав специфікацію з аналогічним товаром в межах відхилень встановлених Законом. Враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО 1) Скасувати рішення проВідхилення пропозиції учасника ТОВ «БЛИЦ» згідно предмету закупівлі «42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000338-b) у зв'язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документаціїТОВ « БЛИЦ». 2) Визнати ТОВ « БЛИЦ» переможцем торгів. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася: Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛИЦ», ЄДРПОУ 32778751, юридична адреса:вул. Білопільський шлях, 30/3 , м. Суми , 40009, Телефон/факс: (0542) 615-216 Електронна адреса: 653224buh@gmail.com
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «БЛИЦ» за результатом кваліфікації Учасника відкритих торгів за предметом закупівлі 42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції) 1.За результатом розгляду тендерної документації ТОВ «БЛИЦ» визначено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно абзацу 3 частини 3 статі 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»». Згідно абзацу 2 статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Натомість, учасником порушено вимогу п.1.5 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та використано електронну печатку, в результаті чого не завершено створення електронного документа шляхом накладання електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію. Окрім вищезазначеного, Замовник при відхиленні пропозиції Учасника керувався РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 10915-р/пк-пз від 24.10.2018. 2. Варто зазначити, що Директива «2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC» стосується лише державних замовників держав-членів ЄС (п.29). Відтак, принципи Директиви мають для держав,що подали заявку на членство - рекомендаційний (загальнонапрямковий) характер та не мають характеру обов’язковості. Уповноважена особа підпис існує О.Дем’янюк
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні