• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) Код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб.

Торги не відбулися

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 23.04.2019 14:05 - 11.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

на дії Замовника

Номер: dae3b57981094b0684ed1ae2b60bd2ec
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.a7
Назва: на дії Замовника
Скарга:
Суть скарги викладено в доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.06.2019 18:52
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2019 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконане
Автор: ТОВ Мустанг Моторс, Кавун Ігор Васильович +380487105555 sventseva@mustang-motors.com https://ford-odessa.org
Вимога
Є відповідь

щодо не надання обгрунтованої відповіді

Номер: 13b964a6859a451b83d87856f78b759e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.a6
Назва: щодо не надання обгрунтованої відповіді
Вимога:
27 травня 2019 року, Вами надано відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (вих. № 56 від 23.05.2019 року) щодо надання згідно ч.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) Код по ДК 021:2015-34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб». Проте, вказана Вами інформація в листі - відповіді від 27.05.2019 є недостовірною та відмінною від тієї, що була визначена в тендерній документації Замовника. У Додатку 4 до тендерної документації розміщеної на сайті https://prozorro.gov.ua показники максимальної потужності к.с./об Ви вказували не менш 170/3600, а споряджена маса не більш 2740. При цьому, у Вашій відповіді на вимогу, в таблиці технічних вимог до предмету закупівлі у відповідності до Додатку 4 зазначено інші показники технічних вимог, а саме: вимоги максимальної потужності к.с./об не менш 170/2500, а вимоги до спорядженої не більш 2662, що вводить в оману Учасника закупівлі, та унеможливлює розуміння дійсних вимог Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу долучено у відсканованому вигляді.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо не надання обгрунтованої відповіді

Номер: 4e85277e56b344a0a9e146f514ac8d3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.c5
Назва: щодо не надання обгрунтованої відповіді
Вимога:
27 травня 2019 року, Вами надано відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» викладену в листі вих. № 57 від 23.05.2019 р., щодо надання згідно п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», інформації про переваги пропозиції переможця торгів ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА» в порівнянні з пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». Проте, зміст Вашого листа-відповіді не містить запитуваної інформації. Зокрема, надана Вами порівняльна таблиця, в якій вказано параметри транспортних засобів Hyundai H-350 викладених в тендерній документації Замовника, та параметри транспортного засобу Ford Transit Minibus R410L3H2 запропонованого ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», не містить порівняння з характеристиками транспортного засобу запропонованого ДП «АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА», а також не містить відповіді на поставлене питання відносно переваг пропозиції ДП «АВТОТРЕЙДІНГ - ОДЕСА» перед пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». Таким чином, наголошуємо на тому, що відповіді в листі від 27.05.2019 б/н на вимогу ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вих. № 57 від 23.05.2019 року, щодо переваг пропозиції ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА» Вами не надано.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу долучено у відсканованому вигляді.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Уповноваженої особи

Номер: a2e04b0ee7454c2a94144c916afb0be9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.a4
Назва: Скарга на рішення Уповноваженої особи
Вимога:
21 травня 2019 року, Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. було прийнято рішення, оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС») по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за тексто – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року), підставою для складення якого є лист Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у листі № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р., який не оприлюднено Замовником, що унеможливлює ознайомлення з його змістом та обгрунтуванням. Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства. Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер. Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону. Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень. Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень. Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350. Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями. Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю. 3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». 4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р. 5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р. 6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». 7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги. В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Скарга відхилена у зв'язку із відсутністю підстав для скасування прийнятих раніше рішень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога за п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 375584a560554730a5904b8fe3c8812a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.b3
Назва: Вимога за п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС», якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду нашої пропозиції, на підставі п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надати інформацію про пропозицію переможця торгів ДП «АВТОТРЕЙДІНГ- ОДЕСА», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», та надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цієї вимоги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», надано інформацію про пропозицію переможця торгів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимогав порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 1ab4d24450624b3c9c40f413af32a019
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.c2
Назва: Вимогав порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» вважає недостатньою аргументацію щодо відхилення нашої тендерної пропозиції Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. яке було оформлено Протоколом про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за текстом – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року). На підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічної специфікації (технічних характеристик запропонованого товару) та надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На підставі ч.3 ст.30 України «Про публічні закупівлі», надано додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення уповноваженої особи

