• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Виготовлення апаратної частини Терміналу для оплати послуг з паркування ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання

Торги відмінено

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2019 17:58 - 16.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Лот 1: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.

Номер: 2a74cddb659f40d69feb3648fd31cedc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.b6
Назва: Лот 1: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.
Вимога:
Згідно з пунктом 6.2.6 проекту договору, Покупець має право: «Вимагати від Постачальника, до виконання Постачальником замовлення товару, надання взірців товару, що поставлятиметься, в кількості не менше 1-єї одиниці та в односторонньому порядку розірвати даний Договір, у разі ненадання взірця товару продовж 2-х робочих днів, наступних за днем отримання вимоги, чи надання взірця товару, якість яких не відповідає умовам даного Договору.» Вважаємо, що данні вимоги проекту договору не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, та можуть бути джерелом додаткового впливу на постачальника з боку Покупця. (Покупець може виконати запит взірців у кількості 100000 одиниць товару (що відповідає – «не менше 1-єї одиниці») з доставкою в продовж 2 робочих днів, що буде неможливо виконати з боку Постачальника та бути причиною розірвання договору в односторонньому порядку з боку Покупця) Просимо виключити п. 6.2.6 та 6.3.7 з проекту договору як невідповідні змісту тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У пункт 6.2.6 будуть внесені зміни щодо точної кількості взірців – а саме «один взірець». Пункт 6.3.7 в такому разі змін не вимагає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Лот 2: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.

Номер: 5f7f0fa0183c485abe83894764dd45fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.a7
Назва: Лот 2: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.
Вимога:
Згідно з пунктом 6.2.6 проекту договору, Покупець має право: «Вимагати від Постачальника, до виконання Постачальником замовлення товару, надання взірців товару, що поставлятиметься, в кількості не менше 1-єї одиниці та в односторонньому порядку розірвати даний Договір, у разі ненадання взірця товару продовж 2-х робочих днів, наступних за днем отримання вимоги, чи надання взірця товару, якість яких не відповідає умовам даного Договору.» Вважаємо, що данні вимоги проекту договору не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, та можуть бути джерелом додаткового впливу на постачальника з боку Покупця. (Покупець може виконати запит взірців у кількості 100000 одиниць товару (що відповідає – «не менше 1-єї одиниці») з доставкою в продовж 2 робочих днів, що буде неможливо виконати з боку Постачальника та бути причиною розірвання договору в односторонньому порядку з боку Покупця) Просимо виключити п. 6.2.6 та 6.3.7 з проекту договору як невідповідні змісту тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У пункт 6.2.6 будуть внесені зміни щодо точної кількості взірців – а саме «один взірець». Пункт 6.3.7 в такому разі змін не вимагає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.

Номер: 7d39b007d1eb44fc8b6c661ffbfe47eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.a5
Назва: Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.
Вимога:
Згідно з формою тендерної пропозиції, учасником повинно бути надані послуги по «виготовленню АЧ автомату» (п.1 таблиці) з окремою ціною, та окремо повинно бути виконано «постачання замовнику» продукції (п.2 таблиці), але згідно з проектом договору, повинно бути виконано саме «постачання». Це також стосується календарного плану постачання товару, де в заголовку колонки вказано «Вартість послуг». Просимо привести відповідність форми тендерної пропозиції та календарного плану до вимог проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі є «Виготовлення апаратної частини…», далі по тексту договору визначено як Товар. Порядок постачання Товару є невід’ємною частиною договору. Вимога щодо ціни постачання вказана помилково, відповідні зміни буде внесено в документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.

Номер: fb55817f0ad14d4691466ec330f5d95d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.a4
Назва: Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.
Вимога:
Згідно з формою тендерної пропозиції, учасником повинно бути надані послуги по «виготовленню АЧ автомату» (п.1 таблиці) з окремою ціною, та окремо повинно бути виконано «постачання замовнику» продукції (п.2 таблиці), але згідно з проектом договору, повинно бути виконано саме «постачання». Це також стосується календарного плану постачання товару, де в заголовку колонки вказано «Вартість послуг». Просимо привести відповідність форми тендерної пропозиції та календарного плану до вимог проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі є «Виготовлення апаратної частини…», далі по тексту договору визначено як Товар. Порядок постачання Товару є невід’ємною частиною договору. Вимога щодо ціни постачання вказана помилково, відповідні зміни буде внесено в документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Лот 2: Проект договору

Номер: 8fa4d4f9c63849979756ed736c4befa9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.c3
Назва: Лот 2: Проект договору
Вимога:
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників. Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу задоволено, в проект договору будуть внесені відповідні зміни, про необхідність внесення яких йдеться в тексті вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Лот 1: Проект договору

Номер: 130bdf6eedb54adba7c26b5c1a0cc4dc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.b1
Назва: Лот 1: Проект договору
Вимога:
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників. Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу задоволено, в проект договору будуть внесені відповідні зміни, про необхідність внесення яких йдеться в тексті вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Лот ": Проект договору

Номер: 60c0cbabf86245ee9ecb0cbedbdc9d76
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-001663-b.c2
Назва: Лот ": Проект договору
Вимога:
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників. Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Коригування
Дата скасування: 08.05.2019 11:51