-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
(Сміттєвоз із заднім завантаженням на шасі Ford Cargo або еквівалент (Євро-5))
(Сміттєвоз із заднім завантаженням на шасі Ford Cargo або еквівалент (Євро-5)) згідно технічної специфікації
Завершена
5 521 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 216.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 216.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2019 12:06 - 08.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження результатів прекваліфікації
Номер:
b2e8500d8b184eacb6f3108558704e7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000189-b.c3
Назва:
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 621.pdf 01.07.2019 15:56
- Скарга .pdf 01.07.2019 15:56
- рішення від 04.07.2019 № 8879 + лист Замовнику.pdf 04.07.2019 20:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9650.pdf 18.07.2019 17:20
- Рішення від 17.07.2019 № 9650.pdf 22.07.2019 22:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2019 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2019 22:02
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання сертифікату EN 1501 або ДСТУ EN 1501
Номер:
5e6fc824a81e409782d285ea849a6f73
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000189-b.b2
Назва:
Вимога щодо надання сертифікату EN 1501 або ДСТУ EN 1501
Вимога:
Шановні панове!
Протоколом засідання тендерного комітету № 92 від 21 травня 2019 року Вами відмовлено в задоволенні нашої вимоги стосовно визнання надання копії сертифікату згідно норм безпеки EN1501 або ДСТУ EN1501 не обов’язковим, а бажаним. При цьому Вами зазначено, що причиною відмови є той факт, що саме цей сертифікат «…підтверджує безпечну роботу для оператора, що є вкрай важливим для забезпечення вимог з охорони праці з питань безпечної експлуатації даного обладнання.»
Дійсно, зазначені Вами підстави є вкрай важливими та забезпечують виконання «…вимог з охорони праці з питань безпечної експлуатації даного обладнання», тому потребують деякого уточнення, а саме:
Станом на травень 2019 року, Україною методом приєднання легалізовано декілька ДСТУ стосовно норм безпеки органів управління сміттєвозів, що є аналогами стандартів EN1501, зокрема:
1. ДСТУ EN 1501-1:2016 (EN 1501-1:2011+А1:2015, IDT) «Сміттєвози та їхні підіймальні пристрої. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 1. Сміттєвози з тильним завантаженням» (чинний з 13.07.2016 року)
2. ДСТУ EN 1501-2:2014 (EN 1501-1:2005+А1:2009, IDT) «Сміттєвози та їхні підіймальні пристрої. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 1. Сміттєвози з бічним завантаженням» (чинний з 01.01.2016 року)
3. ДСТУ EN 1501-3:2014 (що є аналогом EN 1501-3:2008, IDT) «Сміттєвози та їхні підіймальні пристрої. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 3. Сміттєвози з фронтальним завантаженням» (чинний з 01.01.2016 року)
4. ДСТУ EN 1501-4:2018 (що є аналогом EN 1501-4:2007, IDT) «Сміттєвози. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 4. Контролювання шуму для сміттєвозів» (чинний з 01.10.2018 року)
5. ДСТУ EN 1501-5:2018 (що є аналогом EN 1501-5:2011, IDT) «Сміттєвози. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 5. Підіймальне устаткування (чинний з 01.01.2020 року)
При цьому звертаю Вашу увагу на той факт, що оскільки предметом закупівлі є сміттєвоз з тильним завантаженням «…підтвердженням безпечної роботи для оператора» має бути саме сертифікат за ДСТУ EN 1501-1:2016, або ж його аналог сертифікат за EN 1501-1:2011+А1:2015, IDT.
Повною мірою зрозуміло чому вимоги тендерної документації стосовно надання копії сертифікату EN1501 або ДСТУ EN1501 виписано саме таким чином, без зазначення будь-якої конкретики і версії документа, оскільки саме такий, вже недіючий в Україні, сертифікат EN 1501-1:2011 надано одним з учасників попереднього тендеру, що пропонує обладнання турецького виробництва HIDRO-MAK на базі автомобільного шасі Ford Cargo.
При цьому звертаємо Вашу увагу на той факт, що таке, повною мірою не рівне та з Вашого боку явно заангажоване відношення до учасників тендеру є неприпустимим і прямо вказує на наявність у Вас прихованого лобіювання інтересів одного з учасників.
Виходячи з наведеного, з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «…забезпечення вимог з охорони праці з питань безпечної експлуатації даного обладнання», прошу Вас у встановленому порядку внести зміни до Технічних Вимог (додаток № 5 до Тендерної Документації), додавши деталізацію чинного в Україні стандарту безпеки для Сміттєвозів з тильним завантаженням, що є предметом закупівлі, а саме:
«Надати копію сертифікату норм безпеки за ДСТУ EN 1501-1:2016 (або його аналогу сертифікату за EN 1501-1:2011+А1:2015, IDT) «Сміттєвози та їхні підіймальні пристрої. Загальні технічні вимоги та вимоги щодо безпеки. Частина 1. Сміттєвози з тильним завантаженням».
При цьому, особливо звертаю Вашу увагу на той факт, що прийняття Вами від Учасників у складі тендерної пропозиції будь-якого іншого сертифікату норм безпеки за EN1501 або ДСТУ EN1501 окрім вище зазначеного діючого на території України ДСТУ EN 1501-1:2016 або його аналогу за EN 1501-1:2011+А1:2015, IDT, наддасть всі підстави для визнання результатів тендеру недійсними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2019 09:36
Вирішення:
Шановний Учасник, наразі тендерним комітетом КУП "ЕкоВін" розглядається ваше звернення. Найбличжим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо сертифікату EN1501 або ДСТУ EN1501 та робочого об'єму двигуна транспортного засобу.
Номер:
b3bc8fa011904d50916f99dec7bacd2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-11-000189-b.b1
Назва:
Вимога щодо сертифікату EN1501 або ДСТУ EN1501 та робочого об'єму двигуна транспортного засобу.
Вимога:
Доброго дня.
Однією з вимог Додатку № 5 до Тендерної документації UA-2019-05-11-000189-b визначено: «Для забезпечення безпечного та тривалого терміну експлуатації сміттєвоза, робочі органи керування обладнання мають бути встановлені згідно норм безпеки EN1501 або ДСТУ EN1501 (надати копію відповідного сертифікату).»
Ця вимога тендерної документації є прямо дискримінуючою, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не може містити вимоги щодо наявності/відсутності документів, що не є обов’язковими в Україні. Надання подібного роду документів може бути визнано бажаним (тобто таким, що при рівних інших критеріях оцінки надає перевагу), але в будь-якому випадку не може бути обов’язковим (додаємо детальну відповідь з цього питання надану ДП «ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ») .
При цьому звертаю Вашу увагу на той факт, що вимагання подібного роду документів (що не є обов’язковими в Україні) протирічить основним принципам публічних закупівель визначеним ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не призведе до максимальної економії та ефективності, дискримінує учасників і не може гарантувати відсутності корупційної складової, або зловживань.
Стосовно вимоги щодо надання копії сертифікату по ДСТУ EN1501, звертаю Вашу увагу на той факт, що Вами може бути запропоновано учасникам надати сертифікат за ДСТУ EN 1501-1:2016 (EN 1501-1:2011+А1:2015, IDT) оскільки саме цей стандарт прийнятий методом підтвердження та до цього часу навіть не переведений українською мовою та стосується «Сміттєвозів з тильним завантаженням». При цьому обов’язковість такого сертифікату також не може бути визначена обов’язковою, з огляду на вище викладене.
Крім того однією з вимог технічних вимог до ТД є «робочий об’єм двигуна не менше 8 000 см ³». Звертаємо Вашу увагу, що робочий об’єм двигуна на рівні «більше 8 000 см³» окрім безпідставного додаткового удорожчання вартості предмету закупівлі, ще й прямо пов’язаний зі збільшенням розходу палива при використання ТЗ.
При цьому особливо звертаю Вашу увагу на те, що основним завданням застосування процедури публічних закупівель є максимально ефективне використання бюджетних коштів. В жодному випадку не є ефективним та навіть навпаки є повною мірою недбалою розтратою додаткових коштів пов’язаною з необхідністю облаштування ТЗ двигуном з робочим об’ємом «більше 8 000 см³». І це при тому, що подальша експлуатація такого ТЗ також буде обходитись дорожче.
Зі свого боку пропонуємо встановити вимогу стосовно робочого об’єму двигуна на розумному рівні – «не менше 6 000 см³», що є гарантовано достатньому для роботи та виконання завдань покладених на транспортний засіб, що придбається.
Виходячи з наведеного та з метою максимально ефективного використання бюджетних коштів, прошу Вас у встановленому порядку внести зміни до Технічних Вимог (додаток № 5 до Тендерної Документації), а саме:
1. Визначити надання копії сертифікату згідно норм безпеки EN1501 або ДСТУ EN1501 не обов’язковим, а бажаним, тобто таким, що при рівних умовах надає перевагу.
2. Визначити необхідний об’єм двигуна «не менше 6 000 см³».
В разі відмови будемо вимушені звернутись з оскарженням результатів Тендеру до Антимонопольного Комітету України. А з приводу безпідставного завищення вимог до транспортного засобу залишаємо за собою право звернутись до місцевих представників громадського контролю та масових засобів інформації в тому числі і в мережі ІНТЕРНЕТ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ДП ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ щодо сертифікату ЕN 1501.pdf 16.05.2019 10:11
- Протокол №92 від 21.05.19 надання відповіді Сміттєвози.docx 21.05.2019 17:27
Дата подачі:
16.05.2019 10:11
Вирішення:
Відповідно протоколу тендерного комітетту №92 від 21.05.2019р.
Статус вимоги:
Відхилено