• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільний автобус

Завершена

1 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2019 08:59 - 12.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 22092cf1938b49a4b988e4e140a16dd1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000137-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
на неправомырне обрання переможцем
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.08.2019 22:30
Автор: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Сергій Синельник +380507844784 td.etalonavto@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 66fc2d82b79448e3b4e88aa312a710c6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000137-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на тендерну документацію
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2019 17:56
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2019 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано, зміни в документацію внесено
Автор: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Галина Майсюк +380999258300 td_galina@baz.ua
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8ee76e8d3ec645c38b7fc340f7f1c076
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000137-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЮВІЛЕЙНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕШКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-000137-a, предмет закупівлі код за ДК 021:2015 - 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – (Шкільний автобус), встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: 1. В п.10 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено: «10 Габаритні розміри, мм, не більше: - Довжина 8550 - Ширина 2300 - Висота 2900» Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має ширину 2342 мм та висоту 2978 мм та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 42 мм по ширині та на 78 мм по висоті, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати ширину 2342 мм та висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги щодо ширини 2300 мм та висоти 2900 мм заважає нам взяти участь у тендері. Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах. Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні. 2. Також в п.6 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено наступні дискримінаційні вимоги: «6 Тип кузова: несівний, вагонної компоновки» Вимога щодо типу кузова є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників з наступних причин: 1) Несівний кузов для шкільного автобуса не надає жодних підтверджених переваг. Навпаки, несівний кузов шкільного автобусу є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо саме для шкільного автобусу. Також даний тип кузову є менш довговічним та складніший в обслуговуванні через важкодоступність агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів буде призводити до витрат на ремонт бюджетних коштів. Таким чином немає жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваги саме несівному типу кузову шкільного автобуса. Отже, така вимога до предмету закупівлі призведе лише до необґрунтованого подорожчання предмету закупівлі, а відтак Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro.; 2) Законодавство не містить чіткого визначення що саме входить до складу поняття «несівний кузов». Шкільні автобуси тих виробників, що мають відповідну сертифікацію в Україні, не містять кузови саме несівного типу. Через відсутність сертифікаційних обмежень за типом кузову, шкільні автобуси всіх виробників, що серійно виготовляються в Україні мають кузов змішаного типу, що не може бути визнаний чисто несівним. В таких кузовах використовуються елементи, що відносяться до несівного кузову та елементи рамної конструкції. За таких умов різні виробники самостійно, на власний розсуд, обрали назву такого типу кузову, використовуючи її у своїх внутрішніх документах. Конструкція чисто несівних кузовів використовується лише при створенні міських автобусів з низьким рівнем підлоги по всій довжині салону автобуса. Низька підлога унеможливлює створення кузову автобуса іншого типу. Саме у таких випадках створюється несівний кузов. В шкільних автобусах усіх виробників не має низької підлоги і відповідно не має чисто несівних кузовів. Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: 1. «10 Габаритні розміри, мм, не більше: - Довжина 8550 - Ширина 2350 - Висота 3000»; 2. Тип кузова: несівний або встановлений на раму шасі, вагонної компоновки У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Вашу Вимогу було розглянуто, тенедерним комітетом було вирішено частково її задовольнити, відповідні коригування буде внесено.
Статус вимоги: Задоволено