-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Торги не відбулися
805 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 027.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 027.50 UAH
Період оскарження:
05.04.2019 10:21 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги
Номер:
914e0f508bf74a2c9e47e50a6cfbb953
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-05-000395-a.a2
Назва:
ВИМОГА з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги
Вимога:
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, необхідності здійснення повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Частиною 3 статті 30 Закону встановлено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання(Принтер))» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-05-000395-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі по лоту 2 за предметом: код за «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання(Принтер))» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-05-000395-a.
За наслідками розгляду тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція визнана системою електронних закупівель як найбільш економічно вигідна. При цьому, тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з формальних обставин та в порушення вимог тендерної документації, а також загальних положень цивільного та господарського законодавства.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах вимог тендерної документації до завершення строку подання пропозицій учасниками.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
02.05.2019 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА" прийнято рішення, яким найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ відхилено з підстав нібито того, що в пропозиції надано документ який не відповідає дійсності.
Вважаю рішення тендерного комітету від 02.05.2019 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим, в тендерній документації були зазначені вимоги до Учасників, мною як Учасником закупівлі було виконано усі вимоги відповідно тендерній документації. Лист від виробника не вимагався за тендерною документацією, тому розгляд цього листа був не обов’язковим.
також в тендерній документації було зазначено що:
V. Оцінка тендерної пропозиції – 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
- Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону;
- Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
- Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, до якої включається податок на додану вартість (ПДВ) (у разу, якщо учасник є платником ПДВ);.
Вважаємо формулювання такої підстави є не об’єктивною, неправомірною та такою що не відповідає дійсності.
Відповідно поставленому завданню, мною як учасником закупівлі було підготовлено всі необхідні документи про відповідність вимогам тендерної документації та для виконання умов договору.
За даних обставин, підстави, зазначені в протоколі тендерного комітету від 02.05.2019 році є необґрунтованим і не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки не відповідають вимогам здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Вважаю, що неправомірні дії з боку замовника, які полягають в безпідставному відхиленні тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення і як наслідок перевитрачання бюджетних коштів.
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, з урахуванням заперечень, що передбачені згідно Вимоги;
2. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та визначити нас переможцем закупівлі.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _1_.pdf 03.05.2019 10:16
Дата подачі:
03.05.2019 10:16
Вирішення:
Звертаємо вашу увагу на ч.7 ст.28 Закону:
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7ae6c9ffd38c4539acaa527b54f699fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-05-000395-a.a1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. 1) підтвердження наявності сервісних центрів з обслуговування комп’ютерної техніки на території міста Черкаси – учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції копію правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником відповідних сервісних центрів або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України - Майже кожний виробник офісного обладнання має авторизовані сервісні центри в м. Черкасах який зобов язаний виконувати сервісне обслуговування без реєстрації додаткових філій і копій правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником відповідних сервісних центрів. 2) Технічні характеристики товару обмежують конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі по виходу першої сторінки, Габаритні розміри, видом картриджів. Хотя розміром пам яті дуже слабенький по продуктивності друку і аналогічні принтера вже йдуть з процесорами і т.д. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку, , і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Поясніть, будь ласка, свою позицію!!! Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі: № 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато. Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2019 14:53
Вирішення:
Технічні умови та характеристики розроблені Замовником для забезпечення комфортного користування медичних працівників та враховуючи практику використання персоналом Замовника. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Разом з тим Замовнику заборонено встановлювати у технічній специфікації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В свою чергу, ЗУ «Про публічні закупівлі» до принципів закупівлі відносить: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина 2 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" роз'яснює, що під недискримінацією учасників слід розуміти і те, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Варто розуміти, що Закон України "Про публічні закупівлі" зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але й максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже, розумна економія має бути в рамках забезпечення необхідною потребою Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо сервісних центрів, Замовник не передбачає і не має можливості відвозити, пересилати придбаний товар якщо настав гарантійний випадок.
Статус вимоги:
Відхилено