-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності))
Торги не відбулися
2 036 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 183.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 183.80 UAH
Період оскарження:
12.04.2019 08:39 - 09.05.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про допущення до аукціону учасників процедури закупівлі від 14.06.2018р.
Номер:
2c6f5a2e08a24d1c86b26f00a949a2b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-12-000066-a.a2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про допущення до аукціону учасників процедури закупівлі від 14.06.2018р.
Скарга:
12.04.2019 року на офіційному сайті Держзакупівлі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-12-000066-a) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності), Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти, за кількістю 33 946кг, зі строком поставки - 31.12.2019 рік, на очікувану вартість 2 036 760,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію по процедурі закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), далі «Тендерна документація».
Внаслідок розкриття тендерних пропозиції учасників процедури закупівлі, яке відбулося 13.05.2019 р., Замовник на підставі рішень, оформлених протоколами засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 16.05.2019 р. №297, №298 допустив до подальшого аукціону пропозиції учасників Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ "КРАЙ-МК..".
Проте тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МАРІ ФУДС» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» було відхилено.
Рішення, оформлені протоколами засідань тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 16.05.2019 р. № №297, 298, були оскаржені Товариством з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Скарга була задоволена частково, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 7470-р/пк-пз від 10.06.2019 р. зобов’язано Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-12-000066-a.
Замовником прийнято рішення, оформлене протокол засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. №479, яким Замовник допустив до подальшого аукціону пропозиції учасників Фізична особа – підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа – підприємець Аврахова Катерина Григорівна, Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК», ТОВ «МІЛК РІВЕР», пропозиції яких нібито відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Проте, рішення, оформлене протокол засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. №479, яким Замовник допустив до подальшого аукціону пропозиції учасників Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ «МІЛК РІВЕР», ТОВ «КРАЙК-МК», є передчасним, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, оскільки пропозиції зазначених учасників не відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, а також порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
для фізичних осіб – довідка в довільній формі, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
для юридичних осіб – будь-який документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, який є чинним і має юридичну силу;
проект договору або довідка в довільній формі щодо погодження з умовами проекту договору за власним підписом та печаткою.
Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та ДОДАТКОМ 6.
1. Тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Муравйова Дмитра Валерійовича не відповідає вимогам Замовника, оскільки він не надав інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надав штатний розпис, який не відповідає встановленим вимогам законодавства, не підтвердив наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі.
На підставі п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Учасник має надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді:
- інформації у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору.
- копію діючого штатного розпису або витяг з нього, а у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором копію договору завірену власним підписом та печаткою.
Довідка (файл «інформація про працівників») на виконання вказаних вимог Замовника, яка надана Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, містить інформацію про те, що Учасник планує «задіяти у реалізації умов договору двох працівників (керівника – Муравйов Д. В. та водія Кошовець О. В.), які мають необхідну кваліфікацію та досвід».
Так, Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не надано інформацію про кваліфікацію та досвід вказаних осіб. Зі змісту Довідки вбачається, що у реалізації умов договору учасник планує задіяти двох працівників, при цьому ним вказано лише посаду та ПІБ особи.
Фізична особо-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не зазначив у вищевказаній Довідці про наявність досвіду працівників, яких він планує залучити до реалізації умов договору, що дає підстави вважати про відсутність в таких працівників належного рівня знань та вмінь, що необхідні для реалізації умов договору.
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» від 23.11.2011 року № 1341, кваліфікація це офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважений компетентний орган встановив, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) за заданими стандартами.
Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 року № 74 «Про затвердження Методики розроблення професійних стандартів» кваліфікація може бути повною або частковою та має бути засвідчена відповідним документом про сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання). З вказаного можна зробити висновок, що кваліфікація, та за наявності її рівень або обсяг зазначається у документі, що посвідчує здобутий особою освітній рівень.
Однак, Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович у складі тендерної документації не надав інформації, що підтверджувало б кваліфікацію працівників, яких Учасник планує залучити до реалізації умов договору закупівлі.
Окрім цього, в складі своєї тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович було надано Штатний розпис ФОП Муравйов Д. В. на 2019 рік, який не відповідає встановленим вимогам законодавства та умовам Тендерної документації.
