• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» (послуги з комплексних робіт з діагностики та проектування систем пожежної сигналізації (ПС) та пожежогасіння (ПГ), системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі (СОП) будівлі стаціонару та поліклініки КЗ «КОД» ДОР» по вул. Космічна, 21, м. Дніпро)

згідно оголошенню про закупівлю

Завершена

190 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 905.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2019 09:34 - 22.04.2019 10:30
Вимога
Відхилено

Необгрунтоване визначення переможця закупівлі

Номер: 9f9ddbf2a44842a6b81ceb8a8e1ce7f6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000186-a.c3
Назва: Необгрунтоване визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовник закупівлі, нами при детальном розгляді тендерної пропозицій від учасника-переможця ФОП Гурьєв О.В., були виявлені невідповідності до вимог "ОГОЛОШЕННЯ", а саме згідно вимог п. 2 "ОГОЛОШЕННЯ" учасником для підтверження відповідної кваліцікації потрібно надати - Копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців (інженерів – проектувальників та кошторисників ), для виконання окремих видів проектних робіт/послуг (в частині дотримання вимог пожежної безпеки тощо). Дана вимога передбачена ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32. Учасником Зупівлі, ФОП Гурьєв О.В., був наданий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС 1 (незначні наслідки). Відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32 - Усі об’єкти поділяються за класами наслідків: СС 1 (незначні наслідки), СС 2 (середні наслідки), СС 3 (значні наслідки). Також відповідно до вимог ст. 32 данного Закону, об'єкт проектування, відноситься до об'єктів з класом наслідків СС 3 (значні наслідки). Таким чином наданий, учасником Закупівлі, кваліфікаційний сертифікат інженера-кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС 1 (незначні наслідки) , не відповідає вимогам - ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" так і ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи наведене, пропозиція ФОП Гурьэв О.В., не відповідає зазначеним вище умовам Документації. Таким чином, зазначаємо, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель, Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, Замовник необґрунтовано прийняв рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника, а саме ФОП Гурьєв О.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Сергій Анатолійович! Відповідно ст.32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» - п.2 «Клас наслідків визначається відповідно до вимог норм, стандартів, нормативних документів і правил затверджених згідно із законодавством. п.3 «Клас наслідків визначається для кожного об'єкту – будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). п.6 «Віднесення об'єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Об'єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановленим частиною п'ятою цієї статті.» п.7 «Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов'язковим відповідно до закону. Таким чином, виходячи з вищевикладеного, замовник закупівлі на стадії процедури закупівлі не визначає клас наслідків (відповідальності). Це може зробити лише проектувальник, який буде виконувати послугу проектування і вимога щодо надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) буде необ'єктивною та упередженою. З повагою. Відповідальні особи: Вассалатова Н.М., Арнаутов В.О.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Необгрунтоване визначення переможця закупівлі

Номер: 5a5644383d584577a0d88040a260c7eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-17-000186-a.c1
Назва: Необгрунтоване визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовник закупівлі, нами при детальном розгляді тендерної пропозицій від учасника-переможця ФОП Гурьєв О.В., були виявлені невідповідності до вимог "ОГОЛОШЕННЯ", а саме згідно вимог п. 2 "ОГОЛОШЕННЯ" учасником для підтверження відповідної кваліцікації потрібно надати - Копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців (інженерів – проектувальників та кошторисників ), для виконання окремих видів проектних робіт/послуг (в частині дотримання вимог пожежної безпеки тощо). Дана вимога передбачена ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32. Учасником Зупівлі, ФОП Гурьєв О.В., був наданий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС 1 (незначні наслідки). Відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32 - Усі об’єкти поділяються за класами наслідків: СС 1 (незначні наслідки), СС 2 (середні наслідки), СС 3 (значні наслідки). Також відповідно до вимог ст. 32 данного Закону, об'єкт проектування, відноситься до об'єктів з класом наслідків СС 3 (значні наслідки). Таким чином наданий, учасником Закупівлі, кваліфікаційний сертифікат інженера-кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС 1 (незначні наслідки) , не відповідає вимогам - ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" так і ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи наведене пропозиція ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не відповідає зазначеним вище умовам Документації. Таким чином, зазначаємо, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель, Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, Замовник необґрунтовано прийняв рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника, а саме ФОП Гурьєв О.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 14.05.2019 11:18
Опис причини скасування: Допущенна помилка
Дата скасування: 14.05.2019 11:18