-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з очищення каналізаційних мереж та колодязів
Завершена
299 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 990.80 UAH
мін. крок: 1% або 2 990.80 UAH
Період оскарження:
29.03.2019 15:01 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення пропозиції -UA-2019-03-29-001292-b
Номер:
4b62e4ec724746d1922eeb245e3b5332
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-001292-b.a2
Назва:
щодо неправомірного відхилення пропозиції -UA-2019-03-29-001292-b
Вимога:
Відповідно до умов 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов*язань за предметом даних торгів. На підтвердження інформації надаються копія звіту 1 ДФ за останній звітний період з відміткою (квітанцією 2) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності, та /або копії наказів про призначення, суміцництво, та/або цивільно-правові договори, угоди;..... ТОВ "ГІДРОСОЮЗБУД" надав копії наказів про призначення працівників. Звертаємо увагу шо в тендерної документації написано та/або , тому це дає право вибору учаснику, яку інформацію подавати, копію звіту 1 ДФ та/ або копії наказів про призначення. Це ваши вимоги удокументації. Тому інформацію про працівників ТОВ "ГІДРОСОЮЗБУД" підтвердив, згідно вашої вимоги. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо скасувати рішення протоколу №32-3 від 08.05.2019 р. щодо відхилення нашої пропозиції та скасувати рішення протоколу №32-5 від 08.05.2019 р. про визначення переможця. Ваше відхілення нашої пропозиції неправомірне.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу гідросоюзбуд.pdf 13.05.2019 14:10
Дата подачі:
08.05.2019 15:13
Вирішення:
Замовником було повторно здійснено детальний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГІДРОСОЮЗБУД" на підставі надісланої Вимоги від 08.05.2019, та повідомляється про невідповідність в наданих в складі пропозиції документах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
2709804b237e4e7384397498a1e02f8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-001292-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Лист вимога, щодо внесення змін до вимог тендерної документації (ТД), затвердженою Протоколом засідання тендерного комітету від 29.03.2019 р. № 26/19, закупівля №3821777- UA-2019-03-29-001292-b
ТОВ «Гідрокансервіс» просить Вас внести зміни та виправити кваліфікаційні критерії, щодо тендерної документації (ТД), затвердженою Протоколом засідання тендерного комітету № 26/19 від 29.03.2019 р., у №3821777- UA-2019-03-29-001292-b, а саме:
1. зменшити гарантійний строк якості наданих послуг з 12 місяців до 6 місяців. Оскільки послуги з прочищення зовнішніх каналізаційних мереж не відносяться до будівельно-монтажних робіт, на які згідно чинного законодавства та державних норм і стандартів встановлюються чіткі гарантійні строки. Крім того, безперебійне функціонування каналізаційної мережі залежить, перед усім, від дотримання правил утримання та користування каналізаційною мережею балансоутримувачем/користувачем. Зменшення її пропускної здатності відбувається від потрапляння у систему сторонніх предметів з вини балансоутримувача/користувача, що жодним чином не відноситься до гарантійного випадку та не свідчить про неналежну якість наданих послуг;
2. надати у складі тендерної документації повні реквізити Замовника торгів для коректного оформлення Банком-гарантом банківської гарантії, як це передбачено вимогами ТД (згідно Розділу 2 Положення НБУ «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 року);
3. змінити у п. 5 основних умов надання послуг (Додаток 3 до ТД) час реагування на виклик по телефону аварійної бригади при виявленні аварійної ситуації до 4 годин (в межах робочого дня з 10-00 год до 18-00 год);
4. видалити з ТД наступні положення:
- Аварійна ситуація внаслідок виходу з ладу насосно-силового обладнання каналізаційних насосних станцій.
- Строк виправлення (усунення) дефектів (недоліків) (з заміною запасних частин ), що виникли при наданні послуг – не більше* 10 календарних днів з дати надання послуг.
- Строк гарантії на замінені (встановлені) запасні частини та комплектуючі - не менше* 12 місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Згідно Додатку 3 ТД, до регламентних робіт на об’єкті Замовника (предмет закупівлі) відносяться роботи/послуги з очищення каналізаційної мережі, очищення від бруду і сміття каналізаційних колодязів та КНС 1, 2 та відкачування мулового осаду з КНС 1, 2, відстійників очисних споруд мийки рухомого складу вагономийного комплексу.
Обслуговування КНС, ремонт, заміна запасних частин та комплектуючих не є предметом закупівлі та не відноситься до компетенції організацій, що здійснюють діяльність з прочищення каналізаційних мереж.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога про зміну ТД.PDF 05.04.2019 16:41
Дата подачі:
05.04.2019 16:41
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто, будуть внесені відповідні зміни до тендерноі документацІЇ.
Статус вимоги:
Задоволено