-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2019 14:37 - 16.04.2019 15:10
Вимога
Відхилено
Невідповідність пропозиції
Номер:
532079d2ab314956be07e1cea93b0c12
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-002149-a.b1
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-04-11-002149-a (Папір офісний), який проходив 22.04.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, у складі своєї пропозиції учасник не надає повний перелік документів, які вимагались Замовником згідно Кваліфікаційних вимог Додатку №3 Документації Замовника, а саме відсутні такі документи:
- Згода з проектом договору, згідно п.11 Кваліфікаційних вимог Додатку №3 Документації Замовника;
- Реєстр документів викладених для оцінки пропозиції учасника, як вимагалось Замовником згідно п.12 Кваліфікаційних вимог Додатку №3 Документації Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
26.04.2019 14:50
Вирішення:
Шановний учаснику! Реєстр наданих документів та згода з проектом договору не впливають на зміст тендерної пропозиції. Їх відсутність не є підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аверс Канцелярія".
Статус вимоги:
Відхилено