• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво. Будівництво котельні соціально-адміністративного центру на вул. Шевченка,104 а с. Побережжя Тисменицького району, Івано-Франківської області - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель

Нове будівництво. Будівництво котельні соціально-адміністративного центру на вул. Шевченка,104 а с. Побережжя Тисменицького району, Івано-Франківської області - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель

Торги відмінено

2 104 248.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 042.48 UAH
Період оскарження: 27.03.2019 08:56 - 11.04.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

На дії замовника в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: dc686903bb6841ddac667d484021d481
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000091-b.a2
Назва: На дії замовника в порядку ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детальний опис міститься у файлах, що дадаються
Автор: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Кулев-Інвест ТОВ +380500267362 kulev_invest@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення недоліків у тендерній документації та щодо відміни торгів

Номер: 50f8a0b36a894795b5a7c9fcfad339f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-27-000091-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення недоліків у тендерній документації та щодо відміни торгів
Вимога:
У тендерній документації на закупівлю «Нове будівництво. Будівництво котельні соціально-адміністративного центру в с. Побережжя Тисменицького району, Івано-Франківської області - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)», що була оголошена Поберезькою сільською радою Тисменицького району Івано-Франківської області, допущено значні недоліки та порушення, а саме: 1. Відсутній опис об’єкту, а саме Клас наслідків (відповідальності) обєкту. 2. У технічному завданні тендерної документації в Локальному кошторисі №2-1-4. Тепломеханічна частина не вказано: - потужність котла Ретра 3М,- п.2, - об’єм компенсатора Reflex,- п.8, - продуктивність водопідготовчої установки,- п.10, - неправильно обраховані об’єми виконання робіт в п.51. 3. У технічному завданні тендерної документації в Локальному кошторисі №2-1-2. Водопостачання та каналізація відсутні об’єми робіт до пунктів 5 і 6. 4. У технічному завданні тендерної документації в Локальному кошторисі №2-1-1. Загально-будівельні роботи опис більшості розцінок не відповідає назвам державних розцінок закладених в кошторисних програмах АС4 та АВК5. 5. У технічному завданні тендерної документації в Локальному кошторисі №2-1-3. Газопостачання не вказаний тип газового лічильника, а лише типорозмір G10. 6. У технічному завданні, а саме у кошторисі що стосується зовнішніх газових мереж є суперечність щодо того, хто має виконувати дані роботи. Адже відповідно до положень Кодексу газорозподільчих систем, що затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015р. приєднання об’єктів (земельних ділянок) замовника до ГРМ здійснюється на підставі договору на приєднання, що укладається за формами, наведеними у додатках 6, 7 до цього Кодексу. При цьому невід’ємною частиною договору на приєднання є технічні умови приєднання (додаток 8), які визначають вихідні дані для проектування газових мереж зовнішнього газопостачання від місця забезпечення потужності до точки приєднання, які будуються Оператором ГРМ, та вихідні дані для проектування та будівництва газових мереж внутрішнього газопостачання об’єкта замовника від точки приєднання до газових приладів і пристроїв замовника. Будівництво та введення в експлуатацію газових мереж внутрішнього газопостачання забезпечується замовником. Отже, роботи по зовнішніх мережах мають виконуватись лише Оператором ГРМ, а не будь яким учасником закупівлі. Дана вимога Кодексу газорозподільчих систем є умовою що дискримінує інших учасників закупівлі та унеможливлює конкуренцію між ними. Враховуючи вищесказане та керуючись нормами чинного законодавства, вимагаємо усунути усі невідповідності та порушення у тендерній документації. Відмінити торги та оголосити нові із тендерною документацією, що буде відповідати нормам законодавства про публічні закупівлі та не дискримінувати усіх учасників, що виявлять бажання приймати участь у цих торгах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! З метою запобігання закупівлі фальсифікатів Замовник у технічних вимогах тендерної документації відповідно до ст.22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» виклав інформацію про необхідні техничні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому, як визначено у Законі технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів. Відповідно до зазначеного Закону України технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля, тому і визначено у складі не більше, не менше. У технічних критеріях Замовника немає жодного посилання на певну торговельну марку(знак для товарів і послуг) або виробника. Отже, Ваше посилання, щодо лобіювання під певного переможця, та висловлювання про нібито дискримінаційні умови до інших учасників не має підстав.
Статус вимоги: Відхилено