• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (дезінфікаційні засоби) 11 найменувань

Ассортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Під одиницями маються на увазі найменування

Завершена

675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 375.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2019 14:40 - 24.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді хабарника

Номер: f8da71f43c574067b1d59cfd4bf2174c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001376-a.a4
Назва: Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Враховуючи остервеніле бажання хабарника роздерібанити бюджетні кошти, враховуючи , що сума збитків Державі (хабаря) становитиме біля 270000 грн, ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ та Прокуратури, бо є підозра, що гроші, отримані посадовими особами злочинним шляхом, будуть використані на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, ТОВ “ВІК-ХХІ ВІК”. Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-05-13-001376-а.a4 від 05.06.2019 року. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 03.06.2019 р. та відповіді на вимогу № UA-2019-05-13-001376-а.a2 від 03.06.2019 року детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції. Ви демонструєте неповажне, некоректне та образливе ставлення до замовника торгів, маєте неприпустиме бажання змусити замовника адаптувати потребу у дезінфікаційних засобах виключно під вашу продукцію. Ви маєте право звертатися до будь-яких органів стосовно прийнятих замовником рішень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення

Номер: 1d0683bd64824ac9bdf95ecf53419ce2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001376-a.b3
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Шановний замовнику, В Протоколі ви вказали, що пропозиція не відповідає якісним та технічним характеристикам товару, та не надав Довідку. Хочеться зауважити, що замовник так спішив, що не помітив документу за № 39-02/04/2056 від 23.05.2019р Довідка про відсутність підстав для відмови….ст.17 Закону. Якщо уважно розглянути методичні вказівки на дезінфекційні засоби м и побачимо, що діючі речовини запропонованих нами засобів та заявлених співпадають, а от їх кількість та обмеження це вже дискримінація, адже дійсно немає жодного наказу ,який би регламентував їх кількість. Тож запропоновані нами засоби мають однакові активно-діючі речовини, призначення ,спектр дії , застосування , безпечність відповідають вимогам. А ще ціна, яка на 50% менша , а це 300 000 державних коштів!!! Таким чином, Протокол Замовника про дискваліфікацію пропозиції суперечить основним принципам здійснення допорогових закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Та ще, Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, а це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами.Вимагаємо відмінити таке скоропоспішне рішення про визнання переможця, з яким є корупційна змова, та переглянути більш економічну пропозицію, яка відповідає всім загальним вимогам. Адже із аукціону видно, що різниця пропозицій двох учасників в 300 000грн, завідомого «переможця» ніяк не бентежила і він не зробив жодного кроку на зниження і це ще раз підтверджує корупційну змову.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, ТОВ “ІМЕД”. Метою діяльності Державної установи «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т.Зайцева НАМНУ» є надання висококваліфікованої спеціалізованої хірургічної, у тому числі невідкладної, допомоги, створення безпечних умов праці медичного персоналу та безпечного перебування хворих з дотриманням чинних нормативних актів. Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 04.06.2019 року. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 03.06.2019 р. детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. В інституті розроблений перелік необхідних для роботи дезінфекційних засобів, постачання яких здійснюється багатьма компаніями в Україні, що підтверджується електронною системою закупівель “ProZorro”. Отже, на ринку зазначених засобів існує конкуренція серед потенційних учасників закупівель, які в змозі запропонувати саме ті товари, які необхідні нашій установі. Крім того, тендерна документація містить перелік засобів дезінфекції із обов’язковим визначенням «або еквівалент», що відповідає чинному законодавству та надає учаснику можливість обирати засоби, які будуть представлені в пропозиції на торгах. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме дезінфекційні засоби повинні використовуватись установами. Отже, замовник самостійно визначає перелік необхідних для роботи дезінфекційних засобів за спектром антимікробної дії, призначенням, класом безпеки, режимом використання. Замовником дотримані принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні грубо порушують права, гідність, репутацію інституту та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено судом. Отже, інститут може скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст.277 Цивільного кодексу України). Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: e875f1ea619e4193b9b95e2513c70636
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001376-a.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
100% корупційна закупівля! Замовник розігрує спектакль, посилаючись на Закон про публічні закупівлі при відхиленні економічно найвигіднішої пропозиції, яка в 2 РАЗИ!!! мнеша по вартості за пропозицію "свого" постачальника, яка буде, безумовно, акцептована, бо руки сверблять у посадових осіб отримати свої 40% хабаря! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаних в документації!. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, ТОВ “ВІК-ХХІ ВІК”. Метою діяльності Державної установи «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т.Зайцева НАМНУ» є надання висококваліфікованої спеціалізованої хірургічної, у тому числі невідкладної, допомоги, створення безпечних умов праці медичного персоналу та безпечного перебування хворих з дотриманням чинних нормативних актів. Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-05-13-001376-а.a2 від 03.06.2019 року. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 03.06.2019 р. детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою дискримінації. Ваша вимога містить елементи погрози та незавуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для вас результату, не зважаючи на волю і інтереси замовника, має ознаки лобіювання власних комерційних інтересів. Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні грубо порушують права, гідність, репутацію інституту та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено судом. Отже, інститут може скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст.277 Цивільного кодексу України). Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога!

Номер: da945f494881437bb5967e1ba9beea05
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-13-001376-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Засіб Азопірамова проба не зареєстрована в Україні як дезінфікуючий засіб, тому закупівля його разом з дезінфікуючими засобами за кодом 24450000-3 Агрохімічна продукція(дезінфікуючі засоби) - протизаконна. Вимагаємо прибрати цю позицію з закупівлі!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Стосовно азопірамової проби - свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу Державної санітарно-епідеміологічної служби України від 31.03.2016 року № 05.03.02-08/1496.
Статус вимоги: Відхилено