• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук

Завершена

1 296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 480.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 10:17 - 24.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на дискваліфікацію

Номер: 3374c329f9ec4bbda33223376dce03c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000445-a.a1
Назва: Вимога на дискваліфікацію
Вимога:
Виходячи з наведеної умови та відповідно до пункту 1 додаткових вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «…довідку довільної форми з зазначенням конкретного найменування запропонованого товару (виробник, тип, торгівельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики. У складі документів тендерної пропозиції Скаржником завантажено файл (Технічні вимоги.pdf) де міститься документ вих. № 26/04/19-10 від 26.04.2019 з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно зазначеної форми Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до інформації наданої у таблиці Товариством було чітко вказано найменування запропонованого товару та інформацію про фактичні технічні характеристики товару яке пропонується замовнику, а саме: Ноутбук ASUS VivoBook 15 X505ZA. Також, додатково у складі документів тендерної пропозиції Скаржником завантажено файли (Серт відп ASUS NB 2016.pdf), (Decl New Asus.pdf), (СЕС Асус.pdf) де міститься вся детально- підтверджуюча інформація щодо технічних характеристик товару. Враховуючи, що Товариство своєю тендерною пропозицією гарантує постачання товару саме з тими характеристиками, які визначені в Документації Замовника та зазначені в тендерній пропозиції Скаржника з наданням усіх необхідних підтверджуючих документів Замовник не мав жодних підстав приймати рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації. Отже, технічна специфікація надана Скаржником у складі тендерної пропозиції повністю відповідала умовам тендерної документації і не може бути підставою для відхилення згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ про, що пише Замовник у протоколі відхилення. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Товариства всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Товариства, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає усім умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету). З повагою і надією на порозуміння Директор Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Товариства всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Товариства, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає усім умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету). З повагою і надією на порозуміння Директор Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Товариства всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Товариства, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає усім умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету). З повагою і надією на порозуміння Директор Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Товариства всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Товариства, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає усім умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету). З повагою і надією на порозуміння ДиректоТаким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Товариства всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Товариства, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає усім умовам тендерної документації. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету). З повагою і надією на порозуміння Директор Спесивцев Д.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області на Вашу вимогу про скасування рішення замовника щодо неправомірного, на Вашу думку, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІНТЕРН» процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук), ID закупівлі UA-2019-04-12-000445-a, повідомляє наступне. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозиції замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону учасником ТОВ «МІНТЕРН» було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну. Рішенням тендерного комітету від 08.05.2019р. оприлюдненого в той же день в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІНТЕРН» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен був розмістити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підтвердження захисту довкілля яка підготовлена у відповідності з вимогами частиною 6 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації». Згідно частини 6 розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним в Додатку № 3 до Тендерної документації». Відповідно до пункту 1 додаткових вимог додатку 3 до Тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати заповнену та підписану службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, довідку довільної форми з зазначенням конкретного найменування запропонованого товару (виробник, тип, торгівельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики. В зв’язку з тим, що учасником ТОВ «Мінтерн» в складі своєї пропозиції не зазначив конкретне найменування товару, яке пропонувалось замовнику та вимагалось умовами тендерної документації ( п.1 додаткових вимог Додатку 3 тендерної документації), його пропозиція була відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Не погоджуючись з рішенням замовника Вами надана вимога на неправомірні дій тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції, обґрунтовуючи її тим, що учасником ТОВ «МІНТЕРН» у складі тендерної пропозиції була надана технічна специфікація, яка повністю відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до інформації наданої у таблиці учасника щодо найменування запропонованого товару вказано « Ноутбук ASUS VivoBook 15 X505ZA», що не є конкретним найменуванням товару, як того вимагалося умовами тендерної документації. Відповідно до інформації зазначеної на офіційному сайті компанії «ASUSTeK Computer Inc», зазначена Вами товар є модельним рядом (серією товарів), до якого входять декілька ноутбуків, тому який конкретно з них пропонується, з якими фактичними технічними характеристиками, як вимагається тендерною документацією, не зрозуміло. Окрім того замовник не знайшов у вільному продажу інформації, що до конкретного товару який підходив би по всім технічним критеріям з відповідного модельного ряду (серії) зазначеного Вами. Надані сертифікати у складі тендерної пропозиції, які на думку учасника містять всю детально-підтверджуючу інформацію щодо технічних характеристик запропонованого товару, містять лише інформацію відповідності вимогам технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, відповідності вимогам: IEC 60950-1:2005, ДСТУ 7115:2009, ДСТУ EN 50385:2007, ДСТУ ETSI EN 300 328:2008, ETSI EN 301 489-1 Vl.9.2 (з урахуванням ДСТУ ETSI EN ЗОЇ 489-17:2008) та відповідності санітарно-епідеміологічним нормам, що ні як не конкретизує запропонований Вами товар або його технічні характеристики. Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника як такої що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В чому полягає протиправність дій замовника, а саме дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції учасника в даному випадку, не зрозуміло. Всі учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією через електронну систему закупівель. Крім того, учасники у разі не згоди з рішенням замовника мають право його оскаржити в порядку передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено