-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне, марки (ДГ 13-100)
Завершена
2 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 35 000.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 09:41 - 04.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Номер:
37dea5dabf7c4644a9fe4498f6561ccd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000202-c.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Скарга:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.04.2019 14:56
- Платіжне доручення 23.04.2019 14:56
- Рішення від 26.04.2019 № 5153 (+лист Замовнику).pdf 26.04.2019 22:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2019 № 5992.pdf 16.05.2019 16:51
- Рішення від 15.05.2019 № 5992.pdf 21.05.2019 00:21
- Протокол №45.pdf 21.05.2019 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2019 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2019 00:21
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2019 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасоване рішення затверджене Протоколом №44 засідання тендерного комітету від 15 квітня 2019 року про визначення приватного виробничо-комерційного малого підприємства "АГРО" переможцем торгів на закупівлю вугілля кам’яного, марки (ДГ 13-100) ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-22-000202-c
Вимога
Є відповідь
Неправомірний акцепт
Номер:
1c00ecbb189e414eb12713642014e8b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000202-c.b1
Назва:
Неправомірний акцепт
Вимога:
За результатами процедури відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-000202-c, замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ПВКМП «АГРО» (протокол засідання тендерного комітету №44 від 15.04.2019р.).
Ознайомившись з тендерною пропозицією ПВКМП «АГРО» встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню (дискваліфікації) з наступних підстав.
1.Відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору (Додаток 6), завірену печаткою Учасника, а також копії документів на право власності, суборенди чи користування (а саме документи на транспортні засоби, вага, склади), завірені Учасником, в разі оренди – копії договорів оренди завірені власником майна.
У Додатку 6 передбачена форма довідки про наявність основних засобів, необхідних для виконання договору, в якій передбачена графа «Власне/орендоване». Таким чином, відповідно до зазначеної форми учасники повининні були вказати лише ті основні засоби, які знаходяться у них на праві власності або в оренді, а зазначення у довідці транспортних засобів, вагів, складу, тощо, які будуть залучені на підставі договору про надання відповідних послуг, у зазначеній формі довідки не передбачено.
Натомість ПВКМП «АГРО» у довідці за вих.№150 від 03.04.2019р. зазначило про те, що транспортні засоби та ваги знаходяться в оренді, але при цьому послалося на договір про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. та договір про надання послуг №2 від 07.02.2019р.
Звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до глави 58 та глави 63 Цивільного кодексу України договір оренди майна та договір про надання послуг – це різні за своєю правовою природою види договорів і їх не можна ототожнювати.
У зв’язку із викладеним, в порушення п.п.1 п.1 Додатку 1 та Додатку 6 до тендерної документації, ПВКМП «АГРО» не надано копії документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів та вагів, які зазначені у довідці за вих.№150 від 03.04.2019р., оскільки транспортні засоби та ваги, які зазначені ПВКМП «АГРО» у вказаній довідці, не перебувають в останнього на праві власності або в оренді.
2. Відповідно до п.6.1. договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р., строк його дії складає до 31.12.2018р. Будь-якого листа-пояснення з приводу того, що договір є автоматично продовженим, ПВКМП «АГРО» не надало, у зв’язку з чим неможливо впевнитися в тому, що на дату розкриття тендерних пропозицій договір не втратив свою дію.
3. Копію господарського договору оренди №2 від 01.01.2019р. ПВКМП «АГРО» надало не в повному обсязі, а саме без Додатку №1, який відповідно до п.1.2. вказаного договору є невід’ємною його частиною.
4. Відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій та завірену підписом та печаткою Учасника.
Відповідно до п.3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобу вимірювальної техніки засвідчують записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
ПВКМП «АГРО» не надало ні копії експлуатаційного документу, ні свідоцтва про повірку вагів, а надало витяг з якогось документу з відбитком повірочного тавра, з якого не вбачається, що саме ваги автомобільні типу 18ВТА80, заводський номер 324112014, пройшли періодичну повірку та є придатними для експлуатації.
Відтак в порушення п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, ПВКМП «АГРО» не надало документу, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій.
5. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі аркуші тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, зокрема, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.
В порушення зазначеної умови тендерної документації, копія договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. (с.66-67), копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (с.68-69, 70), копію свідоцтва про реєстрацію машини (с.71), копія господарського договору оренди №2 від 01.01.2019р. разом з копією додатку №2 до цього договору (с.73-80), копія договору про надання послуг №2 від 07.02.2019р. (с.81-82), не завірені підписом та печаткою ПВКМП «АГРО». При цьому, рішення про віднесення зазначених помилок ПВКМП «АГРО» до формальних на засіданні тендерного комітету не приймалось.
З урахуванням викладеного, просимо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ПВКМП «АГРО», в іншому випадку будемо змушені звертатись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 19.04.2019 16:15
Дата подачі:
16.04.2019 16:05
Вирішення:
Комунальний заклад Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер" отримав звернення до Замовника ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” про роз'яснення щодо закупівлі.
Розглянувши звернення до Замовника надаємо наступні пояснення відносно аргументів наведених в ній.
По-перше, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору (Додаток 6), завірену печаткою Учасника, а також копії документів на право власності, суборенди чи користування (а саме документи на транспортні засоби, вага, склади), завірені Учасником, в разі оренди – копії договорів оренди завірені власником майна. ПВКМП «АГРО» не надано копії документів, що підтверджують наявність власних/орендованих транспортних засобів та вагів, які зазначені у довідці за вих. №150 від 03.04.2019р., оскільки транспортні засоби та ваги, які зазначені ПВКМП «АГРО» у вказаній довідці, не перебувають в останнього на праві власності або в оренді.
З приводу вказаних аргументів повідомляємо, що основними вимогами Комунального закладу Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер" для учасників закупівлі є наявність основних засобів необхідних для виконання умов договору.
Так, ПВКМП “АГРО” на підтвердження наявності основних засобів необхідних для виконання умов договору що укладається за результатом торгів надало Копію договору № 63 про надання транспортних послуг та послуг механізмів. Згідно пункту 1.1 вказаного договору ПВКМП “АГРО” отримало автотранспорт та механізми для забезпечення послуг по навантаженню та перевезенню вантажів у своє користування.
Згідно п. 1.1 Договору договір про надання послуг №2 від 07.02.2019р. ПВКМП“АГРО” отримує послуги по завантаженню вантажу на автомобільних вагах.
Вважаємо, що ПВКМП “АГРО” повністю дотримано вимоги Замовника торгів та надало підтверджуючі документи дослідивши які є зрозумілим, що ПВКМП “АГРО” може належним чином виконувати умови договору, а головне має необхідні основні засоби для виконання умов договору що укладається за результатом проведених торгів.
По-друге, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.6.1. договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р., строк його дії складає до 31.12.2018р.
Однак, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” не звертає увагу, що у п. 6.2 договору про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. чітко вказано, якщо за 14 календарних днів до закінчення строку дії договору від сторони не поступило письмових заяв про припинення дії цього договору він вважається продовженим на 1 рік.
А тому договір про надання транспортних послуг та послуг механізмів №63 від 23.04.2018р. є чинним та згідно п. 6.2 не припинив свою дію.
По-третє, в тендерній документації немає вимоги надавати копії договорів обов’язково з додатками, тим більше вказаний додаток №1 (план) до Господарського договору оренди №2 від 01 січня 2019 року, не є суттєвим документом в тендерній пропозиції, так як адреса складу зазначена в вище вказаному договорі, а розташування складів Учасників на місцевості Замовником не вимагалося.
По-четверте, ТОВ “ТОП ЕНЕРГОТРЕЙ” вказує, що відповідно до п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документ, що засвідчує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій.
На вказане повідомляємо, що ПВКМП “АРГО” надало копію договору про надання послуг №2 від 07.02.2019р. додатком вказаного договору є інформація що підтверджує повірку вагового обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій. Згідно п. 3.1 вказаного Договору саме Виконавець несе відповідальність за якісну характеристику послуги по завантаженню вантажу на автомобільних вагах. А тому ПВКМП “АГРО” надало повний пакет документів, які б підтверджували спроможність останнього забезпечити виконання умов договору укладеного за результатами закупівлі.
Крім того, відповідно до п.3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобу вимірювальної техніки засвідчують записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів. ПВКМП «АГРО» надало копію експлуатаційного документу, про повірку вагів з відбитком повірочного тавра, з якого вбачається, що ваги автомобільні пройшли періодичну повірку та є придатними для експлуатації на момент виконання зобов’язань згідно тендерної пропозиції. На копії документа є відбитки печатки ФОП Матвієнко В.І., що ідентифікує дану копію експлуатаційного документу з договором №2 про надання послуг від 07.02.2019р. В тендерній документації немає вимоги надати копію паспорта на ваги в повному обсязі, а забезпечення контрольного зважування кожної партії товару в присутності працівника лікарні унеможливлює порушення та забезпечує прозорість поставок товару, згідно тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок належать:
- незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації.
Всі зазначені в зверненні ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», помилки (на думку ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД») є несуттєвими, тобто формальними та не можуть вплинуть на виконання Учасником зобов’язань за договором, згідно тендерної документації. Замовник не зобов’язаний документально та в письмовій формі фіксувати формальні помилки, які не є суттєвими та не впливають на виконання Учасником взятих на себе зобов’язань по договору на закупівлю вугілля кам’яного ДГ 13-100.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, максимальна економія та ефективність (ст.3 Закону).
Критеріями оцінки у відповідності ст. 28 Закону є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерної документації здійснюється згідно наступного критерію: «Ціна», питома вага якого 100%. Тендерна пропозиція учасника ПВКМП «Агро» є найбільш економічно вигідною, так як цінова пропозиція 2009 000,00 (два мільйона дев’ять тисяч) грн. є найнижчою за результатами проведення електронного аукціону.
З наведеного вище, приходимо до висновку, що скарга не підлягає задоволенню.
Окремо повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржити процедуру торгів можна звернувшись до уповноваженого органу – Антимонопольного комітету України. Порядок оскарження процедури закупівлі визначається ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено