-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезінфекційні та антисептики
Засоби дезінфекційні та антисептики(згідно переліку)
Завершена
58 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2019 16:18 - 20.05.2019 16:22
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
078f0a276aaa4516b90cb96d366e6180
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-15-000733-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Чергова корупціна закупівля цього Замовника-корупціонера. Головна медична сестра знаходиться в корупційному зговорі зі "своїм" постачальником,під продукцію якого була прописана документація. Сума хабаря, за нашою інформацією складає 40%. Щодо аргументів відхилення економічно найвигідіншої пропозиції головної медичної сестри-корупціонерки. Трактування Наказу №236 МОЗ України навмисно брехливе та перекручене. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, витрати деззасобів, властиві лише зазначеним в документації торговим маркам, експозиції, температура зберігання від +5 (ЧОМУ??????? А якщо нижче - це ж краще!!!! Головна медична сестра-корупціонерка сумнівається в зазначеній на наш засіб температурі зберігання??? У неї мізків не хватить розмірковувати на ці теми, тому впевнені, що протокол відхилення писав Учасник, якого акцептували, по її проханню). Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також звертаємо увагу корупціонерки головної медичної сестри, яка бере хабарі у постачальників, що засіб "Санідез" призначений для дезінфекції і води, і яєць, і фруктів, і овочів. Ми надали окремі методичні вказівки, в яких все це вказано....
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 30.05.2019 15:03
Дата подачі:
28.05.2019 15:03
Вирішення:
Дана Закупівля є допороговою з урахуванням положень ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється в першу чергу Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. При цьому, ані Закон, ані Інструкція не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Оголошення про дану Закупівлю складено у повній відповідності до положень згаданої Інструкції, при цьому наш заклад закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах; інші аналоги або еквіваленти не розглядаються. В той же час, нашим закладом в даній процедурі Закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Вашу пропозицію було відхилено правомірно, як таку, що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення Замовника, а саме головну медичну сестру ,у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому Замовник залишає за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили посадових осіб Замовника в можливості отримання хабара від Переможця торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні