• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92)

Бензин А-92 - довірчі документи (талони пластикові та/або паперові) номіналом 5 та/або 10, та/або 20 л (строком дії не менше 1 року з моменту передачі Замовнику та з можливістю безкоштовного продовження невикористаних довірчих документів на аналогічний термін дії, гарантованим безоплатним обміном довірчих документів (обмін бланків старого зразку на бланки нового зразку, обмін пошкоджених документів, в т.ч. надірваних, з пошкодженим номером/штрих кодом, тощо) без врахування коливання ціни) – 8 700 л; Більш детально зазначено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) – додаток № 4.

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2019 19:07 - 27.05.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Порушення законодавства з боку Замовника:

Номер: c5621aff0fa24c61bde9c4e61cc333a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-003657-a.c3
Назва: Порушення законодавства з боку Замовника:
Вимога:
Враховуючи той факт, що Замовником було неправомірно дискваліфіковано учасників ТОВ "ІДЖІ ГРУП" та ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", з надуманих причин, а пропозицію ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК прийнято, цілком підставно вважати, що замовник з таким учасником знаходяться у корупційній змові. Члени тендерного комітету мають здійснювати перевірку пропозицій учасників за принципами, що закріплені в ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема лб'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням. В даному випадку чітко та конкретно виявлена змова між учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК та тендерним комітетом. На якій підставі тендерний комітет Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області дозволив собі провести процедуру відкритих торгів всупереч всім нормам та принципам проведення таких торгів та всупереч чинному законодавству? На якій підставі тендерним комітетом було відхилено пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації? На якій підставі та чим керується тендерний комітет коли вступає у змову з одним із учасників? Прошу надати факти, що підтверджують невідповідність обох тендерних пропозицій, враховуючи Вимоги та роз'яснення, які було подано учасникати ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП та ТОВ ІДЖІ ГРУП, в яких учасники чітко вказують тендерному комітету про наявність усіх необхідних документів у складі їх пропозицій. На якій підставі тендерний комітет зазначив у Протоколах відхилення недостовірну інформацію? Нагадуємо, що в статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у разі порушень законодавства під час проведення закупівлі, які неможливо усунути - Замовник відміняє таку закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: ec097a09326e4a50b9a496ecf043379f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-003657-a.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2019-05-16-003657-a, з підстав, передбачених в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши вимогу від 10.06.2019 вих.№13/06, інформуємо про наступне. Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте Ваша вимога не містить клопотання щодо надання зазначеної інформації. Натомість учасник вимагає скасувати закупівлю відповідно до ст.31 Закону. Проте такої підстави для скасування закупівлі, як задоволення замовником вимоги Учасника, зазначеною нормою Закону не передбачено. На підставі вищевикладеного вимогу ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" відхилено з вищевикладених підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: c55cc300fb6648ef88dd53c4ec7c93d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-003657-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Опис у прикріпленому файлі "Вимога щодо неправомірної дисквалфікації"
Вирішення: Розглянувши вимогу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 06.06.2019 вих.№212), інформуємо про наступне. Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте вимога ТОВ "ІДЖІ ГРУП" не містить клопотання щодо надання зазначеної інформації. Натомість учасник вимагає скасувати закупівлю відповідно до ч.1 ст.31 Закону. Проте такої підстави для скасування закупівлі, як задоволення замовником вимоги Учасника, зазначеною нормою Закону не передбачено. На підставі вищевикладеного вимогу ТОВ "ІДЖІ ГРУП" відхилено.
Статус вимоги: Відхилено