• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ВІКОН) СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ № 7 ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ, ВУЛИЦЯ ЗАБОЛОТНОГО АКАДЕМІКА, 146 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ВІКОН) СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ № 7 ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ, ВУЛИЦЯ ЗАБОЛОТНОГО АКАДЕМІКА, 146 У ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА НА ПІДСТАВІ ДОДАТКУ 1,2 ДОКУМЕНТІВ ЗАКУПІВЛІ

Торги відмінено

977 009.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 885.05 UAH
Період оскарження: 10.05.2019 15:14 - 16.05.2019 13:00
Вимога
Без відповіді

Фінансови звіт за 2018 р.

Номер: 78df240229b44850a59f453c26ff5a84
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-10-001068-c.a1
Назва: Фінансови звіт за 2018 р.
Вимога:
Уважно вивчивши документи до закупівлі (Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-05-10-001068-c), повідомляємо наступне, Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) вимагає від Учасників, відповідно до Додатку 3 п.п. 4.1. «Скан копія звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2018 р. (за 2018 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника)». Вимога щодо наявності прибутковості діяльності учасника за 2018 рік, як одна з умов участі в закупівлі, є дискримінаційною та такою, що порушує законодавство України. Відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», під час здійснення Закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Отже встановлення вимоги наявності прибутковості діяльності Учасника за 2018 рік є непрямою дискримінацією. Наявність чи відсутність прибутковості діяльності Учасника не впливають на строк виконання робіт, якість та ціну предмета закупівлі. Тому робимо висновок, що Замовник може мати на меті змову з іншим (своїм) Учасником, та порушує процедуру закупівлі на рівних умовах між учасниками всіх форм власності та організаційно-правових форм, ставлячи можливості участі Учасника в закупівлі у залежність від фінансового результату діяльності. З метою приведення вимог до даної закупівлі у відповідність до законодавства, ВИМАГАЄМО від Замовника внести зміни до Додатку 3 п.п. 4.1. «Скан копія звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2018 р. (за 2018 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника)» та видалити вимогу щодо наявності прибутковості діяльності учасника за 2018 рік. У випадку, якщо Замовник з об’єктивних причин не в змозі усунути порушення, що виникли, Замовник повинен відмінити торги. Якщо Замовник не усуне порушення (наявність вимоги щодо прибутковості діяльності Учасника за 2018 рік), МИ змушені будемо звернутися до відповідних органів та регіональних громадських організацій з відповідними заявами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.