• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби:Кутасепт, Сані Клос Актів, Фамідез Комбі, Хлорантоїн, Аниозим ДД1, Аніосепт Актив, Аниосейф савон ДУ HF, Бациллол АФ, Стериллиум классик пур

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 9 найменувань - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послу. - кв. 40 років Перемоги, 12 а, Луганська область, м. Лисичанськ, 93118 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 (до 31.12.2019) Джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2019 11:02 - 01.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

До написаного Хабарником

Номер: d68ddba835694b62b0de1e1728e02919
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000834-a.a4
Назва: До написаного Хабарником
Вимога:
По-перше, хабарнику, засіб Хлорантоїн не внесений до реєстру дезінфіекційних засобів на момент подання пропозицій, по-друге, жоден інший документ ( аля висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не може замінити реєстрацію дезінфікуючого засобу - не брешіть та не вводьте в оману контролюючі органи).Закон України про запобігання інфікуванню населення (ст.34) ЗАБОРОНЯЄ використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку. Відповідально заявляємо, засіб Хлорантоїн не зареєстрований в Україні на момент подання пропозицій і ви не маєте законного права його купувати! І останнє, ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що такі нормативно-правові акти, як Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та Постанова КМУ № 908 не містять жодних вимог до порядку проведення закупівель дезінфекційних засобів і не можуть братися до уваги під час проведення тендерів із закупівлі дезінфекційних засобів. Додатково звертаю Вашу увагу, що відсутність чемного ставлення до офіційних документів, форма та порядок обігу яких затверджена нормативно-правовими актами України (вислів «аля висновок санітарно-епідеміологічної експертизи»), не належить до принципів дотримання конкурентної здатності продукції під час тендерів щодо державних закупівель. А також у друге звертаємо Вашу увагу , що Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України. Нагадуємо Вам, що Діловий етикет - це встановлений порядок поведінки у сфері бізнесу та ділових контактів. Всім відомо, що будь-який співробітник фірми - обличчя компанії, і важливо, щоб це обличчя було одночасно симпатичним і професійним, доброзичливим і непохитним, послужливим і самостійним. Ділова етика є одним з головних «знарядь» формування іміджу компанії. У сучасному бізнесі особі фірми приділяється чимала роль. Ті організації, в яких не дотримується діловий етикет, втрачають дуже багато чого. Там же, де діловий етикет став нормою життя, вища продуктивність праці, краще результати. Підприємці усього світу знають найголовніший постулат бізнесу: хороші манери прибуткові. Набагато приємніше працювати з тією фірмою, де дотримується діловий етикет.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

До написаного

Номер: 175912196dd744c78845e245e0eeed8a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000834-a.b3
Назва: До написаного
Вимога:
Також, шановний, прокоментуйте, будь ласка, свої дії, коли на наше зауваження щодо дискримінаційних вимог в частині пропису в документації складу на дезінфікуючі засоби, ви написали, що прийняли нашу вимогу та внесете зміни, але, по-суті, змін, фактично, не відбулося, дискримінаційні вимоги залишилися. Ви цинічно ввели в оману Учасників і ми це просто так не залишимо, а додамо цю інформацію до листів в контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо. По перше: Відповідно до листа №423 від 21 травня 2019 року НВ ТОВ «Фармакос» виробника дезінфекційних засобів, документи на перереєстрацію препарату «Хлорантоін» були подані у відділ реєстрації МОЗ України 07 лютого 2019 року. Реєстраційні номери будуть видані у червні 2019 року. До оновлення реєстру дезінфекційних засобів, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» продукція підлягає реалізації на підставі позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно=епідеміологічної експертизи №02-103-20-5/48604 від 07.12.2018 р. на дезінфекційний засіб «Хлорантоін» в установленому порядку внесені до реєстру висновків Державного реєстру дезінфекційних засобів. По друге: Наступним повідомляємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо посилання на те, що подання еквівалентів є неможливим не відповідає дійсності. На ринку є безліч еквівалентів/аналогів засобів зазначених в предметі закупівлі, а прописати медико-технічні вимоги під всіх виробників (щоб вони влаштовували кожного виробника, як Українських так і іноземних) даної групи засобів є неможливо. Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні так і іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами. Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі. По третє: Щодо ваших гучних заяв про те, що ми займаємось «правовим беззаконням нібито хочемо отримати хабар та про якісь там домовленості», це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та наданням недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижуючи честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 525f5537d3b44432a94077f25d90c23a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000834-a.b2
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Ви займаєтесь правовим беззаконням. На засіб Хлорантоїн закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію і він не внесений до реєстру дезінфекційних засобів, який розташований на сайті МОЗ України! Тобто, іншими словами, він не зареєстрований на сьогодні, як дезінфікуючий засіб, а закупівля дезінфікуючих засобів, які не зареєстровані в установленому порядку(згідно Постанови КМУ №908), згідно Закону про запобігання інфікуванню населення ( ст. 34) ЗАБОРОНЕНА!!! Тобто всі пропозиції учасників, у складі пропозицій яких є засіб Хлорантоїн, повинні бути дискваліфіковані! Далі, стосовно аргументів відхилення.Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо. По перше: Відповідно до листа №423 від 21 травня 2019 року НВ ТОВ «Фармакос» виробника дезінфекційних засобів, документи на перереєстрацію препарату «Хлорантоін» були подані у відділ реєстрації МОЗ України 07 лютого 2019 року. Реєстраційні номери будуть видані у червні 2019 року. До оновлення реєстру дезінфекційних засобів, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» продукція підлягає реалізації на підставі позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно=епідеміологічної експертизи №02-103-20-5/48604 від 07.12.2018 р. на дезінфекційний засіб «Хлорантоін» в установленому порядку внесені до реєстру висновків Державного реєстру дезінфекційних засобів. По друге: Наступним повідомляємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо посилання на те, що подання еквівалентів є неможливим не відповідає дійсності. На ринку є безліч еквівалентів/аналогів засобів зазначених в предметі закупівлі, а прописати медико-технічні вимоги під всіх виробників (щоб вони влаштовували кожного виробника, як Українських так і іноземних) даної групи засобів є неможливо. Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні так і іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами. Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі. По третє: Щодо ваших гучних заяв про те, що ми займаємось «правовим беззаконням нібито хочемо отримати хабар та про якісь там домовленості», це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та наданням недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижуючи честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 2a669916999c4bc5a88894466992d59e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000834-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику!! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN та NF ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний Ph робочого розчину, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення, найближчим часом зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено