• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів

Завершена

1 074 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 13:15 - 18.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: bb8f7502c9694a4d89a57b7c695ae3ac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-000810-b.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.05.2019 22:28
Автор: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КОНСОРЦІУМ "СИНЕРГІЯ", Шеврікуко Дем'ян Михайлович +380976147739 ulcsynergy@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель

Номер: a0f05ee525624259bca439670438cecf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-000810-b.c4
Назва: Щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель
Вимога:
Голові тендерного комітету Богородчанського спеціалізованого агролісгоспу ОКП “Івано – Франківськоблагроліс“ Осадців М.С. щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель ВИМОГА КП Богородчанський спеціалізований агролісгосп ОКП “Івано – Франківськоблагроліс“ (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг за ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів) за ідентифікатором закупівлі UA-2019-04-05-000810-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» (далі - Учасник) взяло участь у процедурі закупівлі послуг та вважає, що учасника ФОП Вітенко Михайла Дмитровича визнано незаконно переможцем та його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також необхідно врахувати норми ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та інше. Звертаємо увагу замовника, що протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 від 13.05.2019 р. Тендерного комітету Замовника, є незаконним, оскільки документи Фізичної особи – підприємця Вітенко Михайла Дмитровича не відповідають вимогам тендерної документації (далі ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: 1. Відповідно до п. 3 Таблиці 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до ТД, «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт (надання послуг) із розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів.» Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович, у складі своєї тендерної пропозиції, надав Договір №134/16 від 18 серпня 2016 р. Відповідно до п. 1.1., предметом зазначеного договору є виконання топографо-геодезичних та земельно-кадастрових робіт зі складання «Технічної документації із землеустрою щодо встановлення частин земельних ділянок в натурі (на місцевості), на які поширюється право сервітуту ТОВ «ГЕО АЛЬЯНС КОСАЧІВСЬКЕ» для розміщення та буріння пошукової свердловини…» . Таким чином, предмет зазначеного договору, не є аналогічним щодо предмету закупівлі, визначеного Замовником: Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів. Крім того, у цьому ж пункті, Замовником передбачено,що у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт), які надавалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (роботи), які надавалися учасником. У п. 1.3 Договору №134/16 від 18 серпня 2016 р., що надав Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович, зазначено: «Технічні,економічні та інші вимоги до робіт викладені у «Технічному завданні», що є невідємною частиною цього договору (Додаток №1)». Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович, у складі своєї тендерної пропозиції, не надав вищезазначений Додаток №1 до договору, що унеможливлює визначити, чи було результатом робіт внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, що є невідємною частиною предмета договору, за ідентифікатором закупівлі UA-2019-04-05-000810-b, та чи доцільно визнати наданий учасником ФОП Вітенко Михайло Дмитрович Договір №134/16 від 18 серпня 2016 р. аналогічним! 2. Відповідно до п. 5 Таблиці 3 Додатку 1 ТД, Учасником має бути надано довідку в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович, у складі своєї тендерної пропозиції, надав Довідку про фаховий склад працівників ФОП Вітенка Михайла Дмитровича, з зазначенням персональних даних працівників, при цьому, щодо працівників Павлюк Ольга Дмитрівна та Долінський Микола Васильович, інформація не внесена до загальнодоступних реєстрів, зокрема до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, така інформація є конфіденційною, та не може бути поширена без згоди особи, відповідно до Закону України «Про інформацію». Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович не надав довідку в довільній формі (чи лист-згоду) про надання згоди на використання інформації про Павлюк Ольгу Дмитрівну та Долінського Миколу Васильовича згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка повинна бути підписана такими особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.3 Розділу V ТД, Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Учасником має надаватися інформація, про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), згідно затвердженого переліку. В тому числі: - Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII - Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - та інших нормативно-правових актів, що стосуються застосування обмежувальних заходів (санкцій),. Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович, у складі своєї тендерної пропозиції, не надав вищезазначеної інформації, що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. На підставі вищенаведеного, ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» вимагає: 1) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №5 від 13.05. 2019 р. про визнання переможцем учасника ФОП Вітенко Михайло Дмитрович та повідомлення про намір укласти договір; 2) усунути порушення законодавства про здійснення публічних закупівель. Директор ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» _________________ А.В. Наголюк
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Шановний учаснику. З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 22.05.2019 р., щодо скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій №5 від 13.05. 2019 р. про визнання переможцем учасника ФОП Вітенко Михайло Дмитрович та повідомлення про намір укласти договір; усунення порушення законодавства про здійснення публічних закупівель, повідомляємо наступне. 1. Щодо першого зауваження про те, що наданий переможцем Договір №134/16 від 18 серпня 2016 р. не являється аналогічним. З даного приводу звертаємо вашу увагу на відсутність законодавчого закріплення поняття «аналогічний договір». Окрім того, у примітках до п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовником окреслено загальні характеристики та можливі ознаки аналогічних договорів. Згідно поданого ФОП Вітенко Михайло Дмитрович договору №134/16 від 18 серпня 2016 р., укладеного з ТОВ «ГЕО АЛЬЯНС КОСАЧІВСЬКЕ», передбачено (п.1.1.), що предметом зазначеного договору є виконання топографо-геодезичних та земельно-кадастрових робіт зі складання «Технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок в натурі (на місцевості), на які поширюється право сервітуту ТОВ «ГЕО АЛЬЯНС КОСАЧІВСЬКЕ» для розміщення та буріння пошукової свердловини №23-біс Косачівської площі на території Корницької сільської ради Коломийського району Івано-Франківської області». Пунктом 1.2. даного Договору передбачено, що результатом Робіт за Договором є «Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок в натурі (на місцевості)». Відповідно у Договорі вказано конкретну назву послуг (робіт), що виконувалися, тому ФОП Вітенко М.Д. не зобов’язаний був надавати додатки до даного договору, згідно положень Приміток до п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Також, звертаємо вашу увагу на те, що технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту виготовляється відповідно до ЗУ “Про землеустрій”, за результатами яких проводяться аналогічні заходи із землеустрою із подальшим внесенням відповідних відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17 жовтня 2012 р. № 1051, що відповідає основним вимогам тендерної документації. Окрім того, ознайомившись із ст.20, ст.21, ст.22, ст.23 ЗУ “Про державний земельний кадастр” можна переконатися в тому, що внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру є обов'язковим. А також передбачено, що виготовлена технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) і виготовлена технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту, їх погодження є безумовною підставою для внесення інформації до Державного земельного кадастру і як їх невід’ємна складова і результат - отримання витягу. Представлення договору за виконанням, згідно якого здійснюється виконання аналогічних основних завдань, визначених у тендерній документації, підтверджує аналогічність виконання робіт з виготовлення наведених документацій із землеустрою, які ФОП Вітенко Михайло Дмитрович подає у своїй тендерній пропозиції. 2. Щодо другого зауваження про те, що ФОП Вітенко Михайло Дмитрович не надав довідку в довільній формі (чи лист-згоду) про надання згоди на використання персональних даних працівників. Пунктом 5 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось, що Учасником має бути надано довідку в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, ВИЗНАЧЕНУ ВІДПОВІДНО ДО Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про публічні закупівлі» (зокрема стаття 17) передбачено надання відповідної інформації про ПОСАДОВИХ (СЛУЖБОВИХ) ОСІБ учасника, які є уповноваженими щодо вчинення юридично значущих дій правового характеру щодо участі у тендерах (як то підписання документів тендерних пропозицій, договорів тощо). В даній ситуації єдиною особою, яка має право вчиняти юридичні дії щодо участі у тендерах (підписання документів тендерних пропозицій, договорів тощо) являється безпосередньо Вітенко Михайло Дмитрович, котрий надав згоду на використання своїх персональних даних. Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що у поданих документах Долінського Миколи Васильовича та Павлюк Ольги Дмитрівни відповідно до ч.1 та п.1 ч.2 ст.7 ЗУ “Про захист персональних даних” не висвітлювалась така інформація, на яку встановлено заборону на обробку згідно чіткого переліку персональних даних стосовно використання яких потрібно отримувати письмову згоду у суб'єкта таких персональних даних. 3. Щодо третього зауваження про те, що ФОП Вітенко Михайло Дмитрович не надав інформацію, про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), згідно затвердженого переліку. Пункт 3 Розділу V Тендерної документації містить ОПИС про те, що закупівля товарів, робіт і послуг замовником не буде здійснюватися у фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), згідно затвердженого переліку. А також міститься перелік окремих нормативно-правових актів, що стосуються застосування обмежувальних заходів (санкцій). Окрім того, відповідно до Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"... із відповідними додатками до них, які є в публічному доступі замовник може самостійно використовувати інформацію, яка є в публічному доступі, тому немає необхідності у поданні учасниками тендерних процедур з даного приводу якихось додаткових документів у своїй тендерній пропозиції. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є безпідставними та не можуть бути причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітенка М.Д. Відповідно тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав тендерну пропозицію ФОП Вітенко Михайло Дмитрович переможцем процедури відкритих торгів».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель

Номер: 012c1d53ad7749e7a81433e70794682d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-000810-b.c2
Назва: Щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель
Вимога:
Тендерному комітету КП Богородчанський спеціалізований агролісгосп ОКП “Івано – Франківськоблагроліс“ щодо порушення законодавства про здійснення публічних закупівель ВИМОГА КП Богородчанський спеціалізований агролісгосп ОКП “Івано – Франківськоблагроліс“ (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг за ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів) за ідентифікатором закупівлі UA-2019-04-05-000810-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» (далі - Учасник) взяло участь у процедурі закупівлі послуг та вважає, що учасника ФОП Вітенко Михайла Дмитровича визнано незаконно переможцем та його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до загальних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також необхідно врахувати норми ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, що принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та інше. Відповідно до пункту 3.1. Додатку №1 до Тендерної документації, що містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, учасник має надати довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш трьох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Учасник ФОП Вітенко Михайло Дмитрович надав довідку про виконання аналогічних договорів, в якій відсутні відомості про дату укладення договорів та переглянувши надані копії аналогічних договорів учасником, дійшли висновку, що договори не відповідають встановленим вимогам, так як укладені: - Договір №б/н від 4 вересня 2018 р.; - Договір № 12 від 27 листопада 2108 р.; - Договір №134/16 від 18 серпня 2016 р. Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. На підставі вищенаведеного, ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» вимагає: 1) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій №5 від 13.05. 2019 р. про визнання переможцем учасника ФОП Вітенко Михайло Дмитрович та повідомлення про намір укласти договір; 2) усунути порушення законодавства про здійснення публічних закупівель. Директор ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» А.В. Наголюк
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику. З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 13.05.2019 р., щодо скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій №5 від 13.05. 2019 р. про визнання переможцем учасника ФОП Вітенко Михайло Дмитрович та повідомлення про намір укласти договір; усунення порушення законодавства про здійснення публічних закупівель, повідомляємо наступне. 1. Щодо першого вашого зауваження про те, що у довідці про виконання аналогічних договорів відсутні відомості про дату укладення договорів. З даного приводу повідомляємо, що згідно п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось надання: «3.1. Довідка у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш трьох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію)». Згідно даного пункту ВІДСУТНЯ вимога про необхідність вказувати у довідці дату укладення договорів. 2. Щодо другого вашого зауваження про те, що учасником подано договори за 2016 р. та 2018 р. Звертаємо вашу увагу, що п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації встановлював вимогу наявності в учасника досвіду виконання робіт із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) НЕ МЕНШЕ 3 РОКІВ. Виходячи з формулювання вимог даного пункту передбачено, що учасник має мати досвід В ПЕРІОД не менше 3 років. Тендерною документацією НЕ ВИМАГАЛОСЬ надання договорів за кожен рік, в якому наявний такий досвід. Якщо замовник не передбачав встановленої кількості‼️! аналогічних договорів, то учасник подає інформацію на власний розсуд (тобто ту кількість), яка була достатньою для підтвердження наявності необхідного досвіду виконання аналогічних договорів. Один із поданих учасником договір укладено у 2016 році, що підтверджує той факт що вже не менше 3 років (з 2016 року) даний учасник здійснює діяльність щодо виконання робіт із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості). ФОП Вітенко Михайло Дмитрович також долучив копії аналогічних договорів за 2018 р., що підтверджує продовження здійснення ним діяльності у наступні після 2016 р. роки у сфері землеустрою з розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), тобто підтверджує досвід роботи у відповідності до вимог Тендерної документації. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав тендерну пропозицію ФОП Вітенко Михайло Дмитрович переможцем процедури відкритих торгів
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій (неправомірне відхилення пропозиції)

Номер: 724e14ed21f94e44a3f9ed2be8741a8a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-000810-b.a1
Назва: Скарга на дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій (неправомірне відхилення пропозиції)
Вимога:
Скарга на дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій (неправомірне відхилення пропозиції)
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Відкликано
Дата скасування: 07.05.2019 10:22