-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Сервери.
Завершена
1 021 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 210.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2019 16:01 - 26.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
c9a1b8c71daa4d3db5299d4431426e77
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-002048-a.b5
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику Відповідно до «Додатку № 3, пункту 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації», в колонці 7 «Корпус» міститься вимога:
«- можлівість встановлюваті LCD дісплей на передній панелі серверу
- Підтримувати можливість встановлення модуля NFC на передню панель для зчитування даних о конфігурації сервера.»
Повідомляю Вам що відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога значно обмежує конкуренцію оскільки тільки у виробника Dell є дана можливість. Також такі вимоги значно підвищують бюджетні видатки та звужують коло учасників.
Прошу звернути Вашу увагу що існують безліч більш ефективних та захищених способів підключення ніж NFC тих самих «Bluetooth чи USB» для швидкого підключення та керування сервером.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, для збереження сумлінної конкуренції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на зверення 5.pdf 22.05.2019 15:34
Дата подачі:
20.05.2019 10:42
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) закупівля «Сервери» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) номер закупівлі UA-2019-05-14-002048-a звертає Вашу увагу, що можливість підключення дисплея на передній частині корпусу сервера, не є ексклюзивною опцією конкретного виробника. Стосовно підтримки можливості встановлення модуля NFC на передню панель для зчитування даних про конфігурацію сервера повідомляємо, що зважаючи на специфіку закладу в частині впровадження медичної інформаційної системи, а крім того і великих об’ємів робіт з інформатизації радіо-модуль (nfc, bluetooth, тощо) в парі з програмним забезпеченням на android або IOS смартфоні/планшеті дозволить пришвидшити роботу, швидко виявляти збої та сервісні випадки за допомогою зменшення кількості кроків для вирішення проблем.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2019 15:34
Підтвердження вирішення:
В тендерну документацію зміни не внесені
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
6eb4d9742fe3408e9cd8a2037cd31009
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-002048-a.a4
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА звертається до Замовника з наступною вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
По-перше
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 1 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону від переможця торгів вимагається Витяг (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, сформований станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення.
Довожу до відома тендерного комітету, що з лютого місяця 2019 року Міністерством юстиції України та Головним територіальним управлінням юстиції в областях та місті Києві припинено ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (http://corrupt.informjust.ua). Натомість з 04.02.2019 року Національним агентством з питань запобігання корупції введено в експлуатацію Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, який працює в штатному режимі і доступний за посиланням https://corruption.nazk.gov.ua. Вказана інформація міститься в листі Уповноваженого органу від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06.
Рішенням НАЗК від 09.02.2018 № 166 (зареєстроване в Мін’юсті 21.03.2018 за №345/31797) затверджено Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», відповідно до якого інформація з вказаного Реєстру може бути отримана як у вигляді інформаційної довідки так і у вигляді витягу з Реєстру. При цьому, інформаційна довідка - це документ, що буде сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі на основі персональних даних згідно з електронним цифровим підписом користувача.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання переможцем торгів Витягу (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення є такою, яку неможливо виконати переможцем торгів та такою, що прямо суперечить діючому законодавству та грубо його порушує.
По-друге
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону від переможця торгів вимагається довідка або нотаріально завірена копія довідки органу МВС України за місцемреєстрації про те, що фізична особа, яка є Переможцем, не булла засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довожу до відома тендерного комітету, що наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 (зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2017 за №22/29890) затверджено Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, а також запроваджено з 01 лютого 2017 року надання фізичним особам довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (далі - Довідки). Надання Довідок здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі.
Відомості з персонально-довідкового обліку надаються заявнику у формі Довідки з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що подається за встановленою в Порядку формою.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання переможцем торгів довідки або нотаріально завіреної копії довідки органу МВС України за місцем реєстрації про те, що фізична особа, яка є Переможцем, не булла засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядкує такою, що суперечить діючому законодавству та обмежує право переможця торгів на надання такої довідки в електронному вигляді.
По-третє
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 6 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону від учасника торгів вимагається інформація в довільній формі, що містить в собі відомості про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна або відсутня інформація, передбачена частиною ІІ статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань".
Довожу до відома тендерного комітету, що згідно з пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону підставою для відмови в участі в закупівлі є відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 (а не частиною ІІ статті 17) Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Крім того, інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується учасників – юридичних осіб та не вимагається від фізичних осіб, у тому числі від фізичних осіб-підприємців відповідно до цього Закону.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання учасником – фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем інформація в довільній формі, що містить в собі відомості про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна або відсутня інформація, передбачена частиною ІІ статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань" є такою, що суперечить діючому законодавству та такою що неможливо виконати учаснику процедури закупівлі.
По-четверте
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону від учасника торгів вимагається копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Довожу до відома тендерного комітету, що порядок вибору системи оподаткування суб’єктами господарювання, в тому числі надання їм статусу платників податку на додану вартість та/або Єдиного податку регулюється відповідними нормами Податкового Кодексу України.
Зокрема статтею 299 ПКУ визначається Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку. Відповідно до статті 299.1 реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Відповідно до статті 299.10 реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.
Розділом V ПКУ регулюється Порядок набуття суб’єктами господарювання статусу платника податку на додану вартість, реєстрація якого також безстрокова.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання учасником копії свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ копії свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік є такою, що суперечить діючому законодавству та такою що неможливо виконати учаснику процедури закупівлі. Крім того, відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
По-п’яте
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 4 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону від учасника торгів фізичної особи, у тому числі від фізичної особи-підприємця вимагається інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довожу до відома тендерного комітету, що інформація відносно службової (посадової) особи, може бути надана лише учасниками – юридичними особами та не передбачена для фізичних осіб, у тому числі від фізичних осіб-підприємців згідно законодавства.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання учасником – фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем інформації в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку є такою, що суперечить діючому законодавству та такою що неможливо виконати.
Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
В зв’язку з наявністю у тендерній документації на закупівлю Товару умов, які суперечать діючому законодавству та обмежують права учасника та переможця торгів, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 1 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем.
2. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем.
3. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 6 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем.
4. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем.
5. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 4 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації фізичною особою, у тому числі від фізичною особою-підприємцем.
Додатково прошу внести аналогічні цій Вимозі зміни до тендерних документацій по наступних оголошених Вами закупівлях:
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (робочі станції в комплекті), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002959-a;
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (комп’ютерне, серверне обладнання та периферійні пристрої), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002721-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушень 00018 від 15.05.2019.pdf 16.05.2019 11:07
- Нова редакція ТД Сервери 4882....doc 20.05.2019 18:26
- ВІдповідь 4.pdf 20.05.2019 18:26
Дата подачі:
16.05.2019 11:07
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) на Ваше звернення щодо закупівлі «Серверів» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) номер закупівлі UA-2019-05-14-002048-a. Рішенням ТК було прийняте рішення внести зміни до пунктів Додатку № 2 до тендерної документації
« Документи для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону), та викласти його в наступній редакції:
БУЛО:
№п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: * Переможецьторгів на виконаннявимогистатті 17 повинен надатитакуінформацію:
1 Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Лист-гарантія в довільній формі, про те ,що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
http://corrupt.informjust.ua Витяг (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, сформований станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем торгів, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення.
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
http://corrupt.informjust.ua
4 Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону)
Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Оригінал чи нотаріально завірену копію документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Стало
Документи для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону:
№п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: * Переможецьторгів на виконаннявимогистатті 17 повинен надатитакуінформацію:
1 Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Лист-гарантія в довільній формі, про те ,що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
https://corruption.nazk.gov.ua. Інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
https://corruption.nazk.gov.ua.
Щодо інших зауважень,повідомляємо:
Щодо п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації : Замовником, не визначено спосіб подання довідки, а отже учасник може надати її і в сканованому вигляді або в електронному, завірену належним чином, або копію завірену нотаріально.
Щодо п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації – виключити.
Щодо п.6 (вважати п.5)Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що «У разі, якщо зазначена інформація відсутня у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, необхідно надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
Щодо п.7 (вважати п. 6) Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасником надається: «Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.»
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2019 18:26
Підтвердження вирішення:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
d2489425613c472ea5669337ff0bde13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-002048-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
По-перше
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – юридичних осіб для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 2 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону від переможця торгів вимагається Витяг (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, сформований станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення.
Довожу до відома тендерного комітету, що з лютого місяця 2019 року Міністерством юстиції України та Головним територіальним управлінням юстиції в областях та місті Києві припинено ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (http://corrupt.informjust.ua). Натомість з 04.02.2019 року Національним агентством з питань запобігання корупції введено в експлуатацію Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, який працює в штатному режимі і доступний за посиланням https://corruption.nazk.gov.ua. Вказана інформація міститься в листі Уповноваженого органу від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06.
Рішенням НАЗК від 09.02.2018 № 166 (зареєстроване в Мін’юсті 21.03.2018 за №345/31797) затверджено Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», відповідно до якого інформація з вказаного Реєстру може бути отримана як у вигляді інформаційної довідки так і у вигляді витягу з Реєстру. При цьому, інформаційна довідка - це документ, що буде сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі на основі персональних даних згідно з електронним цифровим підписом користувача.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання переможцем торгів Витягу (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення є такою, яку неможливо виконати переможцем торгів та такою, що прямо суперечить діючому законодавству та грубо його порушує.
По-друге
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – юридичних осіб для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 4 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону від переможця торгів вимагається оригінал чи нотаріально завірена копія документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Довожу до відома тендерного комітету, що наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 (зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2017 за №22/29890) затверджено Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, а також запроваджено з 01 лютого 2017 року надання фізичним особам довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (далі - Довідки). Надання Довідок здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі.
Відомості з персонально-довідкового обліку надаються заявнику у формі Довідки з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що подається за встановленою в Порядку формою.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання переможцем торгів оригіналу чи нотаріально завіреної копії документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу є такою, що суперечить діючому законодавству та обмежує право переможця торгів на надання такої довідки в електронному вигляді.
По-третє
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – юридичних осіб для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону від переможця торгів вимагається копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Довожу до відома тендерного комітету, що порядок вибору системи оподаткування суб’єктами господарювання, в тому числі надання їм статусу платників податку на додану вартість та/або Єдиного податку регулюється відповідними нормами Податкового Кодексу України.
Зокрема статтею 299 ПКУ визначається Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку. Відповідно до статті 299.1 реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Відповідно до статті 299.10 реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.
Розділом V ПКУ регулюється Порядок набуття суб’єктами господарювання статусу платника податку на додану вартість, реєстрація якого також безстрокова.
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання учасником копії свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ копії свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік є такою, що суперечить діючому законодавству та такою що неможливо виконати учаснику процедури закупівлі. Крім того, відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
По-четверте
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що вимагається від учасників та переможця – юридичних осіб для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону.
Зокрема пунктом 6 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону від учасника торгів вимагається інформація в довільній формі, що містить в собі відомості про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна або відсутня інформація, передбачена частиною ІІ статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань".
Довожу до відома тендерного комітету, що згідно з пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону підставою для відмови в участі в закупівлі є відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 (а не частиною ІІ статті 17) Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Зважаючи на наведене, вимога тендерної документації щодо надання учасником юридичною особою інформації в довільній формі, що містить в собі відомості про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна або відсутня інформація, передбачена частиною ІІ статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань" є такою, що суперечить діючому законодавству та такою що неможливо виконати учаснику процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
В зв’язку з наявністю у тендерній документації на закупівлю Товару умов, які суперечить діючому законодавству та обмежують права переможця торгів, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 2 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації юридичною особою.
2. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 4 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації юридичною особою.
3. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації юридичною особою.
4. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до чинного законодавства вимоги, передбачені пунктом 6 Додатку № 2 до тендерної документації в частині надання документів та інформації юридичною особою.
Додатково прошу внести аналогічні цій Вимозі зміни до тендерних документацій по наступних оголошених Вами закупівлях:
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (робочі станції в комплекті), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002959-a;
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (комп’ютерне, серверне обладнання та периферійні пристрої), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002721-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушень 00017 від 15.05.2019.pdf 16.05.2019 11:07
- Відповідь 3.pdf 20.05.2019 18:23
- Нова редакція ТД Сервери 4882....doc 20.05.2019 18:23
Дата подачі:
16.05.2019 11:07
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) на Ваше звернення щодо закупівлі «Серверів» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) номер закупівлі UA-2019-05-14-002048-a. Рішенням ТК було прийняте рішення внести зміни до пунктів Додатку № 2 до тендерної документації
Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам
визначеним в ст.17 Закону:
Було
№п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Переможець** торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію:
2 Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Лист-гарантія в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Витяг (оригінал) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, сформований станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем торгів, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення.
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Стало
№п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Переможець** торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію:
2 Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Лист-гарантія в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
Перевіряється замовником у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.https://corruption.nazk.gov.ua.
Інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено переможцем торгів представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення.
Перевіряється замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
https://corruption.nazk.gov.ua.
Щодо інших зауважень, повідомляємо:
Щодо п.4 Додатку № 2 до тендерної документації «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону»: зважаючи на терміни видачі Міністерством внутрішніх справ України «Довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень», терміни, передбачені Законом для визначення переможця, та п.1 розділу 5 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України,затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 (зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2017 за №22/29890) - вимогу залишити без задоволення.
Щодо п.6 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що «У разі, якщо зазначена інформація відсутня у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, необхідно надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
Щодо п.8Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасником надається: «Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ./ Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.»
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2019 18:23
Підтвердження вирішення:
Внесення змін до ТД
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
5b8d29c7a5a04eb796a859461d0f1c1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-002048-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Умовами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно статті 16 Закону, учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, яка підтверджує наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання цього замовлення та будуть залучені для його виконання, складену за встановленою формою.
Вимога Замовника щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання цього замовлення встановлена некоректно, оскільки незрозуміло яка саме освіта (вища, середня, спеціальна тощо) у розумінні тендерної документації є «необхідною» та буде відповідати умовам тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
В зв’язку з наявністю незрозумілих умов в тендерній документації на закупівлю Товару, що значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, з метою уникнення непорозумінь та однакового трактування умов тендерної документації усіма учасниками процедури закупівлі, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до законодавства вимогу, передбачену підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Додатково прошу внести аналогічні цій Вимозі зміни до тендерних документацій по наступних оголошених Вами закупівлях:
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (робочі станції в комплекті), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002959-a;
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (комп’ютерне, серверне обладнання та периферійні пристрої), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002721-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушень 00016 від 15.05.2019.pdf 16.05.2019 11:06
- Відповідь 2.pdf 20.05.2019 17:48
Дата подачі:
16.05.2019 11:06
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) закупівля «Сервери» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) номер закупівлі UA-2019-05-14-002048-a.
На вимогу Учасника стосовно пп.2.1. п.2 Додатку 1 до ТД: «Вимога Замовника щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання цього замовлення встановлена некоректно, оскільки незрозуміло яка саме освіта (вища, середня, спеціальна тощо) у розумінні тендерної документації є «необхідною» та буде відповідати умовам тендерної документації.»
Повідомляємо:
Згідно вимог тендерної документації
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. довідку, яка підтверджує наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання цього замовлення та будуть залучені для його виконання, складену за формою:
№ Прізвище, ім’я, по - батькові Освіта Стаж роботи
1 2 3 4
Замовником, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено тендерну документацію щодо закупівлі «Серверів» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) в якій чітко визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація. Якщо у учасника наявні фахівці, які спроможні виконати це замовлення то і зазначається рівень їх освіти (вища, середня, спеціальна тощо).
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2019 17:48
Підтвердження вирішення:
По даному зверенню надано розяснення
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
31930e441cf8432080406dc1214b4d7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-14-002048-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Умовами підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно статті 16 Закону, учасник процедури закупівлі повинен надати довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, а саме: копії документів на транспорт (власний, орендований тощо), копії документів, які підтверджують наявність офісних та складських приміщень (власні, орендовані тощо).
В зв’язку з тим, що предметом закупівлі є ТОВАР, вважаю вимогу тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг такою, що не відповідає предмету закупівлі та такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Крім того, вимога Замовника щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів на транспорт встановлена некоректно, оскільки незрозуміло які саме документи вимагаються від учасника: сервісна книжка по обслуговуванню транспортного засобу, чи гарантійний талон, чи договір страхування, чи інструкція з експлуатації транспортного засобу, чи свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб, чи інший документ.
Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
В зв’язку з наявністю незрозумілих умов в тендерній документації на закупівлю Товару, що значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, з метою уникнення непорозумінь та однакового трактування умов тендерної документації усіма учасниками процедури закупівлі, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Товару та привести у відповідність до законодавства вимогу, передбачену підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Додатково прошу внести аналогічні цій Вимозі зміни до тендерних документацій по наступних оголошених Вами закупівлях:
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (робочі станції в комплекті), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002959-a;
- код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (комп’ютерне, серверне обладнання та периферійні пристрої), інформацію про яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-05-07-002721-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушень 00015 від 15.05.2019.pdf 16.05.2019 11:04
- Відповідь1.pdf 20.05.2019 17:43
- Нова редакція ТД Сервери 4882....doc 20.05.2019 17:43
Дата подачі:
16.05.2019 11:04
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет Київського міського клінічного онкологічного центру (далі – Комітет) на Ваше звернення щодо закупівлі «Серверів» ДК 021:2015 (48800000-2 (сервери в комплекті) номер закупівлі UA-2019-05-14-002048-a. Рішенням ТК було прийняте рішення внести зміни до п.п.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації, та викласти його в наступній редакції:
Було
«1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.Довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, а саме: копії документів на транспорт (власний, орендований тощо), копії документів, які підтверджують наявність офісних та складських приміщень (власні, орендовані тощо)»
Стало
«1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.Довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі, а саме: копії документів на транспорт (власний, орендований, тощо, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), копії документів, які підтверджують наявність офісних та складських приміщень (власні, орендовані тощо)»
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2019 17:43
Підтвердження вирішення:
Внесення змін до тендерної документації