• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2019 10:58 - 21.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога надати аргументацію підстав дискваліфікації із посиланням на норми закону

Номер: 8d3442fa32504c8284333df63d6f52bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-000673-a.a1
Назва: вимога надати аргументацію підстав дискваліфікації із посиланням на норми закону
Вимога:
В протоколі №33 від 02.05.2019р. серед підстав невідповідності нашої ТП вимогам ТД є : " в наданому ТОВ "МЕБЛІ БІМС" проекті договору не зазначено ціну договору". Просимо пояснити в даному питанні, якою статтею закону, а особливо ЗУ Про публічні закупівлі (адже саме за результатами аукціону визначається ціна договору) передбачено обовязкове заповнення Учасником ціни (якої ціни - стартової Замовника чи Учасника?) в ПРОЕКТІ договору. При цьому нагадаємо, що всі (в тому числі істотні умови) погоджуються підписами учасників в Проекті договору. Яким чином незазначення ціни в Проекті впливає на результат поставки товару (його остаточної ціни)? За наявності наданих нами в складі ТП купи довідок, гарантійних листів щодо поставки і відомостей, в тому числі відомостей з Державного Реєстру (які Замовник перевіряє самостійно), з яких вбачається, що наше підприємство є безпосереднім виробником із зареєстрованими основними видами діяльності - виробництво меблів, "відсутність оригінала або копії листа від виробника (???) запропонованого Учасником товару" в ТП є підставою для дискваліфікації? Переможцем аукціону визнано саме посередника - не виробника товару ( з найбільшою ціною), тому йому і слід зазначати безпосереднього виробника, але до чого виробнику це робити? Як очевидно, умисел надати перевагу саме посереднику (ам) і було закладено Замовником в ТД. Якою нормою закону передбачено обовязковість надання нами-виробником запитуваного документу про іншого виробника якщо такого немає (враховуючи наявність інших підтверджень в даному випадку) і яким чином це впливає на результат?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Чорноострівської селищної ради ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними у вимозі доводами та повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі тендерним комітетом було дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі»№ 922-VIII від 25.12.2015 року та вимог чинного законодавства. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Пропублічні закупівлі»№ 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон № 922-VIII) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, відповідно до ч. 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIIЗамовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пп. 6.3.2. пункту 3 Розділу VІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (ціна та реквізити). Згідно п. 2 Загальних вимог додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» Учасник у складі пропозиції повинен був надати оригінал або копію листа від виробника (-ів) (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України (компанія, що мають статус авторизованого дистриб’ютора, виконують сервісну підтримку обладнання, проводять сертифіковане навчання по роботі з обладнанням, для підтвердження такого статусу Учасник у складі пропозиції надає додатково копію договору між виробником запропонованого обладнання та компанією, яка є авторизованим дистриб’ютором, або посилання на Інтернет ресурс виробника на якому розміщена інформація про дану компанію) запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Вказані умови тендерної документації були встановленні тендерним комітетом Чорноострівської селищної ради з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на постачання товару за встановленою ціною. Встановлення додаткових умов тендерної документації не заборонено жодною нормою Закону № 922-VIII, вказані додаткові умови неяким чином не обмежували конкуренцію та не призводили до дискримінації учасників закупівлі. Додатково зазначаємо, що згідно пп.3.5.10. розділу ІІІ Тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів». Відповідно до норм статей 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа має право звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, окрім того скарги, що стосуються тендерної документації можуть подаватись до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Протягом вищезазначених термінів з Вашого боку ні до Замовника, ні до органу оскарження жодних вимог, роз’яснень чи скарг подано не було в тому числі і щодо вимоги надання оригінал або копію листа від виробника та зазначення ціни в проекті договору. Відповідно Ви погодилось з вимогами Тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради)». В складі Вашої тендерної пропозиції надано проект договору на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради)», проте у вищевказаному проекті договору не зазначено ціну договору, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації. В складі Вашої тендерної пропозиції відсутні оригінал або копія листа від виробника (-ів) запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації. Більш того, в складі Вашої тендерної документації відсутні довідки, що передбачені пп. 3.5.10. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в довільній формі про неможливість подання вищевказаних документів із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів» Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом Чорноострівської селищної ради було прийнято рішення від 02.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕБЛІ БІМС" Підсумовуючи все вищеперераховане тендерний комітет Чорноострівської селищної ради діяв в межах вимог тендерної документації та згідно норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено