-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт стін та фасадів житлового будинку № 4 по вул. Марата в м. Краматорськ
Торги відмінено
573 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 738.55 UAH
мін. крок: 1% або 5 738.55 UAH
Період оскарження:
10.04.2019 22:35 - 26.04.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Незаконне визнання переможця
Номер:
bb57d170e48346e3a3162f469a729b14
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-003025-a.a3
Назва:
Незаконне визнання переможця
Скарга:
Замовником було визнано переможцем ТОВ "БВК АЛЬТАЇР" з порушенням Законодавства Україїни "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- доноблрембуд ответ на вимогу 001.jpg 24.05.2019 21:21
- доноблрембуд ответ на вимогу.jpg 24.05.2019 21:21
- Лист 276 Марата 4.PDF 24.05.2019 21:21
- марата 4.pdf 24.05.2019 21:21
- перелік документів.doc 24.05.2019 21:21
- перелік змін фасади.docx 24.05.2019 21:21
- пл.доручення скарга.pdf 24.05.2019 21:21
- проект договору.doc 24.05.2019 21:21
- протокол визначення переможця Марата №4 .docx 24.05.2019 21:21
- протокол відхилення доноблрембуд марата 4.docx 24.05.2019 21:21
- Скарга.docx 24.05.2019 21:21
- тендерна документація фасадні роботи.docx 24.05.2019 21:21
- пл.доручення скарга.pdf 24.05.2019 21:21
- Марата 4.pdf 24.05.2019 21:34
- доноблрембуд ответ на вимогу 002.jpg 25.05.2019 07:46
- Марата 4.pdf 25.05.2019 07:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2019 21:21
Вимога
Є відповідь
Незаконне визнання переможця закупівлі
Номер:
4cde866012304a57a9c910bc26ab4f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-003025-a.a2
Назва:
Незаконне визнання переможця закупівлі
Вимога:
Замовником було визнано переможцем закупівлі з порушення Законодавства України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Марата 4.pdf 19.05.2019 15:04
- Лист 276.PDF 24.05.2019 09:57
Дата подачі:
19.05.2019 15:04
Вирішення:
Опублікованою вимогою наголошується на невідповідності переможця ТОВ БВК АЛЬТАЇР з причини відсутності навантажувача та огороджувальної сітки, чим вимагається скасувати рішення про визначення переможця та визнати торги недійсними.
Проте, цей факт не відповідає дійсності.
Відповідно до ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Учасник повинен підтвердити забезпеченість власним, орендованим, чи залученим у інший спосіб, обладнанням: риштування, дріль, навантажувач, огорожувальна сітка, та інше, що планується до використання для виконання заявлених видів робіт. Спосіб підтвердження: - інформаційна довідка в довільній формі про забезпеченість власним, орендованим чи залученим у інший спосіб обладнанням у разі забезпеченістю орендованим, чи залученим у інший спосіб обладнанням – додатково надати договори оренди, акти приймання-передачі, чи інші підтверджуючі документи, у разі забезпеченістю власним обладнанням – додатково надати видаткові накладні, чи акти введення в експлуатацію.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Файлом 1 Кваліфікаційні крітерії ст. 16.pdf, а саме завантаженим договором № 29/03-2019 від 29.03.2019р. та специфікацією підтверджено забезпеченість автогідропідіймачем висотою підйому 18м. (навантажувач). А також файлом «Накладная» підтверджено забезпеченість сіткою фасадною огороджувальною.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що файл «Накладная» на момент розгляду пропозиції існував, його прийняла система електронних закупівель ProZorro. Тому підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
На підставі вищевикладеного, скасування рішення про визначення переможця та визнання торгів недійсними суперечить чинному законодавству України, у зв’язку з чим вимушені відмовити в задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
3c6728ba17de4d47b505915d59716b4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-10-003025-a.a1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Замовник безпідставно та незаконно відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "Доноблрембуд"
Пов'язані документи:
Учасник
- Марата 4.pdf 11.05.2019 10:38
- доноблрембуд ответ на вимогу 002.jpg 14.05.2019 14:20
- доноблрембуд ответ на вимогу.jpg 14.05.2019 14:20
- доноблрембуд ответ на вимогу 001.jpg 14.05.2019 14:20
Дата подачі:
11.05.2019 10:38
Вирішення:
У відповідь на вимогу визнати безпідставним відхилення його тендерної пропозиції та повернути її на кваліфікацію від 11.05.2019р., яку подано через веб-майданчик системи електронних закупівель ProZorro повідомляємо наступне.
Опублікованою вимогою наголошується на тому, що, нібито, надання інформації про забезпеченість навантажувачем та огороджувальної сітки у тендерній документації не було вказано взагалі, тим паче як обов’язкову.
Проте, цей факт не відповідає дійсності.
Відповідно до ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Учасник повинен підтвердити забезпеченість власним, орендованим, чи залученим у інший спосіб, обладнанням: риштування, дріль, навантажувач, огорожувальна сітка, та інше, що планується до використання для виконання заявлених видів робіт. Спосіб підтвердження: - інформаційна довідка в довільній формі про забезпеченість власним, орендованим чи залученим у інший спосіб обладнанням у разі забезпеченістю орендованим, чи залученим у інший спосіб обладнанням – додатково надати договори оренди, акти приймання-передачі, чи інші підтверджуючі документи, у разі забезпеченістю власним обладнанням – додатково надати видаткові накладні, чи акти введення в експлуатацію.
Відповідно до завантажених документів учасником не надано (відсутні) документальне підтвердження забезпеченістю власним, орендованим, чи залученим у інший спосіб обладнанням: а саме навантажувачем та огороджувальною сіткою. Відсутні відомості щодо наявності договорів оренди, актів приймання-передачі, видаткових накладних, актів введення в експлуатацію, чи інших підтверджуючих документів. Також, згідно інформації, наведеної в завантаженому файлі з назвою «субподрядчик Марата 4.pdf» учасник ТОВ «ДОНОБЛРЕМБУД» не буде залучати субпідрядників.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Звернень за роз’ясненнями чи вимог до замовника від учасника - не надходило, отже учасник на момент подання тендерної пропозиції був усвідомлений, та згодний з умовами тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Скаргою також наголошено на відсутності огороджувальної сітки у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Моноліт – Центр», щодо закупівлі в якій ТОВ «ДОНОБЛРЕМБУД» не приймав участі», проте його відповідність кваліфікаційному критерію підтверджується завантаженим файлом з назвою «Накладна .pdf», отже підстави для відхилення ТОВ «Моноліт-Центр» були відсутніми, тому переможця було обрано вірно.
На підставі вищевикладеного, визнання безпідставним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОНОБЛРЕМУД», та повернення її на кваліфікацію суперечить чинному законодавству України, у зв`язку з чим КП «СЕЗ» не має права на її виконання, тому в задоволенні вимоги вимушені відмовити.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що технічний регламент роботи веб-майданчику системи електронних закупівель «ProZorro» не дозволяє на етапі розгляду тендерних пропозиції повернутись до повторного розгляду пропозиції дискваліфікованого учасника. Технічна можливість для того відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено