• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби

Вся інформація знаходиться у прикріпленій документації.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2019 13:18 - 11.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження рышення

Номер: 2dee26dbe81d4836a246d011bda7c999
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-24-001542-b.a1
Назва: оскарження рышення
Вимога:
Шановний Замовнику,Згідно Додатку №1 Медико-технічних вимог було заявлено Засіб для дезінфекції поверхонь приміщень, обладнання, відпрацьованих матеріалів, дезінфекції та передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення Дез ТАБ нью. Запропонований засіб відповідає всім вимогам за всіма пунктами вимог. Що до миючих властивостей засобу, згідно яких ви намагаєтесь красномовно розповісти, так це стосується саме миючих засобів, ви ж замовляєте ДЕЗІНФІКУЮЧИЙ засіб. Основна дія хлорвмісних засобів саме дезінфекція, яка здійснюється завдяки активного хлору , який утворюється під час розчинення у воді засобу. Саме дихлорізоціанурова кислота і забезпечує цей процес, так як і трихлорізоціанурова кислота. Тож основна діюча речовина це активний хлор в кількості 50%. Для знезараження відпрацьованих матеріалів та інших прописаних вами застосувань миюча здатність достатня, як і пом’якшуюча та відбілююча. Про стічні води ви не добачили, але чи це головне для вас призначення, чи просто аби щось написати, тож перегляньте методичні вказівки на засіб Госпісепт:п.3.2.23 Отже засіб повністю відповідає вимогам. Відхилення по всім останнім засобам теж надумані та не професійні, а що до складу, так не існує двох однакових засобів за складом. І це підтверджується тим , що дві компанії, які пов’язані між собою ,запропонували одні і ті ж засоби, та навіть виклали однаковий текст деяких документів , змінивши лише офіційний бланк( Довідка про активи, Довідка про рішення АМКУ …..) Отже, про те що це договірна корупційна закупівля є достатньо доказів, тож правоохоронним органам є чим зайнятись . Про економію державних коштів у 50 000 грн нічого й гадати, бо ці кошти є «подякою» , яку Замовник отримає від завідомого учасника. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. ЦІ питання вам поставить перевіряючий орган. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, розпорядника коштів та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Секретар тендерного комітету, бухгалтер Кириленко Марина Вікторівна, повідомила, що на допорогову закупівлю UA-2019-04-24-001542-b (дезінфікуючі засоби) надійшла вимога від Учасника цієї закупівлі ТОВ «ІМЕД», відхиленого рішенням тендерного комітету (протокол № 21 від 21.05.2019 р.) та повідомила зміст вимоги. Члени тендерного комітету обговорили питання та визначили наступне: Розглянувши вимогу ТОВ «ІМЕД», Замовник, насамперед, звертає увагу на некоректний, а місцями образливий тон вимоги, що неприпустимо між можливо потенційними партнерами цивільно-правових відносин. Щодо думки ТОВ «ІМЕД» з приводу невірного визначення Замовником коду Державного класифікатору засобу «Миючий лосьйон Сенсіва»: 30.08.2017 року головним лікарям закладів охорони здоров’я м. Маріуполя були надані Управлінням охорони здоров’я міста Маріуполя, з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та зменшення скарг з боку Учасників закупівель, - «Рекомендації щодо закупівель дезінфекційних засобів лікувально-профілактичними установами міста Маріуполя». Надані рекомендації були погоджені керівниками Управління охорони здоров’я Маріупольської міської ради, Маріупольської міської філії ДУ «Донецький обласний лабораторний центр МОЗ України» та Тендерного управління Маріупольської міської ради. Згідно Додатку 3 цих рекомендацій «Медико-технічні рекомендації до засобів для обробки рук медичного персоналу», засоби для дезінфекції шкіри рук (а також гігієнічної обробки, хірургічної обробки, миття з антибактеріальним ефектом, дезінфекції шкірних покривів) слід закуповувати саме за кодом ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (деталізований CPV 24455000-8 Дезінфекційні засоби). Згідно Додатку 4 цих рекомендацій «Медико-технічні рекомендації до засобів для догляду за шкірою рук медичного персоналу», засоби для догляду за шкірою рук слід закуповувати за кодом ДК 021:2015 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (деталізований CPV 33741200-8 Лосьйони для рук чи тіла). Тендерний комітет нашого підприємства також вважає вірним саме таке визначення кодів ДК 021:2015. «Миючий лосьйон Сенсіва», виходячи з медико-технічних вимог до нього (додаток 2 до тендерної документації), його складу, та навіть назви, є саме миючим засобом для дезінфекції рук, тому обраний Замовником код ДК 021:2015 є вірним. Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Враховуючи зазначене, Додаток № 2 до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить вираз «або еквівалент» (про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі. Оскільки дезінфікуючий засіб «Дез ТАБ нью» планується використовувати не тільки для дезінфекції відпрацьованого матеріалу, але і також використовувати його при ротації дезінфікуючих засобів при проведенні генеральних прибирань, то наявність більшої кількості миючих речовин має дуже велике значення. Таким чином, перевагу здобув саме засіб Дез ТАБ нью», бо використання засобу «Госпісепт» з окремим додаванням миючого засобу, для якісного проведення генерального прибирання, потребує не тільки додаткових коштів, але й додаткового часу та фізичного навантаження на медичний персонал. З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дезінфікуючий засіб «Дез ТАБ нью» та еквівалент запропонований Учасником ТОВ «ІМЕД» - «Госпісепт» складаються на основі хлору (трихлорізоціанурова кислота та/або дихлорізоціанурова кислота) та миючих добавок (гідрокарбонат та карбонат натрію). Ринок України має величезну кількість подібних засобів, різниця між ними полягає у кількості хлору та миючих добавок у складі. Є засоби які не містять миючих добавок, та які містять від 5 до 35%. Згідно Додатку 4 Рекомендацій щодо закупівель дезінфекційних засобів лікувально-профілактичними установами міста Маріуполя «Медико-технічні рекомендації до засобів до засобів для обробки медичних виробів» колонка «Властивості» містить пункт «миття та дезінфекція в одному процесі», а колонка «Зручність застосування» містить пункт «суміщення миття і дезінфекції». Що доводить свідчення про важливість наявності у дезінфікуючих засобів миючих властивостей. Вищезазначені миючі властивості були зазначені у додатку 5 до тендерної документації. Відсоток миючих добавок у засобі Замовник визначає самостійно з урахуванням своїх потреб. Порівняння трихлорізоціанурової кислоти та дихлорізоціанурової кислоти: Показник Дихлорізоціанурова кислота Трихлорізоціанурова кислота Форма препарату, органолептичні характеристики Порошок, гранули або таблетки білого кольору з різким запахом хлору Порошок, гранули або таблетки білого кольору з дуже різким запахом хлору Вміст активного хлору 60% 90% Відмінні характеристики Швидкорозчинні препарати, які використовуються для швидкого та «ударного» хлорування. Натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти має найменшу подразнюючу дію з усіх хлорвмісних препаратів. Повільнорозчинні препарати пролонгованої дії. Гранульовані і порошкові засоби застосовуються, в основному, з попередніми розчиненням. Згідно медико-технічних вимог Замовника, еквівалент засобу «Дез ТАБ нью» повинен мати 50% активного хлору та не менше 30 % миючих добавок. Щодо ствердження думки ТОВ «ІМЕД»: «не існує двох однакових засобів за складом»: Замовник надає приклад одного з гарних прикладів еквіваленту засобу «Дез ТАБ нью» - засіб «Санідез» виробника ТОВ «МАДАР» (Україна). Порівняльна характеристика хлорвмісних дезінфікуючих засобів: Показник Тендерна документація Замовника Еквівалент відхиленого Учасника ТОВ «ІМЕД» Приклад гарного еквіваленту на думку Замовника Найменування засобу «Дез ТАБ нью» або еквівалент «Госпісепт» виробника ТОВ «Бланідас» (Україна) «Санідез» виробника ТОВ «МАДАР» (Україна) Вміст трихлорізоціанурової кислоти 43% (38,7% активного хлору) немає 55% (49,5% активного хлору) Вміст дихлорізоціанурової кислоти 20% (12% активного хору) 85,5% (51,3% активного хлору) немає Загальна кількість активного хлору 50,7% 51,3% 49,5% Вміст миючих добавок (гідрокарбонат та карбонат натрію) 30% 7,5% 35% Орієнтована ціна 270 грн. 180 грн. 300 грн. З порівняльної характеристики зрозуміло, що вміст миючих добавок засобу «Госпісепт» у 4 рази менше від потреби Замовника. Дезінфекційні засоби на основі лише дихлорізоціанурової кислоти (без додавання трихлорізоціанурової кислоти) не можуть технічно містить велику кількість миючих засобів. Тому щу засіб на 85,5% складається з дихлорізоціанурової кислоти, для того, щоб досягти загальної кількості активного хлору 50%. Та у складу засобу «не залишається місця» для того, щоб додати достатню кількість миючих добавок. Адже при додаванні більшої кількості миючих добавок, буде ставати меншою кількість активного хлору, що неприпустимо. Перевагою трихлорізоціанурової кислоти є у 1,5 більша концентрація хлору, яка дозволяє додати достатню велику кількість миючих засобів та інших допоміжних речовин. На основі вищевикладеного, за рахунок використання більш якісної трихлорізоціанурової кислоти та значно більшої кількості миючих добавок, більш якісні препарати, такі як «Дез ТАБ нью» та «Санідез» є дорожчими. Еквіваленти інших засобів, які були запропоновані Учасником ТОВ «ІМЕД», мали небагато спільного з медико-технічними вимогами до заявлених Замовником засобів. Рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ІМЕД» було детально обґрунтовано у протоколі № 21 від 21.05.2019 р., який був завантажений у систему Прозорро. Запропоновані еквіваленти не здатні повноцінно замінити необхідні нам дезінфекційні засоби. Вони мають інший хімічний склад, містять речовини які було зазначені як заборонені до складу, мають менший перелік бактерицидних властивостей проти збудників, не містять доглядаючи компонентів за шкірою рук медичного персоналу і тому мають інші властивості. Наше підприємство не може допустити закупівлю та використання неякісних дезінфікуючих засобів, попри вимоги Учасника ТОВ «ІМЕД»: «Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, розпорядника коштів та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.». Відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ІМЕД» є цілком законним і обґрунтованим. ТОВ «ІМЕД» пропонує у системі Прозорро лише дезінфікуючі засоби виробника ТОВ «Бланідас», які не відповідають зазначеним Замовником технічним вимогам. Проте, на ринку України є багато дезінфікуючих засобів інших виробників, які відповідають зазначеним Замовником медико-технічним вимогам. Однак, ТОВ «ІМЕД» чомусь не шукає еквівалентів дезінфікуючих засобів серед великої кількості інших виробників. Також Замовнику було незрозуміло, чому по двох дезінфікуючих засобах була надана більша кількість, ніж була зазначена у тендерній документації, що перевищує потребу Замовника по цих позиціях на 25%: Тендерна документація Замовника Пропозиція Учасника ТОВ «ІМЕД» Товар Кількість Товар Кількість Терралін протект (каністра 2 л) або еквівалент 56 шт. (112 літрів) Дескоцид преміум клінік 2,5 л 56 шт. (140 літрів) Гігасепт Інстру АФ U (каністра 2 л) або еквівалент 62 шт. (124 літри) Триацид преміум клінік 2,5 л 62 шт. (155 літрів) Хімічний склад засобів «Терралін протект» та «Дескоцид преміум клінік» неможливо порівнювати (про це детальніше у протоколі № 21 від 21.05.2019 р.). Проте порівнявши методичні вказівки до цих засобів, а саме – розрахунки для приготування робочих розчинів, було визначено що розрахунки для приготування робочих розчинів засобів «Терралін протект» та «Дескоцид преміум клінік» абсолютно однакові: «Для приготування розчину з концентрацією 0,1% необхідно 1,0 літр препарату та 999,0 літрів води». Хімічний склад засобів «Гігасепт Інстру АФ U» та «Триацид преміум клінік» також неможливо порівнювати (про це детальніше у протоколі № 21 від 21.05.2019 р.). Проте порівнявши методичні вказівки до цих засобів, а саме – розрахунки для приготування робочих розчинів, було визначено що розрахунки для приготування робочих розчинів засобів «Гігасепт Інстру АФ U» та «Триацид преміум клінік» абсолютно однакові: «Для приготування розчину з концентрацією 0,1% необхідно 1,0 літр препарату та 999,0 літрів води». Тому постає питання, навіщо Учасник ТОВ «ІМЕД» свідомо надає Замовнику кількість дезінфікуючих засобів, яка не відповідає кількісним характеристикам закупівлі та специфікації (додаток 1 до тендерної документації)? Більше того, згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. А, відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, ТОВ «ІМЕД» не скористалося своїм правом на звернення до Замовника чи до АМКУ з приводу внесення змін до тендерної документації, а отже згодився з її умовами, що підтверджується поданням своєї пропозиції. Підсумовуючи вищесказане, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає умовам тендерної документації, а зазначені вимоги є незаконні та необґрунтовані, і такі що, підлягають відхиленню. Хочемо застерегти ТОВ «ІМЕД» від звинувачень в корупції та подібних висловлювань, адже Учасник ТОВ «ІМЕД» можете отримати позов про захист честі, гідності та ділової репутації. Адже ТОВ «ІМЕД» своїми діями, безпідставним обвинуваченням нашого підприємства в корупційній змові та наданні недостовірної інформації, що не відповідає дійсності, принижує честь, гідність та репутацію нашої установи та посадових осіб, що є неприпустимим. Заступник голови тендерного комітету, зав. ВВЛ Лагутіна Лариса Михайлівна, запропонувала прийняти рішення щодо не задоволення вимоги Учасника ТОВ «ІМЕД» шляхом голосування. Заступник голови тендерного комітету, Лагутіна Лариса Михайлівна – «за» Cекретар тендерного комітету, Кириленко Марина Вікторівна – «за» Член тендерного комітету, Репнікова Вікторія Володимирівна – «за» Член тендерного комітету, Мирна Вікторія Романівна – «за» Рішення прийнято одноголосно. УХВАЛИЛИ: Вимогу Учасника ТОВ «ІМЕД» на закупівлю дезінфікуючих засобів (UA-2019-04-24-001542-b) не задовольнити.
Статус вимоги: Відхилено