• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Труби поліетиленові напірні двошарові для водопостачання з додатковим захисним шаром

Завершена

3 736 099.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2019 14:51 - 18.04.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на неправомірність рішення тендерного комітету КП «Харківводоканал»

Номер: d4d4ea432ee14d6bb9964427988469c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000492-b.a3
Назва: СКАРГА на неправомірність рішення тендерного комітету КП «Харківводоканал»
Скарга:
«04» квітня 2019 року на офіційному веб – порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) Замовником було розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів: ID e320ed1b000b460297480ee31c2a4bd6, Ідентифікатор закупівлі № 03361715, UA-2019-04-04-000492-b, щодо предмета закупівлі: Код ДК021: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, яку проводив Замовник – Комунальне підприємство «Харківводоканал». Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» (надалі за текстом – «Скаржник»), прийняло участь у торгах в якості Учасника у вищезазначеному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. «15» травня 2019 року відбулося засідання тендерного комітету КП «Харківводоканал» щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» на відповідність умовам тендерної документації за процедурою відкриті торги на закупівлю Код ДК021: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби поліетиленові напірні двошарові для водопостачання з додатковим захисним шаром) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-04-04-000492-b. 1. За результатами розгляду був опублікований Протокол № 45/7 від 15.05.2019 р. (додаток 1 до скарги), де за рішенням Замовника тендерна пропозиція ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», була відхилена. З винесеним рішенням категорично не погоджуємось вважаючи його неправомірним та вимагаємо повторного розгляду тендерної пропозиції, з огляду на таке: Згідно п.11 Додатку 3 до Тендерної документації, перелік документів, що МАЄ НАДАТИ учасник, включає: «11. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на запропонований Товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та який містить інформацію про виробника, яка відповідає інформації про виробника Товару, який пропонується Учасником, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.» В свою чергу, наше ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», як Учасник надало(в завантаженому файлі «11. СЕС труби Simona») висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/23951 від 05.06.2015 р. на запропонований Товар – труби з поліетилену для господарсько-питного водопостачання (без наявності додатків до висновку, за рішенням органу, що видав висновок), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (висновок дійсний до 04.06.2020 р.) та який містить інформацію про виробника (дана інформація зазначена в графі висновку «країна-виробник, адреса, місцезнаходження») , яка відповідає інформації про виробника Товару (виробником товару є компанія «Simona AG», що відповідає зазначеній у висновку інформації про компанію «Simona AG»), який пропонується Учасником, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.» Що цілком відповідає умовам та змісту п. 11 Додатку 3 до ТД, інакшими словами ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» ПОВНІСТЮ ВИКОНАВ передбачену Тендерною документацією умову! На відміну від дій Замовника, який і свою чергу не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції тобто не виконав умов передбачених ТД, безпідставно відхилив тендерну пропозицію нашого Товариства НЕ МАЮЧИ на те, ЖОДНОЇ ПРАВОВОЇ ПІДСТАВИ. 2. 2.1. Особливе обурення викликає той факт, що пропозиція одно з Учасників саме цих відкритих торгів НЕ була відхилена, за аналогією ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» (адже в складі пропозиції на думку Замовника начебто не вистачає інформації, див. додаток 1 до скарги),хоча причини відхилення мали б бути ідентичні,а саме: з причин НЕ надання Учасником висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на запропонований Товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та який містить інформацію про виробника, яка відповідає інформації про виробника Товару, який пропонується Учасником. Адже при детальному вивчені документів, наданих учасником ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» в складі тендерної пропозиції, Замовником чомусь НЕ було визначено, що учасник ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» НЕ надав документу, який відповідає вимогам тендерної документації в повному обсязі, а саме у висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи не має інформації щодо запропонованого учасником Товару, що є ПОРУШЕННЯМ умов п.11 Додатку 3 тендерної документації. Так, запропонованим ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» товаром є труба поліетиленова напірна двошарова для водопостачання з додатковим захисним шаром, тип поліетилену - РЕ 100 RC. В наданому Учасником ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» висновку №602-123-20-3/28489 відсутня труба із матеріалу РЕ 100 RC. А отже учасник ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» не надав документу, який відповідає вимогам тендерної документації в повному обсязі, тобто у висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи НЕ МАЄ ІНФОРМАЦІЇ щодо запропонованого учасником Товару, ЩО Є ПРЯМИМ ПОРУШЕННЯМ УМОВ п.11 Додатку 3 тендерної документації!!!! 2.2. Окрім цього, за умовами п.14 Додатку 3 до Тендерної документації, перелік документів, що МАЄ НАДАТИ учасник, включає: «п.14. Сертифікат відповідності на запропонований Учасником Товар, виданий уповноваженим органом, дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.» В наданому Учасником ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» сертифікаті відповідності №UA.TR.061.002953-18 в розділі «Відповідає вимогам» не зазначено перелік вимог (пункти) стандарту, яким відповідає труба, ЩО Є ПРЯМИМ ПОРУШЕННЯМ УМОВ п.11.1 (б) ДСТУ Б В.2.7-151:2008. Тобто Учасник оголошений переможцем в складі своєї пропозиції НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції повного пакету документів та інформації, наявність яких ОБОВЯЗКОВА у складі пропозиції, що є порушенням умов тендерної документації зокрема п.11 , п. 14 Додатку 3 тендерної документації!!!! А навпаки Замовник всупереч умовам ч. 3 Розділу 5 ТД та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оголошує тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВСС-СІСТЕМ», яка НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТД – переможною Протоколом № 45/8 від 15.05.2019 р. засідання тендерного комітету КП «Харківводоканал» (додаток 2 до скарги).. Зі змісту ТД, а саме розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, частиною 3 передбачено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником. 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» Отже прийняте рішення тендерного комітету КП «Харківводоканал» затверджене Протоколом № 45/8 від 15.05. 2019 року - є неправомірним! Адже, під час розгляду тендерні пропозиції оцінювали не за критеріями та методикою, зазначеною в тендерній документації! Зважаючи на вищевикладене, ВВАЖАЄМО, що Тендерний комітет КП «Харківводоканал» відверто порушив право та законний інтерес інших учасників, які подали свої тендерні пропозиції, що повністю відповідають вимогам тендерної документації, та технічній частині зокрема, чим знехтував та проігнорував факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема. 3. І НАЙГОЛОВНІШЕ, ч. 1 ст. 28 Закону, передбачає, що «єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій – є ціна» так і змістом самої ТД, точніше ч. 1. Розділу 5 . «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію -«Ціна», з урахуванням усіх податків та зборів ( у тому числі податку на додану вартість (далі – «ПДВ»), у разі якщо Учасник є платником ПДВ).»! В порушення вищезазначених вимог, Замовник обирає переможною тендерну пропозицію учасника, ЦІНА ЯКОГО ВДВІЧІ ВИЩА, зауважте не 1 600 000,00 грн., а – 3 200 000,00 грн. ! ПРО ЯКУ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ЦІНУ йдеться в Законі та в змісті ТД??? ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНУ??? В чому ж тоді полягає економічна вигода? Замовник здійснив оцінку Пропозицій всупереч вимогам Закону та тендерної документації, здійснивши відверте порушення прав ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», оскільки ціна пропозиції нашого Товариства є найменшою, а точніше в двічі меншою та відповідно, найбільш економічно вигідною. При цьому, зауважуємо, що електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною є пропозиція подана - ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», але при розгляді документів, було дискваліфіковано, з підстав відсутності інформації, відсутність такої ж інформації в складі пропозиції переможця в свою чергу - не слугувала підставою для відхилення! Отже, Замовник в порушення умов ТД та Закону, оголосив переможною пропозицію Учасника ТОВ «ВСС-СІСТЕМ», який НЕ НАДАВ документів, які вимогались умовами ТД та ще й запропонував ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНУ ЦІНУ!!!!!! Тому цілковито переконані в тому, Протокол № 45/8 від 15.05.19 р. засідання тендерного комітету КП «Харківводоканал» щодо визнання переможця торгів за процедурою відкритих торгів – незаконним та неправомірним, і таким що підлягає скасуванню! ВВАЖАЄМО дискваліфікацію ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», - упередженою, безпідставною, враховуючи той факт що Товариство надало НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ тендерну пропозицію, яка відповідає вимогам ТД та Закону зокрема, підтверджена інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовник умисно створив дискримінаційні умови для інших учасників та необ’єктивно і з упередженістю розглянув тендерну! Підсумовуючи зауважимо, відбувається свавільне нехтування Закону зі сторони КП «Харківводоканал». Замовником проведено оцінку Пропозицій не у відповідності до вимог Закону та змісту тендерної Документації зокрема! Враховуючи вищенаведене, на підставі ст.5, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення прозорості процесу закупівель, підвищення довіри бізнесу та боротьби з корупцією ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Визнати Протоколи № № 45/7, 45/8 засідання тендерного комітету КП «Харківводоканал» від 15 05.2019 року - незаконним. 4. Зобов’язати тендерний комітет КП «Харківводоканал» - відхилити пропозицію ТОВ «ВСС-СІСТЕМ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 5. Зобов’язати тендерний комітет КП «Харківводоканал» - завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.06.2019 00:16
Автор: ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП", Олександр Добровольський +380674740511 tender@ukrgazresurs.com.ua
Вимога
Є відповідь

