-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради
Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 13:48 - 02.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування незаконного рішення тендерного комітету
Номер:
907eeb53458d40548927ca0e0330d40c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000822-b.a2
Назва:
Скасування незаконного рішення тендерного комітету
Вимога:
14.05.2019 року було прийняте рішення по допороговій закупівлі - Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради.
Даним рішенням ТзОВ "Грейнпласт-Фасад" (далі - товариство) було відмовлено у визнанні переможцем закупівлі у зв'язку із невідповідністю документації встановленим вимогам закупівлі, а саме: кошторисна документація не відповідає технічним завданням, що не відповідає дійсності.
Наша цінова пропозиція та кошторисна документація підготовлена сертифікованим інженером-проектувальником, що підтверджується доданим кваліфікаційним сертифікатом відповідно до норм чинного законодавства, ціноутворень у будівництві та технічного завдання Замовника.
На наш погляд дії Замовника не зовсім законні, у зв'язку із необгрунтованістю рішення щодо нашого товариства. Також виникає питання, яким чином у Рішенні замовника наша пропозиція з 180 000,00 грн. зросла до 200 000,00 грн. - не зрозуміло. Просимо пояснити.
Вомога:
1. Скасувати незаконне рішення тендерного комітету (комітету по проведенню допорогових закупівель) у частині відмові ТзОВ "Грейнпласт-Фасад" як переможця допорогової закупівлі, оскільки при відмові Учаснику № 1 ФОП Воробйов Д.О. наша цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною та переходить на кваліфікацію відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
2. У разі відмови у задоволенні Вимоги № 1 надати обгрунтовану причину відмови, а саме розпишіть будь-ласка, що саме у нашій кошторисній документації не відповідає технічним завданням, оскільки це не відповідає дійсності.
3. Дайте роз'яснення чому у рішенні від 14.05.2019 року на засіданні наше товариство розглядалось на засіданні з ціновою пропозицією у сумі 200 000,00 грн., а не справжньою - у сумі 180 000,00 грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2019 17:46
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
4e4f232757da4ecb832d0a35753dd696
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000822-b.c1
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Корегування кваліфікаційних вимог до учасників.
1. Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт.
Вимога: Учасник повинен надати посвідчення на підтвердження проходження працівниками перевірки знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт.
2. п. 8 Оголошення необхідно доповнити наступною вимогою: Будівельне риштування, яке необхідне для виконання технічного завдання повинно бути сертифіковане та підтверджуватись сертифікатом (сканований, при можливості завірений печаткою товаровиробника та/або продавцем (диллером).
3. Вимога: Учасник повинен надати інформаційну довідку про матеріали, які будуть використані (найменування виробника(ів) товару; країна походження товару; найменування товару) для уникнення недобросовісних учасників.
Вомога: внести зміни в тендерну документацію та додати вищевказані пункти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2019 15:27
Вирішення:
Відповіді на вимоги:
1. В оголошенні про проведення допорогової закупівлі в переліку документів, які повинні
надаватись учасником на електронні торги в складі цінової пропозиції для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям, згідно п.10 учаснику необхідно надати копію ліцензії
або копію дозволу територіального органу Держпраці на виконання робіт підвищеної
небезпеки. Наявність будь-якого із зазначених документів в учасника означає, що у нього є
відповідно навчені працівники, які з необхідною періодичністю мають проходити
переатестацію. Відповідальність за наявність або відсутність таких документів несе
безпосередньо учасник закупівлі, а не Замовник.
2. Для проведення робіт на фасадах учасник може мати в наявності як власні риштування, так і
брати їх в оренду на договірних засадах. У випадку оренди риштувань відповідальність за їх
технічний стан, правила експлуатації та сертифікацію несе Орендодавець. З метою усунення
дискримінації учасників при проведенні закупівлі, вважаємо дану вимогу безпідставною. Крім
того, п.9 оголошення про проведення закупівлі в переліку документів учасник повинен надати
інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів відповідно
до форми, що додається, з обов’язковим підтвердженням сканокопій підписаних та
виконаних Договорів. Зазначена вимога п.9 дасть змогу проаналізувати та обрати учасника з
досвідом виконання таких робіт.
3. В Технічному завданні на проведення робіт (Додаток №3) в переліку необхідних матеріалів
вказано бажані марки або їх виробник з поміткою «або аналог». Зазначені марки та
номенклатура матеріалів будуть уточнюватись у Договірній ціні (кошторисі) під час
підписання Договору підряду з переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено