• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення щебенево-піщаної суміші доменних та сталеплавильних шлаків для загальнобудівельних робіт автотранспортними засобами

Послуги з перевезення щебенево-піщаної суміші доменних та сталеплавильних шлаків для загальнобудівельних робіт автотранспортними засобами

Торги відмінено

3 901 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 507.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2019 14:03 - 06.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 4fc33f12c08b479db19cc35f46114bed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-001748-b.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2019 22:42
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2019 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бєлівцова Артема Васильовича та рішення про визначення ФОП Мацегори Артема Миколайовича переможцем процедури .
Автор: ФОП "БЄЛІВЦОВ АРТЕМ ВАСИЛЬОВИЧ", Артем Беливцов +380503446125 belivzov@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: ce3ed1a59ceb4d2eb9d984474d93a47b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-001748-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно рішення тендерного комітету Житлово-комунального відділу Покровської міської ради Донецької області №124 від 15.05.2019 року відхилено нашу пропозицію щодо закупівлі «Послуги з перевезення щебенево-піщаної суміші доменних та сталеплавильних шлаків для загальнобудівельних робіт автотранспортними засобами, код ДК 021:2015 – 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» без зазначення конкретних підстав визначених ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, вимагаємо надати пояснення згідно якого саме пункту тендерної документації не надано документи у складі пропозиції від учасника ФОП Бєлівцов А.В. Повторно наголошуємо, що тендерним комітетом не визначена конкретна підстава про відхилення пропозиції та не здійснено посилання на пункти тендерної документації, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодним пунктом документації не передбачено наявність в штаті медичної сестри та/або надання в складі пропозиції договору з медичною установою. При цьому ФОП Бєлівцов А.В. дотримується норм чинного законодавства України в сфері своєї діяльності в тому числі щодо медичного огляду працівників. Відтак, в даному випадку підстава для відхилення відсутня. Щодо посилання Вами на Наказ Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року N 318 Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" чітко визначає формування витрат підприємства. Норми цього Положення (стандарту) застосовуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (далі - підприємства) незалежно від форм власності (крім банків, бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), зауважуємо що цей документ встановлює методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про витрати підприємства та її розкриття в фінансовій звітності. Отже, посилатися на вищевказаний документ не правомірно, оскільки він не встановлює чітку форму калькуляції. Учасником подана калькуляція в складі тендерної пропозиції з обґрунтуванням витрат, оренда авто включена в розділ «інші витрати».Вимагаємо, надати чітке посилання згідно яких пунктів тендерної документації не відповідає подана пропозиція. Повідомляємо, що відповідне право учасника щодо оскарження дій замовника під час проведення процедури закупівлі буде реалізовано, шляхом подання скарг до компетентних контролюючих органі в тому числі до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу до рішення тендерного комітету, ми надали детальніше роз'яснення, яке знаходиться у завантаженому файлі. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: e65368af43794198ae597ca990993d50
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-001748-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно рішення тендерного комітету Житлово-комунального відділу Покровської міської ради Донецької області №124 від 15.05.2019 року відхилено нашу пропозицію щодо закупівлі «Послуги з перевезення щебенево-піщаної суміші доменних та сталеплавильних шлаків для загальнобудівельних робіт автотранспортними засобами, код ДК 021:2015 – 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» без зазначення конкретних підстав визначених ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, вимагаємо надати пояснення згідно якого саме пункту тендерної документації не надано документи у складі пропозиції від учасника ФОП Бєлівцов А.В. Позаяк наголошуємо, що жодним пунктом тендерної документації не зазначено вимогу щодо наявності в штаті медичного працівника або договору з медичною установою. Жодна норма чинного законодавства не встановлює певну форму калькуляції для розрахунків вартості надання послуг, до того ж Вами не подано як зразок форми калькуляції яка б влаштовувала замовника торгів. Тому в даному випадку підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, вимагаємо надати чіткого роз’яснення щодо відхилення пропозиції та усунути порушення, які виникли через дії тендерного комітету. Повідомляємо, що відповідне право учасника щодо оскарження дій замовника під час проведення процедури закупівлі буде реалізовано, шляхом подання скарг до компетентних контролюючих органів в тому числі до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на підставі ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу до рішення тендерного комітету, ми надали детальніше роз'яснення, яке надане у завантаженому файлі. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Не задоволено