• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна віконних та дверних блоків в Олеській ЗОШ І-ІІІ ст. в смт.Олесько Буського району Львівської області (капітальний ремонт)

ДК 021-2015 - 45421100-5 «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій» Заміна віконних та дверних блоків в Олеській ЗОШ І-ІІІ ст. в смт.Олесько Буського району Львівської області (капітальний ремонт)

Торги відмінено

353 574.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2019 09:59 - 17.05.2019 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 4dfffa71b4d844dda81b5f5aa4aa43e9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-000279-c.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
За результатами аукціону по оголошеній Відділом освіти Буської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) закупівлі № 3991666 «ДК 021-2015-45421100-5 «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій» Заміна віконних та дверних блоків в Олеській ЗОШ І-ІІІ ст. в смт. Олесько Буського району Львівської області (капітальний ремонт)», номер у системі UA-2019-05-14-000279-c (далі – закупівля) наступним учасником, що подав найнижчу ціну є ФОП Кучка Петро Васильович. Однак, пропозиція ФОП Кучка Петро Васильович подана з грубими порушеннями тендерної документації і має бути дискваліфікована виходячи з наступного.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення, але тендерним комітетом ще не розглядалася пропозиція від учасника ФОП Кучка Петро Васильович
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2019 11:30
Підтвердження вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення, але тендерним комітетом ще не розглядалася пропозиція від учасника ФОП Кучка Петро Васильович. Ваші зауваження будуть прийняті до розгляду. Найближчим часом на майданчику буде відповідне рішення, яке прийме тендерний комітет.
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: fe0747f5cab14d00bde45a2363d23f01
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-14-000279-c.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Детально розглянувши пропозиції усіх учасників даної закупівлі, та протокол про нашу дискваліфікацію, зауважуємо наступне: Технічні вимоги «скопіювали», як Ви висловилися усі учасники, тому що це є Додаток № 2 тендерної документації. В описі та характеристиках товару чітко прописано: «Дверні та віконні блоки по показнику опору теплопередачі повинні відповідати класу Б згідно ДСТУ Б В.2.6-23:2009», з чим ми власне і погодилися. Що стосується «72 мм». Оскільки на ринку металопластику України, представлена безліч виробників, лише дві профільні системи мають монтажну ширину профілю 72 мм (профільна система WHS Halo 72 і система Weiss Profil - ENERGY WP 5000), ми у Вашій вимозі вбачаємо посилання на конкретну торгову марку, що категорично заборонено законом (дискримінація учасників тендерних закупівель). Ви вправі вимагати одне єдине, отримати від постачальника продукцію та роботи за найбільш вигідною ціновою пропозицією з дотриманням Державних будівельних норм та Державних стандартів України (змонтовані металопластикові блоки повинні мати опір теплопередачі не менше 0,75 м²К/Вт, для І кліматичної зони). Даним показникам відповідають усі типи 5 – камерних профільних систем з монтажною шириною від 70 мм, і двокамерним склопакетом з двома енергозберігаючими склополотнами. Тільки один учасник, ТзОВ «Будівельна компанія «ПірамідКорп», долучила до тендерної документації сертифікати на профільну систему WHS Halo 72, і виходячи з Ваших умов, саме це підприємство Вам потрібно визначати переможцем, відхиливши пропозиції чотирьох попередніх. До речі, ТзОВ «Будівельна компанія «ПірамідКорп», в процесі аукціону понизила свою ставку лише на 1 відсоток від початкової ціни… Дивний збіг. А можливо - змова?! Вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною, вимоги надмірними та необгрунтованими, такими, що містять корупційну складову та дискредитують систему публічних закупівель. Просимо переглянути своє рішення. В іншому випадку, ми переведемо вимогу в статус скарги, яку розглядає відповідна інстанція – Антимонопольний комітет України, а витрати за дану послугу (5000 грн.), покладемо на особу, яка відповідає за закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2019 19:38
Підтвердження вирішення: За результатами аукціону по оголошеній Відділом освіти Буської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) закупівлі № 3991666 «ДК 021-2015-45421100-5 «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій» Заміна віконних та дверних блоків в Олеській ЗОШ І-ІІІ ст. в смт. Олесько Буського району Львівської області (капітальний ремонт)», номер у системі UA-2019-05-14-000279-c (далі – закупівля) учасником, що подав найнижчу ціну, є ТОВ «АЛКОН». Однак, його пропозиція була подана з порушеннями вимог тендерної документації і Замовником було прийнято рішення про його дискваліфікацію (Протокол № 1 від 27.05.2019 р.). Не погоджуючись з цим рішенням, учасник ТОВ «АЛКОН» подав Вимогу UA-2019-05-14-000279-c.c1 від 29.05.2019 р. (далі – Вимога). Оскільки предметом закупівлі є роботи (код закупівлі згідно з ДК 021-2015 - 45421100-5), очікувана вартість яких складає 353 574,00 грн. з ПДВ, дана закупівля є допороговою. Проведення допорогових закупівель регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13 квітня 2016 р. № 35 (далі – Порядок). Керуючись абзацом п’ятим пункту 9.2 Порядку, у відповідь на Вимогу учасника ТОВ «АЛКОН», який вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі. На підставі абзацу першого пункту 6.4 Порядку Замовник має право не тільки вказувати технічні характеристики предмета закупівлі (в нашому випадку – монтажна ширина профілю), але й залишати пряме посилання на торгову марку. У зв’язку з цим, викладені у Вимозі звинувачення в упередженості та/або дискримінації учасників закупівлі є абсолютно безпідставними і необґрунтованими. Одними з найважливіших критеріїв, якими Замовник повинен керуватися при обранні переможця закупівлі, є дотримання ним процедури закупівлі, надання всіх, передбачених Тендерною документацією, документів у встановлений Замовником спосіб, відповідність пропозиції учасника технічним та кількісним характеристикам, а також ДСТУ, вимогам щодо якості і безпеки, тощо. Таким чином. крім наведених у Протоколі № 1 від 27.05.2019 р. причин дискваліфікації, пропозиція учасника ТОВ «АЛКОН» містить також ряд інших порушень Тендерної документації: 1. Підпунктом 6.6 пункту 10 Тендерної документації передбачено надання учасником (на підтвердження якісних характеристик товару) протоколу випробувань на профіль. Порушивши цю вимогу, ТОВ «АЛКОН» такого документа не надав. Звертаємо увагу, що завантаження цього документа вимагалося у складі тендерної пропозиції, а не на етапі кваліфікації. 2. Відповідно до підпункту 7.2 пункту 10 Тендерної документації на підтвердження дотримання учасником вимог Санітарних правил учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Однак, цей документ у складі пропозиції ТОВ «АЛКОН» відсутній. 3. Згідно з підпунктом 7.4 пункту 10 Тендерної документації на підтвердження дотримання учасником вимог Санітарних правил учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакет. ТОВ «АЛКОН» не надав такого документа. На підставі викладеного, учасник ТОВ «АЛКОН» не лише запропонував предмет закупівлі, технічні характеристики якого не відповідають вимогам Додатку 2 Тендерної документації, але, що не менш важливо, також не надав передбачених Замовником документів на підтвердження його якості та безпеки, чим грубо порушив вимоги підпунктів 6.6, 7.2, 7.4 пункту 10 Тендерної документації.