Номер: 106df063101c41d3a6a428ccd6d5c2bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000467-a.c1
Назва: Скарга на рішення уповноваженої особи
Вимога:
21 травня 2019 року, Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» Гулько А.Я. було прийнято рішення, оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МУСТАНГ МОТОРС» (далі за текстом – ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС») по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (далі за тексто – Протокол № 25 від 21 травня 2019 року), підставою для складення якого є лист Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у листі № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р., який не оприлюднено Замовником, що унеможливлює ознайомлення з його змістом та обгрунтуванням. Слід зазначити, що Комунальне підприємство «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації», при здійсненні закупівлі Товару за державні кошти, зобов’язане дотримуватись умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). Уповноважена особа, при винесенні рішень керується вищезазначеним Законом, та іншими нормами чинного законодавства. Згідно з ч.1 ст. 11 Закону, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити обєктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Згідно ч. 3, ст. 11 Закону уповноважена особа повинна забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 3 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; обєктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте в ній не вказано можливість відхилення тендерної пропозиції на підставі листа органу виконавчої влади, який має інформаційний характер. Таким чином, Уповноважена особа Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» при прийнятті рішень про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», здійснила свої повноваження з порушенням умов передбачених Законом, взязвши за основу лист Управління захисту економіки Національної поліції України, а не положення профільного Закону. Повноваження Національної поліції щодо контролю за публічними закупівлями передбачені положеннями п.п. 1, 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію». Ця стаття регламентує повноваження Департаменту захисту економіки НПУ здійснювати превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень. Департамент захисту економіки вживає заходи з метою виявлення та припинення виявлених кримінальних і адміністративних правопорушень, в тому числі пов’язаних з: незаконним розподілом; розкраданням; нецільовим використанням бюджетних коштів; правомірністю застосування процедур закупівлі товарів, робіт і послуг. Проте, тендерна пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» не містить передумов та документів, які б могли вплинути на не цільове використання бюджетних коштів, а також не має ознак вчинення правопорушень. Також, питанням другим порядку денного Протоколу № 25 від 21 травня 2019 року, причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» вказано невідповідність технічних характеристик запропонованого пасажирського мікроавтобусу Ford Transit Minibus R410L3H2 тендерній документації, проте в якій саме частині, пропозиція не відповідає умовам документації не деталізовано, взагалі відсутня будь-яка аргументація. Умовами тендерної документації було передбачено надання учасниками еквіваленту товару, керуючись цим ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» запропонувало мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 (виробництво Турція) як еквівалентний, з більш вигідною ціною - на 425 080 (чотириста двадцять п’ять тисяч вісімдесят) гривень 00 копійок менше за запропонованою ціною іншим учасником. В протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноваженою особою, не визначено за якими критеріями оцінки запропонований мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 не являється еквівалентом Hyundai H-350, та які саме технічні характеристики Ford Transit Minibus R410L3H2 гірші за технічні характеристики Hyundai H-350. Окрім цього, маємо зазначити, що запропонований ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» мікроавтобус Ford Transit Minibus R410L3H2 відповідає вимогам коду ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначеним в Тендерній документації та відповідно до умов яких проводились торги Замовником, всі інші вимоги Замовника щодо технічних характеристик є додатковими опціями. Таким чином, безпідставно та необґрунтовано відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», Уповноважена особа прямо порушила ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно із якою не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до ч.2 ст. 38. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. На підставі вище викладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі, у тому числі не укладати договір про закупівлю. 3. Оприлюднити лист Управління захисту економіки Національної поліції України № 2630/39/114/02-2019 від 20.05.2019 р. в системі прозоро, шляхом прикріплення до протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». 4. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання УЧАСНИКА – дочірнє підприємство «АВТОТРЕЙДІНГ-ОДЕСА» переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 26 від 21 травня 2019 р. 5. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС» по закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» № 25 від 21 травня 2019 р. 6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС». 7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги. В разі не виконання, Уповноваженою особою, вимог ТОВ «МУСТАНГ МОТОРС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати, та інших Уповноважених органів - стосовно захисту порушених Уповноваженою особою Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» прав та законних інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МУСТАНГ МОТОРС» під час проведення закупівлі «Пасажирський мікроавтобус «Hyundai H-350» (або еквівалент) код по ДК 021:2015 – 34120000-4 – мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-23-000467-a).
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Не долучились всі файли
Дата скасування: 23.05.2019 16:07