• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область))

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-20-000440-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)»

Завершена

545 833.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 729.17 UAH
Період оскарження: 12.04.2019 08:43 - 29.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 574282c28feb4fe5816b35739b59be0e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.b9
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо безпідстваної дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу по процедурі закупівлі № UA-2019-04-12-000070-a 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)) повідомляємо наступне: При отриманні документів переданих згідно переліку документів, необхідних для заключення договору інженером відділу екологічного керування і старшим інспектором загального відділу виявлено невідповідність переліку документів зазначених в супровідному листі і оригіналів наданих в пакеті документів. А саме: в супровідному листі зазначено наявність оригіналу документу, який підтверджує внесення учасником зебезпечення виконання договору, яке визначене п.13 зведеної інформації про тендер, а такий документ відсутній, про що було складено відповідний акт. Натомість переможцем було надано оригінал банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції №11506782000 від 24 квітня 2019 року, яка набирає чинності з 03 травня 2019 року і діє до 03 вересня 2019 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 2c0e9dffb33f4982b8e262e9919f8bc5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.a8
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо безпідставної дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу учасника закупівлі № UA-2019-04-12-000070-a 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)) повідомляємол наступне: При отриманні документів переданих згідно переліку документів, необхідних для заключення договору інженером відділу екологічного керування і старшим інспектором загального відділу виявлено невідповідність переліку документів зазначених в супровідному листі і оригіналів наданих в пакеті документів. А саме: в супровідному листі зазначено наявність оригіналу документу, який підтверджує внесення учасником зебезпечення виконання договору, яке визначене п.13 зведеної інформації про тендер, а такий документ відсутній, про що було складено відповідний акт. Натомість переможцем було надано оригінал банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції №11506782000 від 24 квітня 2019 року, яка набирає чинності з 03 травня 2019 року і діє до 03 вересня 2019 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне рішення

Номер: 46e66eb4acfe47e68df5e94e8c60c02a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.b7
Назва: Вимога на неправомірне рішення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕССЕЙ» (далі – Скаржник) надає вимогу до торгів UA-2019-04-12-000070-a «Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область))», а саме рішення тендерного комітету Філії «Оператор газосховищ України», АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник) - (Протокол № 70/2 розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2019р.). Відповідно до Додаток №ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» п 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовник вимагав надання скан-копій аналогічного договору та відгуку від учасника торгів. Відповідно до даної вимоги у учасника торгів повинно бути власний аналогічний досвід виконання таких послуг. Натомість учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, надав довідку та інші документи про аналогічні послуги та відгуки які виконувались Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідне підприємство «Екологія». Даний факт свідчить про відсутність у учасника торгів ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також Замовник відповідно до розділу Тендерної документації по предмету закупівлі, розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагав п.6 Учасник повинен надати в заповненому вигляді, питальник щодо екологічно-соціальної політики згідно взірця (Додаток №VII) Натомість учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, надав даний питальник не заповнений в повному обсязі, а саме: п.2.1 «Працевлаштування молоді віком до 18 років», п.2.2 «Чи забезпечує організація, що коли міжнародні трудові стандарти для молодших працівників перевищують вимоги відповідного державного законодавства, то застосовуються вищі (міжнародні) стандарти», п.3.5 «Чи складаєте ви Звіти про екологічні інциденти або подібні звіти, коли трапляється екологічна аварія чи інцидент». Також Замовник відповідно до розділу Тендерної документації по предмету закупівлі, розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагав п.6 Учасник надав питальник щодо екологічно-соціальної політики згідно взірця (Додаток №VII), та вказав в п.3.2 «Чи є в організації та її філіях необхідні екологічні дозволи та ліцензії на роботу?» «Так». Натомість учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, надав скан-копії дозвільних документів для Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідне підприємство «Екологія». Учасником не надано жодного дозвільного документу на виконання послуг. На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Філії «Оператор газосховищ України», АТ «Укртрансгаз» (Протокол № 70/2 розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2019р.).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога ТОВ ЕССЕЙ не підлягає задоволенню як необгрунтована (заперечення додається)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 6, 7

