• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради

Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2019 13:48 - 02.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування незаконного рішення тендерного комітету

Номер: 907eeb53458d40548927ca0e0330d40c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000822-b.a2
Назва: Скасування незаконного рішення тендерного комітету
Вимога:
14.05.2019 року було прийняте рішення по допороговій закупівлі - Капітальний ремонт фасаду Початкова школа "Пасічнянська" Івано-Франківської міської ради. Даним рішенням ТзОВ "Грейнпласт-Фасад" (далі - товариство) було відмовлено у визнанні переможцем закупівлі у зв'язку із невідповідністю документації встановленим вимогам закупівлі, а саме: кошторисна документація не відповідає технічним завданням, що не відповідає дійсності. Наша цінова пропозиція та кошторисна документація підготовлена сертифікованим інженером-проектувальником, що підтверджується доданим кваліфікаційним сертифікатом відповідно до норм чинного законодавства, ціноутворень у будівництві та технічного завдання Замовника. На наш погляд дії Замовника не зовсім законні, у зв'язку із необгрунтованістю рішення щодо нашого товариства. Також виникає питання, яким чином у Рішенні замовника наша пропозиція з 180 000,00 грн. зросла до 200 000,00 грн. - не зрозуміло. Просимо пояснити. Вомога: 1. Скасувати незаконне рішення тендерного комітету (комітету по проведенню допорогових закупівель) у частині відмові ТзОВ "Грейнпласт-Фасад" як переможця допорогової закупівлі, оскільки при відмові Учаснику № 1 ФОП Воробйов Д.О. наша цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною та переходить на кваліфікацію відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. У разі відмови у задоволенні Вимоги № 1 надати обгрунтовану причину відмови, а саме розпишіть будь-ласка, що саме у нашій кошторисній документації не відповідає технічним завданням, оскільки це не відповідає дійсності. 3. Дайте роз'яснення чому у рішенні від 14.05.2019 року на засіданні наше товариство розглядалось на засіданні з ціновою пропозицією у сумі 200 000,00 грн., а не справжньою - у сумі 180 000,00 грн.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в тендерну документацію

Номер: 4e4f232757da4ecb832d0a35753dd696
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-26-000822-b.c1
Назва: Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Корегування кваліфікаційних вимог до учасників. 1. Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт. Вимога: Учасник повинен надати посвідчення на підтвердження проходження працівниками перевірки знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт. 2. п. 8 Оголошення необхідно доповнити наступною вимогою: Будівельне риштування, яке необхідне для виконання технічного завдання повинно бути сертифіковане та підтверджуватись сертифікатом (сканований, при можливості завірений печаткою товаровиробника та/або продавцем (диллером). 3. Вимога: Учасник повинен надати інформаційну довідку про матеріали, які будуть використані (найменування виробника(ів) товару; країна походження товару; найменування товару) для уникнення недобросовісних учасників. Вомога: внести зміни в тендерну документацію та додати вищевказані пункти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповіді на вимоги: 1. В оголошенні про проведення допорогової закупівлі в переліку документів, які повинні надаватись учасником на електронні торги в складі цінової пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, згідно п.10 учаснику необхідно надати копію ліцензії або копію дозволу територіального органу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Наявність будь-якого із зазначених документів в учасника означає, що у нього є відповідно навчені працівники, які з необхідною періодичністю мають проходити переатестацію. Відповідальність за наявність або відсутність таких документів несе безпосередньо учасник закупівлі, а не Замовник. 2. Для проведення робіт на фасадах учасник може мати в наявності як власні риштування, так і брати їх в оренду на договірних засадах. У випадку оренди риштувань відповідальність за їх технічний стан, правила експлуатації та сертифікацію несе Орендодавець. З метою усунення дискримінації учасників при проведенні закупівлі, вважаємо дану вимогу безпідставною. Крім того, п.9 оголошення про проведення закупівлі в переліку документів учасник повинен надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів відповідно до форми, що додається, з обов’язковим підтвердженням сканокопій підписаних та виконаних Договорів. Зазначена вимога п.9 дасть змогу проаналізувати та обрати учасника з досвідом виконання таких робіт. 3. В Технічному завданні на проведення робіт (Додаток №3) в переліку необхідних матеріалів вказано бажані марки або їх виробник з поміткою «або аналог». Зазначені марки та номенклатура матеріалів будуть уточнюватись у Договірній ціні (кошторисі) під час підписання Договору підряду з переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено