• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» код 31210000-1 за ДК 021:2015 (електричне обладнання)

Торги відмінено

1 474 463.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2019 09:54 - 02.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування дій Замовника

Номер: aa00ecaf41074845978ac01f6134847f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-16-000391-a.b1
Назва: Вимога на скасування дій Замовника
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції наданою Учасником МП "АВІ" в формі ТОВ Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір сформований 02.07.2019, 10:36 затверджене рішенням тендерного комітету від 01 липня 2019 року протокол № 814. Наша компанія вбачає дії Замовника як такі, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник вказав вимогу в Тендерній документації до закупівлі в п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозицій, стосовно відхилення тендерних пропозицій : «…Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, згідно із Законом України «Про санкції», відповідними Указами Президента України та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо відносно Учасника, службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є Учасником згідно з чинним законодавством України застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар походить з Російської Федерації та є забороненими до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями). Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар (робота, послуга) є забороненими до поставки з тимчасово окупованої території згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1035 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями). Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо учасником закупівлі є юридична особа - резидент Російської Федерації державної форми власності та юридична особа, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 року № 829 - р (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями)…» Учасник закупівлі МП "АВІ" в формі ТОВ не підтвердив факт не застосування до нього вказаних вище санкцій гарантійним листом або іншим документом, тим самим не виконав умови тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». В складі тендерної пропозиції Учасник закупівлі МП "АВІ" в формі ТОВ надав документи у відповідності до Додатку 5 тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» із змінами від 28 травня 2019 р. протокол № 675, а саме Технічну специфікацію Вих. № 1 від 03 червня 2019 р. та Технічні вимоги Вих. № 2 від 03 червня 2019 р. де запропоновані еквіваленти товару відрізняються в позиціях №№ 10,13, 14, 15, 26. Відповідно до п. 8 Таблиці 2 Додаток 2 Тендерної документації: «…8.1.1. Технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»; * У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції…» Надані учасником назви позицій №№ 10,13, 14, 15, 26 в Технічній специфікації не відповідають вказаним назвам в Технічних вимогах Вих. № 2 від 03 червня 2019 р., тим самим Учасник МП "АВІ" в формі ТОВ порушив вимоги Тендерної документації до закупівлі, що повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції. Вимагаємо, Замовнику КП «Київпастранс» усунути вказані вище порушення скасувавши рішення тендерного комітету про намір укласти договір з МП "АВІ" в формі ТОВ, та у відповідності до умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в п.4 ч.1 ст. 30 «замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Прийнято рішення у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено