-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лабораторне обладнання
Торги не відбулися
354 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 700.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2019 18:21 - 13.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення щодо відхилення ТП
Номер:
a1599ccfd56b403a9edd87e1411848af
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.a6
Назва:
Звернення щодо відхилення ТП
Вимога:
Звернення щодо відхилення ТП
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо відхилення ТП.pdf 26.04.2019 10:49
- протокол 06.05.2019 11:15
Дата подачі:
26.04.2019 10:49
Вирішення:
Відповідь надана в протоколі тендерного комітету КЗ СРР "Сколівська ЦРЛ" № 57 від 06.05. 2019 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Звернення щодо відхилення ТП
Номер:
aac896b23173421f87278461c059818a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.c5
Назва:
Звернення щодо відхилення ТП
Вимога:
Звернення щодо відхилення ТП
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо відхилення ТП.pdf 26.04.2019 10:48
- протокол 06.05.2019 11:11
Дата подачі:
26.04.2019 10:48
Вирішення:
Відповідь надана в протоколі тендерного комітету КЗ СРР "Сколівська ЦРЛ" № 56 від 06.05. 2019 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога-скарга
Номер:
7bf379f646b442f785d9adecacee16f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.a4
Назва:
Вимога-скарга
Вимога:
Голові тендерного комітету
Дидик І.В.
Директору Сколівської ЦРЛ
Яремко О.В.
Ознайомившись з умовами закупівлі: Лабораторне обладнання код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - ДК 021:2015: 38430000-8- Детектори та аналізатори (3-лоти) були вражені злісним ігноруванням Замовником всіх основних принципів передбачених в Законі «Про публічні закупівлі».
Звертаємо вашу увагу, що на захисті конкуренції в процесі публічних закупівель стоїть ряд принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип не дискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовникові забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Своїм рішенням щодо внесення кардинальних змін в технічне завдання закупівлі уповноважені особи замовника відкрито і зухвало надають перевагу конкретному учаснику з конкретним обладнанням, а саме:
Гематологічний аналізатор HG-220 виробництва NeoMedica
Напівавтоматичний 2-канальний коагулометр К 3002 OPTIC виробництва KSELMED s.c.
Аналізатор електролітів Neo-ISE виробництва NeoMedica.
Такі дії тендерного комітету прямо вказують на попередні домовленості з конкретним Учасником та на корупційні схеми, що не можуть залишитись без уваги контролюючими органами у сфері публічних закупівель.
Колегія АМК України в рішенні від 04.01.2018 р. № 75 зробила ключовий висновок щодо правової позиції, зазначивши, що якщо хоча б одному технічному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб'єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб'єкту господарювання, віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує цей суб'єкт господарювання. Тобто технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні.
Частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника порушують вимоги частини 4 статті.22 вищенаведеного Закону та один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме недискримінація учасників.
Виходячи з вищенаведеного, як потенційний учасник даних торгів, вимагаємо обґрунтованих пояснень з приводу встановлених технічних вимог в своїй тендерній документації.
Незважаючи на подальші рішення тендерного комітету дана закупівля в жодному випадку не повинна залишиться без уваги контролюючих органів у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2019 00:32
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додатку 1 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги».
Перелічені в тендерній документації технічні та функціональні характеристики дозволять придбати обладнання (Лот 1-3), яке відповідає потребам КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ” та дозволить провести якісне лабораторне дослідження, що має вагоме значення для встановлення діагнозу пацієнту.
Крім того потрібно зазначити, що у відповідності до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Технічна специфікація предмету закупівлі (Лот 1-3) не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку 1 до тендерної документації, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі.
