• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни), (ДК 021:2015 – 98310000-9)

Завершена

1 939 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 697.50 UAH
Період оскарження: 02.04.2019 10:51 - 13.04.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника (Протокол № 99 від 15.05.2019) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» по закупівлі UA-2019-04-02-000620-b

Номер: 83530cf6545e49bea6b3f0f9d681a402
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-000620-b.a2
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника (Протокол № 99 від 15.05.2019) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» по закупівлі UA-2019-04-02-000620-b
Скарга:
Замовником (Державною установою «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») проведено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (процедура закупівлі в електронній системі: UA-2019-04-02-000620-b). 15.05.2019 о 14 год. 22 хв. Замовником опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», на підставі ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до абзацу 8 пункту 3.1 частини 3 розділу 5 Тендерної документації, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю. 16.05.2019 о 15 год. 22 хв. Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся». У зв’язку з порушеннями процедури закупівлі, які призвели до прийняття Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», а також опублікування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся», чим було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», звертаємось з даною скаргою на неправомірне рішення Замовника. Так, незаконність прийнятого Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», яким було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», полягає у наступному. Згідно з протоколом № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 року, під час розгляду листа ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» від 14 травня 2019 року № 2522 тендерним комітетом Замовника було з’ясовано 1. Що начебто «учасником-переможцем засобом поштового зв’язку було направлено договір, проте станом на 14.05.2019 вказаних документів до установи не надходило». 2. Щодо начебто «ненадання ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» додаткової угоди про зменшення суми закупівлі». 3. Щодо зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника 1. ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» було надано підписаний зі своєї Сторони Договір Замовнику у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі». 2. Додаткову угоду до Договору ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» не відмовлялось підписувати, а вимагало від Замовника надання документів, які б обґрунтовували необхідність укладення такої Додаткової угоди. 3. Вимога Замовника про зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника є нічим необґрунтованою і спростованою листом Міністерства охорони здоров’я України. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «Девелопер Полісся» (1 800 000,00) є вищою ніж пропозиція ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» (1 799 461,60), а Договір було надано, то очевидно що визнання переможцем ТОВ «Девелопер Полісся» через відхилення пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» є неправомірним та таким, що порушує права ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та право замовника на отримання послуг за економічно вигідною пропозицією. Отже, такий висновок тендерного комітету Замовника є необґрунтованим, невмотивованим та безпідставним, а тому, рішення тендерного комітету Замовника є незаконним, у зв’язку з чим грубо порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ». ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати рішення – протокол № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АКВА ЛІБЕРТІ». 3. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» та прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Девелопер Полісся».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2019 21:39
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2019 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано замовником
Автор: ТОВ "АКВА ЛІБЕРТІ", Манцов Ігор +380442210885 akwa1@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 654859e5ad6245e38016cf04166c126e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-000620-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме згідно п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання до тендерної документації на підтвердження вимоги «Згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу ІV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною» необхідно надати, зокрема, – Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання. Разом з цим, технічні умови — це нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. При цьому, Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом. Таким чином, Технічні умови мішків водорозчинних на прання є власністю тієї компанії, яка ці мішки виробляє, та є її внутрішнім документом, а тому ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися. Так, учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), не є виробником Мішків водорозчинних для прання, а відповідно і не може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків. А тому, вимога Тендерної документації щодо надання Технічних умов мішків водорозчинних для прання є неправомірною. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас змінити умови Тендерної документації в частині п.п. 2 п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання, шляхом скасування вимоги надання документу «Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних. Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги: Відхилено