• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів "Нової української школи"

Торги не відбулися

357 447.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 790.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2019 12:38 - 23.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

До уваги замовника

Номер: 31d0f77d97ed4bec825c2b9a386bcb65
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-11-000213-b.a1
Назва: До уваги замовника
Вимога:
Ретельно ознайомившись з вимогами до даного тендера, хочемо звернути увагу Замовника на наступний момент. Серед кваліфікаційних критеріїв до учасників значиться вимога : «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів (на поставку комп’ютерного обладнання), переліку організацій (замовників), їх адреси, контактні телефони, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2 –х за кожний рік), що вказані в довідці.» Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, та не дає компаніям, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання, але мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2018 році, брати участь в тендері, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме скорегувати строки/роки, без зазначення конкретних років виконання аналогічних договорів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання аналогічних договорів без зазначення років чи періодів, за які договори виконувались. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надане учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює період виконання аналогічних договорів Учасником торгів. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі публічних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасниківторгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові. Крім того, п.п. 3.5.10. п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги: Не задоволено