В загальних положеннях тендерної документації чітко зазначено: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Потреба була сформована відповідно до потреб КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ”. Під час формування медико-технічних вимог (Лот 1-3) замовником було здійснено дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема дотримано принципу недискримінації учасників. Вимоги до предмету закупівлі складені таким чином, що не обмежують участь в торгах учасників, які мають можливість запропонувати обладнання з аналогічними характеристиками. Таким чином, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та потреб КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ” та забезпечує основні принципи здійснення закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
8ada8d3b85ee4f56968e7f329ec04187
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо внести зміни в технічне завдання Вашої закупівлі так, як мною виявлено дискримінаційні вимоги в п.4 тендерної документації, а саме: медико-технічні вимоги повністю копіюють текст інструкції користувача
Пов'язані документи:
Учасник
- Лот_2 лист-вимога.docx 05.04.2019 16:22
Дата подачі:
05.04.2019 16:22
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додатку 1 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги».
Перелічені в тендерній документації технічні та функціональні характеристики дозволять придбати обладнання (Лот 1-3), яке відповідає потребам КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ” та дозволить провести якісне лабораторне дослідження, що має вагоме значення для встановлення діагнозу пацієнту.
Крім того потрібно зазначити, що у відповідності до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Технічна специфікація предмету закупівлі (Лот 1-3) не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку 1 до тендерної документації, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі.
В загальних положеннях тендерної документації чітко зазначено: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Потреба була сформована відповідно до потреб КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ”. Під час формування медико-технічних вимог (Лот 1-3) замовником було здійснено дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема дотримано принципу недискримінації учасників. Таким чином, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечує основні принципи здійснення закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
3fe168239fe5449d898a1fbd561c3b3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.a2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Доброго дня!
Прошу надати пояснення щодо Медико-технічних вимог.
Вивчивши встановлені вимоги до аналізатора електролітів, ми дійшли висновку, що за сумою всіх технічних характеристик під дані технічні вимоги підпадають учасники, які є дилерами/дистриб’юторами продукції виробництва NeoMedica, а саме Аналізатора електролітів Neo-ISE або його ODM (англ. original design manufacturer)-копій.
На підтвердження проведеного нами моніторингу ринку надаємо наступне:
1. https://neomedica.rs/products/clinical-chemistry/electrolyte-analyzers/electrolyte-analyzers-electrolyte-analyzers/neo-ise-type-a/ (посилання на веб-сторінку сайту виробника NeoMedica з вищезгаданою продукцією).
Представником виробника NeoMedica в Україні є ТзОВ «ПРОМО-МЕД».
Аналогічно як і за Лотом 1 всі медико-технічні характеристики було змінено замовником для приведення їх у відповідність продукції із пропозиції ТзОВ «ПРОМО-МЕД», що свідчить про співпрацю замовника із даною компанією.
Дані вимоги є дискримінаційними та суперечать ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пропонуємо внести зміни до МТВ, оскільки вимоги є дискримінаційними та вузькоспеціалізованими і наводиться тільки для аналізаторів певного виробника та не притаманна більшості апаратів на ринку України, що знижує конкурентоздатність та саму суть торгів «Прозоро».
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до технічного завдання даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 16:21
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додатку 1 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги».
Технічна специфікація предмету закупівлі (Лот 1-3) не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку 1 до тендерної документації, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі.
В загальних положеннях тендерної документації чітко зазначено: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Потреба була сформована відповідно до потреб КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ”. Під час формування медико-технічних вимог (Лот 1-3) замовником було здійснено дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема дотримано принципу недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
794ea912ac384ec4817dd796bf743468
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-002188-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник вимагаю Вас внести відповідні зміни в тендерну документацію для збільшення кола потенційних учасників та усунення дискримінаційних вимог! Детальна інформація викладена у додатку до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга!!!!.docx 05.04.2019 15:50
Дата подачі:
05.04.2019 15:50
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додатку 1 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги». Технічна специфікація предмету закупівлі (Лот 1-3) не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками.
Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку 1 до тендерної документації, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі.
В загальних положеннях тендерної документації чітко зазначено: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Під час формування медико-технічних вимог (Лот 1-3) замовником було здійснено дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема дотримано принципу недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено