-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець, крісло м’яке, флірпчарт»)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
Закупівля здійснюється вцілому
Завершена
6 502 853.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 028.53 UAH
мін. крок: 1% або 65 028.53 UAH
Період оскарження:
16.05.2019 17:00 - 17.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Наявність дискримінаційних умов у тендерній документації
Номер:
6d6243d781334d1b930bff8379c4754d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-16-003336-a.b1
Назва:
Наявність дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2019-05-16-003336-a, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: «ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець, крісло м’яке, фліпчарт»)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture».
ТОВ «ПРАВІС ТАЙМ» (далі – Товариство, Скаржник), як учасник процедур публічних закупівель і постачальник шкільних меблів на території України, що є офіційним дилером виробника зазначених товарів ТОВ «Інтехсервіс ЛТД», прийняв рішення щодо участі в зазначеному вище аукціоні.
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика smarttender.biz, Замовником 16.05.2019 оприлюднено тендерну документацію, яку затверджено Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 211 від 16.05.2019.
Термін подання учасниками тендерних пропозицій закінчується 17.06.2019, тобто строк для підготовки тендерних пропозицій складає 31 день.
При цьому, відповідно до умов пунктів 1 і 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України (далі – Свідоцтва) предметів закупівлі (стіл і стілець учнівські).
процедура звернення за отриманням Свідоцтва, що включає в себе: подання заяви з представленням зразку обладнання, оцінку якості, проведення експертизи, отримання експертного висновку, винесення рішення про відповідність вимогам і отримання безпосередньо Свідоцтва, триває від 2,5 до 3 місяців, що мінімум вдвічі перевищує строк для підготовки учасниками тендерних пропозицій. Тобто, Свідоцтва можуть бути представлені лише учасником, який заздалегідь, до оприлюднення оголошення про проведення аукціону, мав можливість ознайомитись із технічними вимогами до предмету даної закупівлі. Зазначене свідчить про спотворення замовником конкуренції під час підготовки до аукціону і його проведення.
Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у встановленні до потенційних учасників аукціону дискримінаційної вимоги щодо надання копій Свідоцтв саме у складі документів тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Правіс.pdf 12.06.2019 11:50
- SKM_C224e_119061210020.pdf 12.06.2019 11:50
- АМКУ.pdf 04.07.2019 11:15
- Запит для отримання педадогічних вимог.pdf 04.07.2019 11:15
- рішення від 14.06.2019 № 7804.pdf 14.06.2019 21:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2019 № 8932.pdf 05.07.2019 14:44
- рішення від 04.07.2019 № 8932.pdf 09.07.2019 22:44
- Пояснення шкільні меблі.PDF 03.07.2019 17:01
- Пояснення додатково.PDF 04.07.2019 09:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2019 11:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2019 22:44