Про неправомірність рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Харківводоканал», затверджене Протоколом № 45/7 від 15.05..2019 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП»

Номер: df33ead2fac84b589451dbe0bad214e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000492-b.a2
Назва: Про неправомірність рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Харківводоканал», затверджене Протоколом № 45/7 від 15.05..2019 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП»
Вимога:
Замовником був опублікований Протокол № 45/7 від 15.05.2019 р., щодо оцінки та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», результатом розгляду якої стало її відхилення. З винесеним рішенням категорично НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ вважаючи його ПРОТИПРАВНИМ та вимагаємо повторного розгляду тендерної пропозиції, з огляду на таке: Згідно п.11 Додатку 3 до Тендерної документації, перелік документів, що МАЄ НАДАТИ учасник, включає: «11. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на запропонований Товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та який містить інформацію про виробника, яка відповідає інформації про виробника Товару, який пропонується Учасником, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.» В СВОЮ ЧЕРГУ, Учасник ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» НАДАВ (в завантаженому файлі «11. СЕС труби Simona») висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/23951 від 05.06.2015 р. на запропонований Товар – труби з поліетилену для господарсько-питного водопостачання (без наявності додатків до висновку, за рішенням органу, що видав висновок), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (висновок дійсний до 04.06.2020 р.) та який містить інформацію про виробника (дана інформація зазначена в графі висновку «країна-виробник, адреса, місцезнаходження») , яка відповідає інформації про виробника Товару (виробником товару є компанія «Simona AG», що відповідає зазначеній у висновку інформації про компанію «Simona AG»), який пропонується Учасником, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.» А отже ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» ПОВНІСТЮ ВИКОНАВ передбачену Тендерною документацією вимогу, і в свою чергу Замовник НЕ МАВ ЖОДНОЇ ПРАВОВОЇ ПІДСТАВИ для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП»! З вищезазначених підстав, ВВАЖАЄМО прийняте рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Харківводоканал», затверджене Протоколом № 45/7 від 15.05..2019 р. – Є НЕПРАВОМІРНИМ! Тому ВИМАГАЄМО: - СКАСУВАТИ Протокол № 45/7 засідання тендерного комітету КП «Харківводоканал» від 15.05.2019 року! - та ПОВТОРНО розглянути пропозицію ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» на відповідність п.11 Додатку 3 до Тендерної документації, не дотримання якого нібито слугувала причиною для відхилення поданої тендерної пропозиції !!!!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог п.11 Додатку 3 тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК) Учасник повинен був надати висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на запропонований Товар (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій та який містить інформацію про виробника, яка відповідає інформації про виробника Товару, який пропонується Учасником. При детальному вивчені документів, наданих учасником ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» в складі тендерної пропозиції, Замовником було визначено, що учасник ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» не надав документу, який відповідає вимогам тендерної документації в повному обсязі, тобто у висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи не має інформації щодо запропонованого учасником Товару, чим було порушено вимоги п.11 Додатку 3 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, Замовник, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII(далі – Закон), відхилив тендерну пропозицію учасника – ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП», визначивши, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертификаты

Номер: 2e995cf79ef04c96b518c7c0de1efaf9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-04-000492-b.b1
Назва: Сертификаты
Вимога:
Сертификат типовых испытаний DVGW выдается на продукцию, которая производится в странах Евросоюза. Соответственно её и тестируют на соответствие требованиям европейских нормативных документов таких, например, как DVGW. Продукция, произведенная в Украине, должна соответствовать требованиям украинской нормативной документации (ДСТУ, ТУУ) и сертифицироваться в соответствии с ними. Между Украиной и Евросоюзом нет взаимного признания сертификатов, поэтому при ввозе продукции в нашу страну импортёру приходится получать сертификат соответствия требованиям украинской нормативной документации, проходя комплекс сертификационных испытаний. Если же европейский стандарт переведен на украинский язык и гармонизирован, то он получает статус ДСТУ. Для примера можно привести ДСТУ на трубы из ПЭ для питьевого водоснабжения ДСТУ Б.В 2.7-151: 2008(EN 12201- 2- 2003, MOD), ДСТУ ISO 9001:2015 “Системы управления качеством». DVGW таковым статусом не обладает. Касательно сертификата продукта KIWA. KIWA - международная организация, которая занимается предоставлением услуг по сертификации. В Украине такими полномочиями наделены ОС (Органы сертификации), аккредитованные на проведение сертификационных процедур, результатом которых и является получение Сертификата Соответствия на продукцию. Каких-либо дополнительных гарантий качества сертификат на продукцию KIWA не предоставляет. Таким образом наличие п.п.13 и 14 является дискриминационным требованием по отношению к отечественным производителям труб. Требуем их исключения из данной тендерной документации.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник!Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога тендерної документації щодо надання копій сертифікату типових випробувань DVGW та сертифікату продукту KIWA на запропонований учасником товар - є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», а наявність зазначених сертифікатів забезпечує спроможність Учасника поставити товар, який задовольняє вимоги замовника. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів копій сертифікату типових випробувань DVGW та сертифікату продукту KIWA для підтвердження відповідності характеристик Товару стандартам якості, як таке, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено