• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

м'ясо

свинина вищої категорії без кісток та птиця (філе, окорок, печінка).

Торги не відбулися

3 134 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Період оскарження: 02.04.2019 16:56 - 23.05.2019 00:00
Вимога
Вирішена

видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги

Номер: 8aa5111eeced4584ba79e2437f374f40
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-001529-a.b2
Назва: видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги
Вимога:
Обмеження кола потенційних учасників торгів тільки виробниками товару, є дискримінацією
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації. Очікуйте їх оприлюднення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Тендерна документація містить вимоги, які носять дискримінаційний характер

Номер: d5f2ed8f418f4f41941d126326f96e1c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-001529-a.b1
Назва: Тендерна документація містить вимоги, які носять дискримінаційний характер
Вимога:
Вимагаємо змінити тендерну документацію шляхом видалення з неї дискрімінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація розробляється та оприлюднюється замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, зокрема, вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 вказаного Закону. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Вимоги замовника щодо залишкового терміну зберігання товару є вимогами до якості товару на момент поставки, які замовник правомірно встановив у тендерній документації. Потенційні учасники не праві впливати на замовника та вимагати від замовника встановлювати такі вимоги до якості товару, які вигідні учасникам. Замовник самостійно визначає як предмет закупівлі, так і технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі. Вимоги до якості товару не є дискримінаційними, оскільки участь у закупівлі можуть взяти всі учасники, запропонувавши товар, що відповідає вимогам замовника. Одночасно частина четверта статті 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить умов, які обмежують конкуренцію, оскільки участь у закупівлі можуть взяти всі бажаючі учасники, які спроможні забезпечити поставку товару згідно з умовами цієї закупівлі. Вимога щодо негайної заміни неякісного товару так само не є дискримінаційною, оскільки викликана об’єктивною необхідністю організації харчування дітей у школах Києво-Святошинського району, зокрема включення до раціону свіжого м’яса. Так само не є дискримінаційними умови щодо подання експлуатаційного дозволу на виробничі потужності учасника, який посвідчує право оператора ринку здійснювати діяльність з виробництва харчових продуктів тваринного походження, оскільки обов’язкова наявність такого дозволу передбачена чинним законодавством. Вищевикладене доводить, що тендерна документація не містить умов, які можуть дискримінувати певне коло потенційних учасників, і дозволяє взяти участь у закупівлі усім бажаючим учасникам, які можуть поставити товар згідно з умовами цієї закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 811ea337d11440ffbe2f239e488867eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-001529-a.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2019 23:14
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2019 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: внесено зміни до тендерної документації відповідно рішення №5748-р/пк-пз від 10.05.19 АМКУ
Автор: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Жук Роман Михайлович +380671948548 0677834771@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

дискримінаційні вимоги

Номер: ca031af65b5f4945a612697cae3d17da
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-001529-a.c3
Назва: дискримінаційні вимоги
Скарга:
Усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: подання іншої скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.04.2019 16:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.04.2019 17:42
Автор: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Жук Роман Михайлович +380671948548 0677834771@ukr.net