-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Труби ТІЗ в ПЕ-оболонці, коліна ТІЗ 90° в ПЕ, комплекти ізоляційних стиків компенсатори сильфонні
Труби ТІЗ в ПЕ-оболонці, коліна ТІЗ 90° в ПЕ, комплекти ізоляційних стиків компенсатори сильфонні
Завершена
2 994 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 975.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2019 15:11 - 09.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
13309db1a2064ef88a335503f3478a2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-000467-c.c1
Назва:
Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради (надалі-Замовник) оприлюднено оголошення № UA-2019-03-28-000467-c про проведення відкритих торгів на закупівель товару: ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
Відповідно до тендерної Документації Замовника кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено - 13.04.2019р.
Зазначаємо, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме:
• вимога в п. 4.12 Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» тендерній Документації (надалі-Додаток4 тендерної Документації) «Виробник надає документи що підтверджують виробництво труб з циклопентановим вспіненням не менше п’яти років» є дискримінаційною та не відповідає вимогам ст. 3, 5, ч.4 22 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону, визначено, що закупівлі здійснюються , зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови.
Замовником у Тендерній Документації встановлена вимога, згідно з якою прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які виготовляють, труби з циклопентановим вспіненням протягом 5 років.
Скаржник виготовляє та поставляє Продукцію, яка є предметом закупівлі протягом 10 років, але з компонентом циклопентан менше п’яти років, що в свою чергу позбавляє взяти участь в процедурі закупівлі.
Тобто вимога Замовника, щодо документального підтвердження виробництва труб з циклопентановим вспіненням не менше п’яти років, обмежує коло потенційних учасників лише тими, хто має досвід п’яти років і більше, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника та є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3, 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників.
Враховуючи зазначене керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недискримінації, добросовісної конкуренції серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням,
Просимо:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Внести зміни до Додатку №4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» тендерній Документації за процедурою відкритті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, оголошення № UA-2019-03-28-000467-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2019 15:04
Вирішення:
Підприємство має право вибору згідно з Закону встановлювати критерії вибору постачальника. Цю вимогу постійно застосовують міжнародні фінансові організації, які здійснюють фінансування закупівель в Україні. Застосування даного пункту гарантовано дозволить нашому підприємству закупити найкращу продукцію згідно наших технічних вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
986b60137d0d4a21876442ea0ad9435d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-000467-c.a2
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Ознайомившись з тендерною Документацією ТОВ «Перший трубний завод» (надалі-Скаржник), вважає що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимога в п. 4.12 Додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» тендерній Документації «Виробник надає документи що підтверджують виробництво труб з циклопентановим вспіненням не менше п’яти років» є дискримінаційною та не відповідає вимогам ст. 3, 5, ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». , виходячи з наступного.
Вимога п. 4.12 Додатку№4 Тендерної документації щодо виробництва циклопентанового вспінення не менше п’яти років є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, ставить учасників конкурсних торгів в нерівні умови зважаючи на те, що зазначену вимогу можуть виконати лише ті Учасники, які виготовляють продукцію з циклопентановим вспіненням та існують на ринку протягом 5 років.
Тобто, новостворені підприємства та суб’єкти господарювання, які відповідають технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, але виробництво циклопентаном є меншим, а ніж 5 років, в тому числі і Скаржник, який більше 10 років виготовляє продукцію, яка є предметом закупівлі, але виробництво саме з додатковим компонентом циклопентан менше п’яти років, не можуть прийняти участь у процедурі закупівлі.
Продукція Скаржника відповідає технічних характеристикам закупівлі, про що свідчать наступні документи:
- протокол випробувань №162с від 29.08.2018р. та №186-90-18с від 29.08.2018р.,
- сертифікат відповідності серія ВГ № UA.TR.042.195-18 «Труби фасонні вироби та арматура, попередньо теплоізольовані поліуретаном, спіненим циклопентаном із захисною оболонкою з поліетилену (або з оцинкованого металу) для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж діаметром 26-1020 мм.».
У зв’язку з чим, вимога п. 4.12 Додатку№4 Тендерної документації Замовника, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників процедури, є порушенням ст. 3, 5, ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушує законні інтереси Скаржника.
Заявлена вимога Замовника п. 4.12 Додатку№4 Тендерної документації щодо документів виробництва з циклопентаним вспіненням є необґрунтованою та незрозумілою, оскільки в сукупності зазначені вимоги Замовником в Додатку 4, 5 Тендерної документації, і можуть свідчити про виробництво з циклопентаним вспіненням, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази; сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань. У зв’язку з цим стає не зрозумілим, якими ще додатковим документами можна підтвердити виробництво з циклопентаним вспіненням.
Також слід зазначити, що в п. 1 розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником, зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції є 12 квітня 2019р., яка відрізняється від зазначеної дати в оголошенні про проведення торгів, а саме кінцевий строк подання тендерної пропозиції є 13.04.2019р. 15год 16хв., в’язку з чим стає не зрозумілим, яка насправді є дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Вважаємо, що при внесенні змін Замовником в Додатку 4 тендерної Документації, шляхом видалення п. 4.12, документація Замовника буде відповідати вимогам ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», значно розширить коло їх учасників та на дасть можливість виробникам в тому числі Скаржнику прийняти участь в Процедурі закупівлі, що в свою чергу призведе до добросовісної конкуренція серед учасників; недискримінації учасників; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: Зобов’язати КП по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради внести зміни до тендерної Документації за процедурою закупівлі № UA-2019-03-28-000467-c
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжн доруч 3878.pdf 05.04.2019 12:08
- Протокол_труби_ТІ_1.pdf 05.04.2019 12:08
- Протокол_труби_ТІ_2.pdf 05.04.2019 12:08
- Сертификат_труби_ТІ(додаток)_циклопентан.pdf 05.04.2019 12:08
- Скарга.pdf 05.04.2019 12:08
- Рішення від 09.04.2019 № 4216 (+лист Замовнику).pdf 10.04.2019 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2019 № 5050.pdf 25.04.2019 22:13
- Рішення від 24.04.2019 № 5050.pdf 02.05.2019 20:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2019 12:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2019 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2019 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень внесено зміни до тендерної документації по закупівлі: Труб ТІЗ в ПЕ оболонці, колін ТІЗ 90° в ПЕ, комплектів ізоляційних стиків, компенсаторів сильфонних ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби та опубліковано в системі ProZorro у вигляді нової редакції із змінами та порівняльною таблицею