-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2019 16:20 - 20.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Номер:
f359dd2641d042b0ad92f6c614d318ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.c7
Назва:
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру відкриті торги ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-02-000764-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до протоколу № 43/2 від 03 травня 2019 року у закупівлі взяли участь 5 учасників:
- ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»;
- ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО – ПРАВОВИЙ СОЮЗ»;
- ПП «ЗЕМЛІ ПІВДНЯ»;
- ФОП Ткачов Максим Григорович;
- ТОВ «АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник о 14:40 11 травня 2019 року розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ткачов Максим Григорович.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Ткачов Максим Григорович, зазначаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі. Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про основний вид діяльності, а саме 71.11 Діяльність у сфері архітектури, що не відповідає предмету закупівлі, так як предметом закупівлі є технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків. Відповідно до роз’яснень Державної служби статистики України за посиланням: http://kved.ukrstat.gov.ua/qa.html - Управління інженерними проектами; технічна інвентаризація нерухомого майна; розроблення ТУ на продукцію (коли продукцією є інжинірингові процеси) відноситься до коду 71.12 “Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах” за класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД-2010).
Враховуючи вищевикладене Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович надано довідку, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який не відповідає предмету закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати кошторис з розрахунком договірної ціни по кожному з видів послуг окремо з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович у складі тендерної пропозиції надано кошторис в якому відсутній розрахунок договірної ціни по кожному з видів послуг окремо, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника). Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без зазначення інформації про працівників, що мають бути залучені до надання послуг відповідно до Кошториса на надання послуг з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків та технічного завдання Замовника, а саме оцінювачів. Відповідно до ст.3 до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»– «Оцінка майна, майнових прав (далі - оцінка майна) - це процес визначення їх вартості на дату оцінки за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами, зазначеними в статті 9 цього Закону (далі - нормативно-правові акти з оцінки майна), і є результатом практичної діяльності суб’єкта оціночної діяльності». Відповідно до ст.5 цього ж Закону – «Суб’єктами оціночної діяльності є: суб’єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб’єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону».
Враховуючи вищевикладене Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович надано довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника з документами, що не відповідають умовам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (Замовника) згідно Протоколу № 43/5 від 11 травня 2019 року про визнання переможцем ФОП Ткачов Максим Григорович.
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги;
2. Тендерна документація (нова редакція);
3. Тендерна пропозиція інвентаризація контейнерних майданчиків (ФОП Ткачов Максим Григорович).
Директор ___________________ А.О. Акуліч
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.05.2019 20:42
- Тендерна документація (нова редакція) 21.05.2019 20:42
- Тендерна пропозиція інвентаризація контейнерних майданчикі Ткачова М.Г. 21.05.2019 20:42
- Квитанція за подання скарги 21.05.2019 20:42
- рішення від 24.05.2019 № 6587 +лист Замовнику.pdf 24.05.2019 20:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2019 № 7487.pdf 11.06.2019 21:26
- рішення від 10.06.2019 № 7487.pdf 13.06.2019 21:49
- Інвентаризація конт. майданчиків.PDF 03.06.2019 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2019 20:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2019 21:50
Вимога
Є відповідь
Ганьба!!!! Рідне місто Президента України проявляє всі признаки корупції
Номер:
44c9e0a79c77458fb02cc8b5abc1df26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.a5
Назва:
Ганьба!!!! Рідне місто Президента України проявляє всі признаки корупції
Вимога:
Ознайомившись із СУБ’ЄКТИНОЮ відповіддю Замовника на нашу Вимогу номер ID:UA-2019-04-02-000764-c.a3, розглянуту 16.05.2019 об 17:23 (яка повністю позбавлена здорового глузду, об’єктивності та захмарена майбутнім хабарем від «свого», заздалегідь відомого, Переможця») Замовник, «викручуючись» та вигороджуючи «Свого» учасника-Переможця зазначає, що «Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), зокрема п.2 Закону: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Але забуває про те, що зокрема п. 1 ст. 16 цього ж Закону «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Цю вимогу Замовник вказав у пункті 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зокрема є вимога «надати довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні УМОВ ДОГОВОРУ, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)», яку ФОП Ткачов М.Г. надав. Але в ній наявна ВІДСУТНІСТЬ таких «працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні УМОВ ДОГОВОРУ, з якими Учасник ФОП Ткачов М.Г. ПОГОДИВСЯ, поставивши свій підпис та відбиток печатки! Хочемо наголосити, що «п. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ:
1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків згідно з переліком контейнерних майданчиків (Додаток 1), відповідно до кошторису з розрахунком договірної ціни (Додаток 2), які невід’ємною частиною даного Договору, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.
1.2. Найменування послуги: 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків) (надалі – послуги).
1.3. До технічної документації, що виготовляє Виконавець входять:
- Інвентарна справа та технічний паспорт;
- Звіт щодо оцінки нерухомого майна.»
Повторюємо, що ст. 12 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі Закон «Про оцінку»), на яку чітко посилається Замовник у Додатку 1 до Тендерної документації в п. 2 «Обсяг та вимоги до надання послуги» визначено, що «Звіт про оцінку майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору. Звіт підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється підписом керівника суб’єкта оціночної діяльності.». Статтею 5 Закону «Про оцінку» визначено, що «Суб’єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону». А також статтею 6 Закону «Про оцінку» визначено, що «Оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до ВИМОГ цього Закону». В цьому випадку вимога Закону являється імперативною нормою. Імперативні норми права містять категоричні приписи, що безпосередньо визначають поведінку суб’єктів, не дозволяють відхилятися від них і не можуть бути замінені за рішенням (домовленістю) цих суб’єктів іншими умовами. Імперативні - містять категоричні веління Держави здійснювати чітко означені дії, не допускати ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов’язків суб’єктів. Інакше кажучи імперативні норми прямо вказують правила поведінки, містять абсолютно визначене правило.
Відносно відповіді Замовника на нашу Вимогу щодо інформації про інші види діяльності, зокрема, «74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.», яка вказана у Учасника та відповідає предмету закупівлі та дозволяють Учаснику надавати послуги з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків. Але не дозволяє виконувати оціночну діяльність без реєстрації, відповідно до чинного Законодавства України, суб’єктом оціночної діяльності, оскільки Замовником вимагається надати Звіт щодо оцінки нерухомого майна, (у відповідності до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891). А відповідно до ст. 8 Закону «Про оцінку» у випадках її обов’язкового проведення, зазначених у статті 7 цього Закону, виконана суб’єктами, які не є суб’єктами оціночної діяльності (СОД), визнається НЕДІЙСНОЮ. Яким чином Замовник буде приймати та розраховуватись із Виконавцем коштами громади за завідома НЕДІЙСНУ оцінку 200 об’єктів?
У відповіді Замовник так же вказав, що «у п. 2 розділу 5 тендерної документації зазначається: «Інші документи, які необхідно надати учаснику:…довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)». Тобто, тендерною документацією не вимагалось зазначення в довідці УСІХ працівників наявних у Учасника, також відсутня вимога щодо зазначення наявності працівників конкретних спеціальностей та їх кваліфікаційного рівня.».
Погоджуємося, що не вимагалось зазначати в довідці усіх працівників (прибиральницю, охоронця, системного адміністратора, бухгалтера, бренд-менеджера, маркетолога, психолога, коуча, і тд.), але чітко Замовником вказано, що «працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору». А це значить, що потрібно було вказати тих працівників, які будуть виконувати Предмета Договору, що передбачений ч. 2 п. 1.3., а саме: Звіт щодо оцінки нерухомого майна, яких у ФОП Ткачов М.Г. НЕМАЄ!!!.
Крім того, Замовник відповідає на нашу Вимогу, а саме: «що критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником не був встановлений. Тобто, в тендерній документації відсутня вимога, щодо надання інформації та документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». Але Законом передбачається, щоб надавати певні послуги, а саме: надати Звіт про щодо оцінки нерухомого майна, Виконавцю необхідно бути зареєстрованим суб’єкт оціночної діяльності (СОД). Якщо ФОП Ткачов М. Г. являється СОД та має у штаті хоча б одного оцінювача, то він є переможцем. В іншому випадку Цінова пропозиція ФОП Ткачов М. Г. має бути відхилена відповідно до пп.1 п. 2 «Інша інформація» р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації «Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону».
Виникає питання, яким чином ФОП Ткачов М.Г. зможе дотримуватися умов технічного завдання тендерної документації, що підтверджує своєю довідкою щодо свого зобов’язання надати послугу з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків, з виготовленням технічного паспорту, в частині оцінки 200 об’єктів? Коли в одночас надав довідку, якою заявив, що не планує залучати субпідрядну організацію до виконання даної роботи!
Посилаючись на вище вказане та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», здоровим глуздом та прикрістю, що зіштовхнулися із корумпованими чиновниками міста – «БАТЬКІВЩИНИ» новообраного Президента України В.О. Зеленського
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол №43/5 від «11» травня 2019 року шляхом винесення нового рішення, яким буде відхиллено Тендерну пропозицію ФОП Ткачов М.Г., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, що випливають з чинного Законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист на ДРІМ.jpg 22.05.2019 10:08
Дата подачі:
17.05.2019 09:46
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою скасувати Протокол №43/5 від «11» травня 2019 року шляхом винесення нового рішення, яким буде відхилено Тендерну пропозицію ФОП Ткачов М.Г., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, що випливають з чинного Законодавства України, номер ID: UA-2019-04-02-000764-c.a5, повідомляємо наступне.
Всі учасники закупівельного процесу в своїй діяльності повинні діяти в межах чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон). Пунктом 3 ст. 30 Закону значиться, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Зауважимо, що у змісті Вашого звернення відсутня вимога щодо надання додаткових роз’яснень /аргументацій /причин невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Також, просимо взяти до уваги лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо етичної поведінки під час здійснення закупівель» №3304-04/1364706 від 01.04.2019 року.
З питання відсутності у штаті ФОП Ткачов Максим Григорович фахівця з оцінки зазначаємо наступне. Відповідно до ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Реалізуючи своє право Замовник звернувся листом до Переможця з проханням надати письмове роз’яснення щодо наявності у штаті працівника - інженер з оцінки нерухомого майна, який був зазначений в кошторисі, проте відомості про якого не значились у довідці про наявність в штаті підприємства працівників. У письмовій відповіді від 20.05.2019 року № 105/05 Переможець зазначив, що до виконання договору на закупівлю послуг 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків) залучить на умовах договору цивільно - правового характеру кваліфікованого фахівця. Вищезазначений фахівець не був вказаний у довідці так як він не є працівником ФОП Ткачов Максим Григорович, а значить, Переможець не міг вказати інформацію про освіту та досвід фахівця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
дії Замовника є непослідовними (суперечать аналогічним протоколам тендерного комітету Замовника) та є такими, що містять у собі КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ.
Номер:
83284bcefe774813820ac64a7a3510bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.a6
Назва:
дії Замовника є непослідовними (суперечать аналогічним протоколам тендерного комітету Замовника) та є такими, що містять у собі КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було проведено закупівлю ID UA-2019-04-02-000764-c на 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасники:
1. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
2. ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ"
3. ПП Землі Півдня
4. ФОП Ткачов Максим Григорович
5. ТОВ АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ткачов Максим Григорович.
13.05.19, 13:44 ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ" звернувся до Замовника із вимогою про скасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Ткачов Максим Григорович. Однією із підстав було зазначено наступне:
- Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 , Інші документи, які необхідно надати учаснику, а саме:
Довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників на займаній посаді у Учасника),
В довідці про працівників, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність у Учасника працівника за посадою – інженер з оцінки нерухомого майна(оцінювач), яка передбачена Учасником в кошторисі з розрахунком договірної ціни.
Замовник у відповіді від 16.05.19, 17:28 ігноруючи вищенаведене зазначив, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Ткачов Максим Григорович повністю відповідає вимогам тендерної документації та не могла бути відхилена.
Вважаємо, що дії Замовника є непослідовними (суперечать аналогічним протоколам тендерного комітету Замовника) та є такими, що містять у собі КОРУПЦІЙНІ РИЗИКИ.
