• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс))

Торги не відбулися

1 735 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 675.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 22:02 - 10.03.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 4c8a1eea968d4a37ad3d23ba06b7c00a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002900-b.a3
Назва: СКАРГА
Скарга:
26 лютого 2019 року Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру на закупівлю товарів за ДК 021-2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс)) ідентифікатор закупівлі: № UA-2019-02-26-002900-b (далі — Торги), очікувана вартість закупівлі 1 735 000,00 грн (з ПДВ).
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2019 19:25
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2019 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рiшения Постiйно дiючої адмiнiстративної колегiї Антимонопольного комiтету України з розгляду скарг про порушения законодавства у сферi публiчних закупiвель (далi -Колегiя) вiд 16 квiтня 2019 року № 4611-р/пк-пз щодо порушення Замовником порядку проведения процедури закупiвлi «Код ДК 021-2015: 32320000-2 Телевiзiйне й аудiовiзуальне обладнання (Мультимедiйне обладнання (iнтерактивний комплекс))» тендерним комiтетом групи централiзованого господарського обслуговування навчальних закладiв та установ освiти Херсонської областi вiд 23 квiтня 2019 року скасовано рiшення про визначения товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «Iнтер Системс» переможцем процедури закупiвлi, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталi Уповноваженого органу за № UA-2019-02-26-002900-b
Автор: ФОП Котович Володимир Миколайович, Котович Володимир Миколайович +380978519747 v_kotovych@meta.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до АМКУ

Номер: c5946399cf1d437cb6bbcd1742e46f17
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002900-b.a5
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
26 лютого 2019 року Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру на закупівлю товарів за ДК 021-2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс)) ідентифікатор закупівлі: № UA-2019-02-26-002900-b (далі — Торги), очікувана вартість закупівлі 1 735 000,00 грн (з ПДВ).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилкове завантаження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.03.2019 17:18
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.04.2019 10:42
Автор: ФОП Котович Володимир Миколайович, Котович Володимир Миколайович +380978519747 v_kotovych@meta.ua
Скарга
Розгляд припинено

Документ про оплату

Номер: 74bce266537941b5ac24589f46292f7c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002900-b.a4
Назва: Документ про оплату
Скарга:
Квитанція про оплату
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилкове розміщення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.03.2019 15:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.04.2019 10:40
Автор: ФОП Котович Володимир Миколайович, Котович Володимир Миколайович +380978519747 v_kotovych@meta.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 103f82f9f1884e21b406ef0d75652ae0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002900-b.a2
Назва: Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний замовний, згідно Типового переліку Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704 є Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 та тип 2, де тип 2 - є Мультимедійний проектор з інтерактивними функціями. Просимо Вас внести до тендерної документації зміни, де Мультимедійний проектор з інтерактивними функціями є еквівалентом обладнання згідно технічних вимог Додатку 4 тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу UA-2019-02-26-002900-b.a2 щодо внесення змін у тендерну документацію інформуємо про наступне. Замовником оголошено процедуру закупівлі за кодом ДК 021-2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс)), враховуючи власні потреби стосовно придбання навчального обладнання. Дана комплектація оснащення є достатньою, відповідає вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 та дозволяє реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до Тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог

Номер: 580ee8a5dc7c440dad48c0f9a70d5433
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002900-b.a1
Назва: Щодо внесення змін до Тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. А саме: 1. Пункт 13 та пункт 15 Додатку 4 передбачає, що у складі тендерної пропозиції Учаснику повинні бути надані копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. ЖОДЕН із наказів Міністерства освіти і науки України не передбачає надання зазначених документів для підтвердження якості навчального обладнання. Так, Наказ МОН №704 зазначає, що засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Надайте відповідь, будь ласка, якими нормами Ви керувалися встановлюючи такі вимоги? Проаналізувавши їх, складається враження, що це зроблено навмисно для звуження кола учасників до ОДНОГО конкретного Постачальника/Виробника, що порушує встановлені законодавством принципи здійснення державних закупівель; 2. Пункт 17 абзац 3 Додатку 4 містить наступні вимоги: «Інтерактивний комплекс має бути від ОДНОГО виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це інтерактивний комплекс, а не на складові частини даного виробу. Надання підтверджуючих документів на комплектуючі (складові) буде вважатися таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції». Звертаючись знову до наказів МОН, зазначаємо, що жоден з них таких вимог не передбачає, оскільки основна увага акцентується на технічних характеристиках обладнання, а не на тому хто є його виробником. Крім цього, провівши аналіз пропозицій на українському ринку інтерактивного обладнання та інші тендерні закупівлі, Ви зрозумієте, що Інтерактивні дошки та проектори, які є предметом цієї закупівлі виготовляються РІЗНИМИ виробниками та не можуть мати підтверджуючих документів на Інтерактивний комплекс, як на єдиний готовий виріб від ОДНОГО ВИРОБНИКА. Також, зазначені товари містять різні коди УКТЗЕД та не можуть бути ЗАКОННИМ чином об’єднані в одному Висновку СЕС/декларації відповідності/сертифікаті. Навіть, якби це було можливим, яким би чином це вплинуло на ЯКІСТЬ обладнання, що пропонується Учасниками??? Ця вимога є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Шановний Замовнику, нагадуємо Вам, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначені Вами вимоги ПОРУШУЮТЬ кожен із цих принципів. Таким чином, просимо Вас внести змінити до Тендерної документації та не порушувати законодавство України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо учаснику за підвищення рівня відповідальності за постачання якісної продукції до закладів освіти. Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне. До пункту 1. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 оснащення загальноосвітнього навчального закладу повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель та зниженню ризиків подальшого впливу на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT)» Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. До пункту 2. Замовником буде уточнено (внесені зміни) ТД у частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: у таблиці «Мультимедійне обладнання (інтерактивний комплекс) 25 шт. у складі:» за вимогою учасника замінено на «інтерактивний комплекс (мультимедійне обладнання) 25 шт. у складі:». Також Замовником прийнято рішення – абзац «Інтерактивний комплекс має бути від одного виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це інтерактивний комплекс, а не на складові частини даного виробу. Надання підтверджуючих документів на комплектуючі (складові) буде вважатися таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції» викласти у новій редакції: «Інтерактивний комплекс – це єдиний готовий виріб, як системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети». Вимога задоволена частково.
Статус вимоги: Не задоволено