-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 146+081 - км 150+000, Полтавська область
Завершена
640 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2019 09:19 - 19.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
8132c1b904c545b7a507bb26ce4b850e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-000101-b.b2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги»…».
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 00:42
Вирішення:
Відповідно до п.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» капітальний ремонт – це запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є реконструкція автомобільної дороги державного значення на відповідній ділянці автомобільної дороги, яка передбачає реконструкцію існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
cf5158dad1e2467c865eb88a0cce6d34
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-000101-b.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Положення Тендерної документації мають дискримінаційні вимоги, що значно звужує коло потенційних учасників торгів. Також в тендерній документації містяться вимоги, без чіткого визначення критеріїв, що в подальшому при їх оцінці може стати підґрунтям для зловживань з боку Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 146-150.pdf 12.04.2019 17:39
- Платіжне доручення.pdf 12.04.2019 17:39
- рішення від 16.04.2019 № 4594.pdf 17.04.2019 12:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2019 17:39
Опис причини скасування:
Помилково подана скарга
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.04.2019 19:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.04.2019 12:29
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
25c9f37779f6440e910224567866911b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-000101-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-12-000101-b предмет закупівлі
РЕКОНСТРУКЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 146+081 - КМ 150+000, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2019 13:37
Вирішення:
Згідно з тендерною документацією здійснюється закупівля робіт, а не фінансових послуг з надання тендерного забезпечення.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так