На підтвердження цього наводимо витяг із ПРОТОКОЛ №8/1 від «01» березня 2018 року (закупівлі - UA-2018-02-06-002498-a) засідання тендерного комітету управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради (Терещенко І.В. - Голова тендерного комітету ) щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ткачов Максим Григорович, поданої на закупівлю послуг 79990000-0 – різні послуги, пов’язані з діловою сферою (виготовлення технічної та іншої документації на об’єкти житлового фонду):
«Довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників на займаній посаді у Учасника),
В довідці про працівників, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність у Учасника працівника за посадою кресляр, яка передбачена Учасником в кошторисі з розрахунком договірної ціни;»
Резолютивною частиною цього рішення Члени тендерного комітету, згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації - прийняли рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Ткачов М.Г.
Виходячи із вище викладеного просимо Замовника повторно розглянути вимогу ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ" про скасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Ткачов Максим Григорович з причин:
- Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 , Інші документи, які необхідно надати учаснику, а саме:
Довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників на займаній посаді у Учасника),
В довідці про працівників, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність у Учасника працівника за посадою – інженер з оцінки нерухомого майна(оцінювач), яка передбачена Учасником в кошторисі з розрахунком договірної ціни.
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Ткачов Максим Григорович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі” .
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законодавством строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист на ДРІМ.jpg 22.05.2019 10:05
Дата подачі:
17.05.2019 10:50
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до положень Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог цього Закону. У п. 2 розділу 5 тендерної документації зазначається : «Інші документи, які необхідно надати учаснику:…довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)». Тобто, тендерною документацією не вимагалось зазначення в довідці усіх працівників наявних у Учасника, також відсутня вимога щодо зазначення наявності працівників конкретних спеціальностей та їх кваліфікаційного рівня.
Необхідно зауважити, що в законодавстві відсутня вимога щодо наявності саме у штаті підприємства (Учасника) фахівця з оціночної діяльності (оцінювача).
Стосовно, відхилення ФОП Ткачова Максима Григоровича протоколом 8/1 від 01 березня 2018 року, відсутність в довідці про наявність працівників посади кресляр стала однією з п’яти причин відхилення тендерної пропозиції ФОП Ткачова Максима Григоровича.
Крім того, Відповідно до ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Реалізуючи своє право Замовник звернувся листом до Переможця з проханням надати письмове роз’яснення щодо наявності у штаті працівника - інженер з оцінки нерухомого майна, який був зазначений в кошторисі, проте відомості про якого не значились у довідці про наявність в штаті підприємства працівників. У письмовій відповіді від 20.05.2019 року № 105/05 Переможець зазначив, що до виконання договору на закупівлю послуг 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків) залучить на умовах договору цивільно - правового характеру кваліфікованого фахівця. Вищезазначений фахівець не був вказаний у довідці так як він не є працівником ФОП Ткачов Максим Григорович, а значить, Переможець не міг вказати інформацію про освіту та досвід фахівця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
e7816cf2b7b24763a3f12fff5e4a6d37
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.a4
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було проведено закупівлю ID UA-2019-04-02-000764-c на 79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасники:
1. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
2. ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ"
3. ПП Землі Півдня
4. ФОП Ткачов Максим Григорович
5. ТОВ АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ткачов Максим Григорович.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Ткачов Максим Григорович, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником предмету закупівлі не відповідають технічному завданню, подана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 , Інші документи, які необхідно надати учаснику, а саме:
Довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників на займаній посаді у Учасника),
В довідці про працівників, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність у Учасника працівника за посадою – інженер з оцінки нерухомого майна(оцінювач), яка передбачена Учасником в кошторисі з розрахунком договірної ціни.
- Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 , Інші документи, які необхідно надати учаснику, а саме:
Довідку в довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі,
В довідці про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі, поданій Учасником в складі тендерної пропозиції невірно та в неповному обсязі відображені види діяльності, а саме: невірно зазначено – 71.11. Діяльність у сфері архітектури, що невірно, оскільки предмету закупівлі відповідає інший вид діяльності - 71.12. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, не в повному обсязі оскільки не зазначено - 68.31. Агентства нерухомості, що дозволяє займатись діяльністю з оцінки майна (який відсутній і в довідці з ЄДР, що подана ФОП Ткачов Максим Григорович у складі пропозиції).
- ДОДАТОК 1 тендерної документації - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ) розділ 2 «Обсяг та вимоги до надання послуги:» пункт 2, замовником передбачено, що до технічної документації обов’язково входять наступні документи:
«Звіт щодо оцінки нерухомого майна (у відповідності до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891)»
Відповідно до ст.3 до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»– «Оцінка майна, майнових прав (далі - оцінка майна) - це процес визначення їх вартості на дату оцінки за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами, зазначеними в статті 9 цього Закону (далі - нормативно-правові акти з оцінки майна), і є результатом практичної діяльності суб'єкта оціночної діяльності». Відповідно до ст.5 цього ж Закону – «Суб'єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону».
В складі тендерної пропозиції ФОП Ткачов Максим Григорович відсутня будь-яка інформація про працівників на посаді оцінювача у складі Учасника та відсутня будь-які відомості про отримання сертифікату суб'єкта оціночної діяльності Учасником.
- Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів з:
Інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (у разі встановлення вимоги Замовником),
Інформація про те, що Учасник «не планує залучати субпідрядні організації до виконання наданої роботи», яка подана ФОП Ткачов Максим Григорович в довідці щодо інформації про субпідрядника, в складі тендерної пропозиції є неправдивою, оскілки вищенаведеним встановлено, що ФОП Ткачов Максим Григорович не має у своєму штаті працівників на посаді – оцінювача, не отримував сертифікату суб'єкта оціночної діяльності учасником та не має серед видів діяльності, у Витязі з ЄДР, - 68.31. Агентства нерухомості, що відповідає діяльність з оцінки майна.
- Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів з:
Документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі),
Учасником ФОП Ткачов Максим Григорович у складі своєї пропозиції не надано довідку в довільній формі, що містить причини неподання документів, щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції з посиланням на пункт Тендерної документації, яким не передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації - Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України в діяльності учасника, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник має зазначити у довідці в довільній формі, що надається у складі його тендерної пропозиції, та повинна містити причини неподання документів та/або інформації, посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують -
Виходячи із вищевикладеного та керуючись приписами статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без належних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Ткачов Максим Григорович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законодавством строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2019 13:44
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою, номер ID: UA-2019-04-02-000764-c.a4 щодо скасування рішення про визначення переможцем учасника ФОП Ткачов Максим Григорович повідомляємо наступне.
Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), зокрема п.2 Закону: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Для процедури закупівлі «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків)», згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено один з
кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники подають, як частину пропозиції: довідку про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене).
У п. 2 розділу 5 тендерної документації зазначається : «Інші документи, які необхідно надати учаснику:…довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)». Тобто, тендерною документацією не вимагалось зазначення в довідці усіх працівників наявних у Учасника, також відсутня вимога щодо зазначення наявності працівників конкретних спеціальностей та їх кваліфікаційного рівня.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником не був встановлений. Тобто, в тендерній документації відсутня вимога, щодо надання інформації та документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На зауваження щодо невідповідності виду діяльності ФОП Ткачов Максим Григорович предмету закупівлі повідомляємо наступне. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій зазначив, що документ, який містить інформацію про вид (предмет) діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасником надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому окрім основного виду діяльності «71.11 Діяльність у сфері архітектури», міститься інформація про інші види діяльності, зокрема, «74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.», яка відповідає предмету закупівлі та дозволяють Учаснику надавати послуги з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків.
На Ваше зауваження щодо відсутності у складі пропозиції Учасника ФОП Ткачов Максим Григорович довідки в довільній формі, що містить причини неподання документів про надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне. У п.1 ст. 24 Закону зазначається: «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції». Тобто, в Законі відсутня вимога щодо обов’язкового надання тендерного забезпечення. Натомість, Замовник має право, а не обов’язок вимагати надання забезпечення тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не зазначав в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, тобто дана довідка не мала міститися в тендерній пропозиції Учасника.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ФОП Ткачов Максим Григорович повністю відповідає вимогам тендерної документації та не могла бути відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування Протоколу №43/5
Номер:
0037c5a7025d4535bc71f48b50205bb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.a3
Назва:
Скасування Протоколу №43/5
Вимога:
СКАРГА на Протокол № 43/5 від 11 травня 2019 року
Ознайомившись із протоколом №43/5 від 11.05.2019 року, за яким визнається переможцем процедури закупівлі послуг «79990000-0 різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків) ФОП Ткачов Максим Григорович та буде опубліковане рішення про намір укласти договір.
Ознайомившись з Тендерною документацією на закупівлю послуг «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків) та ретельно вивчивши Тендерну пропозицією, надану ФОП Ткачов М.Г. дійшли до висновку, що тендерна пропозиція ФОП Ткачов М.Г. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Додатку 1 Тендерної документації «Технічне завдання» (нова редакція): «Обсяг та вимоги до надання послуги: До технічної документації обов’язково входять наступні документи:
1. Інвентаризаційна справа та технічний паспорт на кожний об’єкт (у відповідності до вимог Інструкції з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29.10.2012 №550);
2. Звіт щодо оцінки нерухомого майна (у відповідності до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891)
та пункту 1.3. Договору (Додатку 3 Тендерної документації) «До технічної документації, що виготовляє Виконавець входять:
- Інвентарна справа та технічний паспорт;
- Звіт щодо оцінки нерухомого майна.»
Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» визначено:
- Професійна оціночна діяльність - діяльність оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, визнаних такими відповідно до положень цього Закону, яка полягає в організаційному, методичному та практичному забезпеченні проведення оцінки майна, розгляді та підготовці висновків щодо вартості майна (ст. 4);
- Суб'єктами оціночної діяльності є: суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону (ст. 5);
- Оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог цього Закону (ст. 6);
- Звіт про оцінку майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору. Звіт підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності (ст. 12);
- Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача є документом, який підтверджує достатній фаховий рівень підготовки оцінювача за програмою базової підготовки для самостійного проведення оцінки майна. Право на отримання кваліфікаційного свідоцтва набувають фізичні особи, які мають закінчену вищу освіту, пройшли навчання за програмою базової підготовки та стажування протягом одного року у складі суб'єкта оціночної діяльності разом з оцінювачем, який має не менше ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, отримали його позитивну рекомендацію та успішно склали кваліфікаційний іспит.
Підвищення кваліфікації відбувається за напрямами, зазначеними у кваліфікаційному свідоцтві оцінювача, за результатами якої видається посвідчення про підвищення кваліфікації, яке є невід’ємною частиною кваліфікаційного свідоцтва (ст. 15);
- Фонд державного майна України веде Державний реєстр оцінювачів, які отримали кваліфікаційне свідоцтво (ст. 17).
У Кошторисі №1, що надав Учасник в стовбці «посада» вбачається фахівець «Інженер з оцінки нерухомого майна», який не є «оцінювачем», визначеним до Закону. У довідці про наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід немає жодного оцінювача. Довідкою, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) документу, у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі вказується на основний вид діяльності 71.11 «Діяльність у сфері архітектури», що в одній частині «Інвентарної справи та технічного паспорту» відповідає, а відносно «Звіту щодо оцінки нерухомого майна» не відповідає. ФОП Ткачов М.Г. довідкою, що виконавець зобов’язується дотримуватися умов технічного завдання тендерної документації зобов’язується надати послугу з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків, з виготовленням технічного паспорту, оцінки 200 об’єктів.
Оскільки ФОП Ткачов М.Г. не є Суб’єктом оціночної діяльності та у його штаті немає жодного Оцінювача, то зазначений Учасник не має можливості виконати всі умови договору, а саме: виконати оцінку контейнерних майданчиків, яка передбачена Тендерною документацією та Договором.
Посилаючись на вище вказане та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»
ПРОШУ:
1. Скасувати Протокол №43/5 від «11» травня 2019 року шляхом винесення нового рішення, яким буде відхиллено Тендерну пропозицію ФОП Ткачов М.Г., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2019 19:51
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою, номер ID:UA-2019-04-02-000764-c.a3 щодо скасування протоколу №43/5, повідомляємо наступне.
Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), зокрема п.2 Закону: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Для процедури закупівлі «79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (технічна інвентаризація та паспортизація контейнерних майданчиків)», згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено один з
кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники подають, як частину пропозиції: довідку про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене).
У п. 2 розділу 5 тендерної документації зазначається : «Інші документи, які необхідно надати учаснику:…довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)». Тобто, тендерною документацією не вимагалось зазначення в довідці усіх працівників наявних у Учасника, також відсутня вимога щодо зазначення наявності працівників конкретних спеціальностей та їх кваліфікаційного рівня.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником не був встановлений. Тобто, в тендерній документації відсутня вимога, щодо надання інформації та документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На зауваження щодо невідповідності виду діяльності ФОП Ткачов Максим Григорович предмету закупівлі повідомляємо наступне. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій зазначив, що документ, який містить інформацію про вид (предмет) діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасником надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому окрім основного виду діяльності «71.11 Діяльність у сфері архітектури», міститься інформація про інші види діяльності, зокрема, «74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.», яка відповідає предмету закупівлі та дозволяють Учаснику надавати послуги з технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Предмет закупівлі
Номер:
c749394b4f3c4daea751973e1feec823
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.b2
Назва:
Предмет закупівлі
Вимога:
Вимога - привести у відповідність до предмета закупівлі тендерну документацію та повністю прибрати звіт про оцінку нерухомого майна у Додатку № 1 та пункті 1.3. та 6.3.3. Додатку № 3, оскільки закупівля здійснюється на послуги, що стосуються технічної інвентаризації та паспортизації контейнерних майданчиків, і не стосується оцінки нерухомого майна.
Оцінка нерухомого майна здійснюється на підставі Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», а також Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 №1891. Функцію з оцінки нерухомого майна покладено на:
1) суб'єктів господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»;
2) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі.
Як бачимо, оцінку може проводити лише суб'єкти, які мають відповідні сертифікати суб'єкта оціночної діяльності або кваліфікаційне свідоцтво оцінювача.
Технічна інвентаризації та паспортизація об'єктів нерухомого майна проводиться на підставі Інструкції з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29.10.2012 №550. В пункті 1.3 цієї Інструкції зазначено, що:
- паспортизація об’єктів благоустрою - складання технічних паспортів об’єктів благоустрою за результатами їх інвентаризації;
- технічна інвентаризація об’єктів благоустрою - сукупність заходів з обстеження, спрямованих на підтвердження наявності об’єктів нерухомого майна, елементів благоустрою та оцінку їх технічного стану, а також наявності інженерних мереж на об’єкті благоустрою. Окрім того, ці послуги надаються суб’єктами господарювання, установчими документами якого передбачено право здійснювати технічну інвентаризацію та паспортизацію об’єктів благоустрою.
Таким чином, посилаюсь на норми цієї Інструкції, зазначаємо, що технічна інвентаризації та паспортизація об'єктів благоустрою не передбачає проведення оцінки нерухомого майна, а тому Тендерна документація разом з додатками не відповідає предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 10:29
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що по кожному існуючому у місті Кривому Розі контейнерному майданчику з метою впорядкування документації департаменту необхідно виготовити повний пакет документів, а саме інвентаризаційну справу, технічний паспорт та звіт щодо оцінки нерухомого майна.
Разом з тим, повідомляємо, що замовнику відомо, що на території України та в місті Кривому Розі існують підприємства, в штаті яких є спеціалісти, які мають сертифікат суб’єкта оціночної діяльності відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», а також мають право здійснювати технічну інвентаризацію та паспортизацію об’єктів благоустрою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Предмет закупівлі
Номер:
22036b414ecb47ca90e72051918dea9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-02-000764-c.a1
Назва:
Предмет закупівлі
Вимога:
Вимога - вказати у Додатку 1 до Тендерної документації площу щодо кожного контейнерного майданчику. Без зазначення цих даних неможливо правильно та повноцінно провести калькуляцію та підрахувати ціну на закупівлю послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 09:31
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що площа кожного контейнерного майданчика – до 100 м2.
Статус вимоги:
Задоволено