Номер: 9111209773fa4921958ec0a44fd48c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.a6
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 6, 7
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 6. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на проведення інструментально-лабораторних вимірювань викидів від організованих джерел викидів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника. Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, навчила спеціалістів витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник законно буде перевіряти кваліфікацію Учасника/Виконавця який буде здійснювати інструментальні заміри на об’єктах Замовника? https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші 7. Завірена скан-копію Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії Учасника, або вказаного субпідрядника, якого планується залучати до надання вказаних послуг. Лабораторія Учасника/Виконавця не може працювати без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії. У разі залучення лабораторії Учасника/Виконавця які працюють без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії, протоколи вимірювань не будуть дійсними, а відповідно і Замовник не отримає дозволу, а у разі їх отримання з протоколами від лабораторії у якої немає дозволу, дозвіл буде анульовано. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення. В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник та призведе до суттєвого погіршення якості надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 5

Номер: 075ec7fbc1cb4a01a325cc81a74d95ca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.a5
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 5
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 5. Завірена скан-копія дозволу Державної служби праці України або іншого Уповноваженого органу на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника або копію висновку експертизи, необхідну для отримання дозволу Державної служби праці України на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника та завірена скан-копії посвідчень з охорони праці не менше двох осіб про навчання та перевірку знань законодавчих, нормативно правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, НПАОП 0.00-1.15-07. Для здійснення замірів на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи. До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація. Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення. В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник та призведе до суттєвого погіршення якості надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 4

Номер: a3a64d50ecdc48e1ab932b26b64c41d1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.c4
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 4
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 4. Документ на право провадження господарської діяльності з придбання, зберігання, використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (Ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками по придбанню, зберіганню, використанню прекурсорів (таблиця 2 список IV) “Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів» учасника процедури закупівлі або залученого субпідрядника (скан-копія, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору) або скан-копія довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі, або залученого субпідрядника про його наявність у Ліцензійному реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на веб-порталі Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (за електронною адресою http://usuan.dls.gov.ua/). Для здійснення замірів складу води, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи. До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація. Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення. В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник та призведе до суттєвого погіршення якості надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 3

Номер: 854f67c79554402793c3681adddf72c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.b3
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 3
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 3. Скан-копія дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника. Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи. До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація. Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення. В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник та призведе до суттєвого погіршення якості надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 2

Номер: 61323ab79f974cd69252917bed8c65bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.b2
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 2
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 2. Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору. Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту. Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг … Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України. Вищевказані пояснення замовник надавав до попередніх процедур, посилання на попередні відповіді та аналогічні процедури Замовника: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-003327-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки. Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення. В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник та призведе до суттєвого погіршення якості надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії до учасника 1

Номер: 084d3ca5c27c4420bcfb7f921a14dd90
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-12-000070-a.a1
Назва: Кваліфікаційні критерії до учасника 1
Вимога:
Наша компанія хоче взяти участь у закупівлі ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Львівська область)). В даній закупівлі, Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато часу, зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме: 1. Скан-копію Свідоцтва (з усіма додатками) про атестацію щодо відповідності критеріям атестації й атестації на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або його структурним підрозділом (державним підприємством), яке підтверджує право на проведення вимірювань, або скан-копію Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого сюрвейєром «Української системи добровільного оцінювання стану вимірювань», розробленої ДП «Харківстандартметрологія», або скан-копія Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, виданої ДП «Укрметртесстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників аналізів повинна покривати вимірювання показників складу та властивостей поверхневих та зворотних (стічних) вод. Для кваліфікованого надання послуг з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спец водокористування Учасник (або Виконавець) має здійснити аналізи води. Лабораторія яка згідно чинного законодавства може здійснювати такі аналізи повинна мати Свідоцтво (з усіма додатками) про атестацію щодо відповідності критеріям атестації й атестації на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або його структурним підрозділом (державним підприємством), яке підтверджує право на проведення вимірювань, або скан-копію Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого сюрвейєром «Української системи добровільного оцінювання стану вимірювань», розробленої ДП «Харківстандартметрологія», або скан-копія Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, виданої ДП «Укрметртесстандарт» або іншим структурним підрозідлом (державним підприємством) Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників аналізів повинна покривати вимірювання показників складу та властивостей поверхневих та зворотних (стічних) вод. Кваліфікаційні вимоги до аналогічних процедур закупівлі викладені в тендерних вимогах до процедур за наступними посиланнями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003063-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-06-000947-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-06-000829-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-001660-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-13-003079-a та інші Зважаючи на це, як Замовник буде законно перевіряти та контролювати, чи має право Учасник/Виконавець або субпідрядник право здійснювати відповідні заміри без вищевказаних документів, які видаються державними установами та підтверджують право виконувати відповідні інструментальні заміри? Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено