-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Костянтинівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням окремих предметів Костянтинівської міської ради за адресою: вул. 6 Вересня, 79, м. Костянтинівка" (ІІ-а черга)
Строк виконання - 60 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 5100,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах.
Завершена
7 800 265.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 234 007.96 UAH
мін. крок: 3% або 234 007.96 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 17:40 - 26.03.2019 23:00
Вимога
Відхилено
Строк виконання робіт - повторно
Номер:
d465f1b6b8e24fd6967bfc8833e61fef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002707-a.b3
Назва:
Строк виконання робіт - повторно
Вимога:
На звернення учасника замовником опубліковано відповідь "У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав. Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року."
При тому, що кінцевий строк виконання робіт встановлено в одному з полів електронної системі до 31.12.2020, а в іншому - Строк виконання - 60 днів, роз'ясніть будь ласка, який із цих строків має враховувати учасник при складанні графіку виконання робіт та зазначенні нецінового критерію (строку виконання робіт).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2019 17:38
Вирішення:
У пп.10.1 розділу 10. Строк дії Договору проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до ____________.
У п.9 оголошення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-002707-a/print/open/pdf/fee0d9e603d8445aaf7c0c15b0a68960 зазначено, що строк виконання робіт становить до 31.12.2020. Замовник встановив, що кінцевою датою дії договору з переможцем, є дата 31.12.2020.
У пп.5.1 розділу 5. Виконання робіт проекту договору підряду, що є невід'ємною частиною тендерної документації, зазначено, що строки виконання робіт визначаються графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору.
Відповідно до п.1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації.
Відповідно до вимог п.4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі подає у складі своєї тендерної пропозиції графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації.
Згідно з положенням ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, учасник торгів у графіку виконання робіт, що він надає у складі своєї тендерної пропозиції, зазначає строк виконання робіт у календарних днях, що збігається з тим, що він зазначає в електронній системі як неціновий критерій на вимогу пп.2 п.1 розділу V тендерної документації та який у подальшому, стане невід'ємною частину договору з переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Строк виконання робіт
Номер:
b80a48b823874e5f9d4595bf559b2e3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002707-a.c2
Назва:
Строк виконання робіт
Вимога:
у пункті 4.3 ТД Вами встановлено строк виконання робіт протягом 60 календарних днів. Крім того що виконання робіт у цей строк не виявляється можливим, в електронній системі встановлено Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020. Внесіть зміни до ТД для уточнення строку виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2019 14:57
Вирішення:
У п. 4.3 ТД встановлений строк виконання робіт у відповідності до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за відповідним робочим проектом від 20.02.2018 № 05-0537-17 затверджений філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області, тому встановлювати строк виконання робіт більшої тривалості немає підстав.
Через те, що тривалість здійснення закупівлі неможливо передбачити, а також, через те,що електронна система закупівель немає таких налаштувань, за допомогою яких замовник мав би змогу встановити ще до укладення з переможцем закупівлі дату початку виконання робіт на об'єкті, тому встановлюється строк поставки - строк дії договору до кінця бюджетного року. У випадку складних закупівель, коли строк виконання робіт становить більше одного року, або фінансування ще не визначене, замовник встановлює строк до кінця наступного бюджетного року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна док.
Номер:
ca342992e1974ca789503f9675a48c0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-002707-a.c1
Назва:
Тендерна док.
Вимога:
Шановний замовник, викладіть будь ласка тендерну документацію у форматі .doc чи .docx. Той формат тендерної документації, це просто знущання з учасників, які бажають взяти участь у закупівлі!!! Мало того, що вона оформлена у форматі pdf, так ще й у вигляді, який не дозволяє копіювати текст та його редагувати, при тому що значну частину тексту тендерної документації потрібно оформлювати у вигляді довідок. Сторінки відскановані аби як, текст місцями розмитий. Якщо Вам так необхідно викласти першу сторінку з підписом уповноваженої особи - викладіть її скан а інші сторінки документації у форматі який дозволяє редагувати чи принаймні копіювати текст. Викладаючи ТАКЕ на майданчик ви надзвичайно ускладнюєте для потенційних учасників і без того не просту процедуру підготовки тендерної документації і ви це прекрасно розумієте. Будь ласка, ставайте ближчими до учасників закупівель!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2019 12:58
Вирішення:
Закон України "Про публічні закупівлі" не містить обмежень щодо формату у якому Замовник повинен завантажувати до електронної системи закупівель тендерну документацію. Запит не стосується умов закупівлі або положень тендерної документації, тому немає підстав для задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено