-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Папір форматів А3, А4, канцтовари
Завершена
387 014.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 862.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 862.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2019 17:24 - 21.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції
Номер:
26037b78ac2d479fa4961facef8dd57e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-001717-b.c1
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-04-09-001717-b (Лот 1 - Папір форматів А3, А4), який проходив 02.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ФОП "Бабич О.А." встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Переліку документів Додатку №2 до Тендерної документації Замовника, а саме:
- учасником надано довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів та копію договору, проте відсутні документи, що підтверджують його виконання (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо) та оригінал листа-відгука контрагента, що підтверджують виконання даного договору у повному обсязі, як вимагалось Замовником згідно п.1.2. Переліку;
- не надано копія довідки при присвоєння ідентифікаційного коду, як вимагалось Замовником згідно п.2.7. Переліку;
- не надано гарантійний лист від Учасника (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), що товар, який наданий на торги, буде поставлений у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, як вимагалось Замовником згідно п.2.10. Переліку;
- не надано документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати якості, сертифікат відповідності на товар та/або паспорт якості на товар, виданими виробником, гарантійний документ виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), як вимагалось Замовником згідно п.2.14. Переліку.
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП "Бабич О.А." як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рівненський обласний центр зайнятості.pdf 07.05.2019 13:54
- Повідомлення про рішення 08.05.2019 15:27
Дата подачі:
07.05.2019 13:54
Вирішення:
Надано відповідь на звернення Учасника.
Статус вимоги:
Задоволено