-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дрібне канцелярське приладдя (папір А4 клас С)
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2019 09:23 - 06.05.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність пропозиції
Номер:
50f8b2b652c446488bf2c6831b7db980
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-26-000135-a.c1
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-04-26-000135-a (Дрібне канцелярське приладдя (папір А4 клас С)), який проходив 13.05.2019р.
У складі цінової пропозиції ТОВ "Аверс Канцелярія" надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів Вих.№3 від 08.05.2019р., в якій зазначена інформація щодо Договору №1/07-16 від 18.06.2016р. (Замовник – Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради). В той же час, у складі пропозиції ТОВ "Аверс Канцелярія" наданий Лист-відгук Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради щодо Договору №1/07-15 від 18.07.2016р., та копія Договору №1/07-15 від 18.07.2016р.
Крім того, у ціновій пропозиції, яка була надана ТОВ "Аверс Канцелярія", не зазначено торгову марку та виробника паперу, що не дає змогу належним чином оцінити якість товару, що пропонується.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Пов'язані документи:
Учасник
- Ощадбанк Запорізьке обласне управління.pdf 16.05.2019 11:58
- Folder(2019-5-20)0001.PDF 20.05.2019 14:17
Дата подачі:
16.05.2019 11:58
Вирішення:
Відсутні підстави для задоволення
Статус вимоги:
Відхилено