• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден

Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден

Завершена

980 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 15:21 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Повідомляємо що пропозиція ТОВ «Утільвторпром» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозицію цього Учасника необхідно відхилити, як того вимагає ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: 6deb31b39e814f4cae1236432127b9a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-002005-a.a2
Назва: Повідомляємо що пропозиція ТОВ «Утільвторпром» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозицію цього Учасника необхідно відхилити, як того вимагає ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Повідомляємо що пропозиція ТОВ «Утільвторпром» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозицію цього Учасника необхідно відхилити, як того вимагає ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підтвердження зазначеної позиції зазначаємо наступне: ПЕРШЕ ПОРУШЕННЯ. У ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» (далі – «Учасник») анульована ліцензія на поводження з небезпечними відходами. Відповідно до Порядку формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру, який затверджений Постановою КМУ 8.11.2000 року № 1658, Міністерство екології та природних ресурсів здійснює внесення відповідних відомостей до ліцензійного реєстру. На сайті Міністерства екології та природних ресурсів наявний реєстр ліцензій на поводження з небезпечними відходами. Відповідно до цього реєстру у ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» ліцензія анульована. З вказаними даними можливо ознайомитися за посиланням на зазначений Реєстр на сайті Міністерства екології та природних ресурсів України - https://menr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html . Інша інформація в цьому реєстрі відсутня. Додатково зазначаємо, що відповідно до «Позиції Державної регуляторної служби щодо оприлюднення та постійного оновлення інформації про рішення з питань ліцензування на сайті органу ліцензування від 01.02.2019 року»: орган ліцензування має оприлюднювати та оновлювати актуалізовану інформацію про ліцензіатів, відповідно до норм Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. та Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 року. Відповідно до відомостей з реєстру ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» по теперішній час має анульовану ліцензію (Наказ про анулювання ліцензії додається), отже права на зайняття діяльністю по наданню послуг поводження з небезпечними відходами Учасник не має, а отже й не міг бути обраним Переможцем закупівлі. Здійснення господарської діяльності без дозвільних документів – не допускається та є порушенням, зокрема, ст. 164 КУпАП. Відповідно до цієї статті: «провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.» Статтею 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" встановлений перелік видів господарської діяльності провадження яких забороняється без отримання ліцензії. Згідно зі ст.22 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" до суб'єктів господарювання за провадження господарської діяльності без ліцензії застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірах, встановлених законом. Відповідно до ч.1 ст. 202 КК України: Здійснення без державної реєстрації, як суб'єкта підприємницької діяльності, що містить ознаки підприємницької та яка підлягає ліцензуванню, або здійснення без одержання ліцензії видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до законодавства, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, якщо це було пов'язано з отриманням доходу у великих розмірах, - карається штрафом від ста до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на той самий строк. Отже, зайняття господарською діяльністю у сфері поводження з небезпечними відходами без наявності діючої ліцензії є правопорушенням, встановленим чинним Законодавством та карається, відповідно до Закону. Виходячи з цього, виконувати умови Договору про закупівлю (надавати послуги) за предметом закупівлі Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуга зі збирання та видалення твердих відходів з суден) за ідентифікатором закупівлі: UA-2019-04-05-002005-a – заборонено; У випадку ігнорування вимог Законодавства здійснювати господарську діяльність на підставі діючої ліцензії, такі дії будуть трактуватись як порушення заборонних норм чинного Законодавства та, як наслідок, встановлювати відповідальність за ці порушення. Окрім порушень законодавчих вимог, Учасник також порушив вимогу Замовника надати діючу ліцензію на поводження з небезпечними відходами (п. 9 Таблиці 2 Тендерної документації). Підсумовуючи вищенаведене, ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» не мав та має права виконувати Договір про закупівлю, а отже Замовник незаконно обрав Учасника Переможцем торгів. ДРУГЕ ПОРУШЕННЯ. В Учасника відсутня довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Замовника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації/ наданні послуг/виконанні робіт (вимога п. 7 Таблиці 2); ТРЕТЄ ПОРУШЕННЯ. Відповідно до абз.2 Примітки до Таблиці 2: «У разі, коли в Учасника, закінчується дія дозвільних документів (ліцензій, свідоцтв, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення надання послуг (виконання робіт), Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом Учасника або інший підтверджуючий документ) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.)» Тим не менше, Учасник не надав довідку, лист або гарантію, що термін дії Договору оренди виробничих площадок від 17 грудня 2015 року буде продовжено на весь період надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі (строк дії Договору закінчується у листопаді 2019 року). До того ж, в довідці МТБ не зазначено кількість транспортних засобів, що плануються залучатись. Вказано марку одного автомобіля, проте, відповідно до Договору оренди, ТОВ «УТІЛЬВТОПРОМ» передаються у користування два транспортних засоби, а не один. Так само і щодо оренди виробничих площ: за Договором оренди Орендатору передаються чотири виробничі площі, проте у довідці МТБ зазначено 3. ЧЕТВЕРТЕ ПОРУШЕННЯ. Відповідно до Коду доступу з даними про реєстрацію Статуту в новій редакції, Учасник зазначив дату дії – 09.04.2019 р, але, виходячи з інформації на сайті Міністерства юстиції, такі зміни датуються 10.04.2019 року. Отже, відомості зазначені Учасником не відповідають дійсності. Тендерний комітет в ході оцінки тендерної пропозиції ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» повинен був звернути увагу на такі очевидні недоліки що викладені вище. Відповідно, Тендерний комітет повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» як того вимагає п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою встановлено що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вищезазначеного,- ВИМАГАЄМО 1. Скасувати протокол про обрання переможцем Торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Утільвторпром».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу учасника відхилено
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення щодо визначення переможця ТОВ «Утільвторпром»

Номер: 6210a8f31a584bd0bf3ed42c0032eb74
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-002005-a.a1
Назва: Порушення щодо визначення переможця ТОВ «Утільвторпром»
Вимога:
Повідомляємо що пропозиція ТОВ «Утільвторпром» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому пропозицію цього Учасника необхідно відхилити, як того вимагає ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу учасника відхилено
Статус вимоги: Відхилено