Згідно ч. 3 cт.64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Наказ, яким буде затверджено штатний розпис, оформлюється з дотриманням усіх вимог до організаційно-розпорядчої документації відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року № 55, що поширюється на організаційно-розпорядчі документи (постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо), які створюються в результаті діяльності підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.
Відповідні документи також повинні мати всі необхідні реквізити, зокрема: найменування організації, назву виду документа, дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис тощо.
Так, з вказаного вбачається, що штатний розпис має бути затверджений наказом, який підписує уповноважена посадова особа. Окрім цього, варто зауважити, що на підставі п. 5.17 вказаного Національного стандарту регламентовано, що документ, який затверджено постановою, рішенням, наказом, протоколом, то він має містити гриф затвердження складається зі слова ЗАТВЕРДЖЕНО (без лапок), назви, дати і номера затверджувального документа у називному відмінку.
Зважаючи на вказане, слід звернути увагу на те, що Штатний розпис, що надано Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не відповідає вимогам законодавства, оскільки не містить таких обов‘язкових реквізитів як: дата, реєстраційний індекс документа, гриф затвердження, інформації щодо загальної кількості працівників Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, а також інформації про посадовий оклад відносно кожної посади, яка має бути зазначеною згідно Класифікатора професій. При цьому, слід зауважити, що застосування Класифікатора професій є обов'язковим для всіх роботодавців, оскільки найменування посад (професій) працівників в кадровій документації повинні вказуватися відповідно до Класифікатору професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживполітики від 28.07.2010 р. № 327.
В основі Класифікатора лежить Міжнародна стандартна класифікація професій 1988 року (ISCO-88: International Standard Classification of Occupations/ILO, Geneva), яку Міжнародна конференція зі статистики праці Міжнародного бюро праці рекомендувала для переведення національних даних у систему, що полегшує міжнародний обмін професійною інформацією.
Варто підкреслити, що у штатному розкладі повинен вказуватися перелік всіх назв посад і професій працівників, включаючи вакантні посади, причому назви посад повинні відповідати назвам у Класифікаторі (лист Мінсоцполітики від 28.12.2016 р № 1812/0/101-16/284).
Також слід зауважити, що питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» від 28.09.2005 р. № 286, дія якого поширюється на всіх юридичних осіб, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, що використовують найману працю.
Таким чином, наданий Учасником Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович штатний розпис не відповідає встановленим вимогам законодавства, а тому не вважається документом, що сформовано та затверджено належним чином, адже не містить обов’язкових реквізитів та інформації, яка має бути відображеною на виконання приписів закону.
Варто також зазначити, що кваліфікаційні критерії до Учасників визначені відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник, відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», підтверджує свою відповідність кваліфікаційним критеріям наданням наступної інформації.
На підставі п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником закріплено вимогу, що Учасник має надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, надати довідку в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність необхідного обладнання і матеріально-технічної бази для забезпечення закупівлі (із зазначеним переліком обладнання і матеріально-технічної бази); зазначити про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі.
Так, на виконання вказаних вимог Тендерної документації Учасником Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович було надано Довідку про транспорт в якій надано перелік автотранспорту, який буде використовуватись для поставки товару. Однак, даною Довідкою Учасником Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не підтверджено, що вказаний автотранспорт є спеціалізованим, при цьому не вказано й про наявність у нього іншого автотранспорту, який є спеціалізованим та відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Таким чином, Учасник Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не виконав вимоги Тендерної документації щодо підтвердження у нього наявного спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі.
Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Аврахової Катерини Григорівни не відповідає вимогам Замовника
Умовами п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Учасник має надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді:
- інформації у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору.
- копію діючого штатного розпису або витяг з нього, а у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором копію договору завірену власним підписом та печаткою.
Також, згідно з п.п.8.1. додатку №6 до Тендерної документації Замовник встановлені вимоги щодо надання інформації про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: інформацію у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору.
Проте Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна не виконала вказаних вимог Замовника, зокрема нею у складі тендерної пропозиції надано Довідку про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору, яка не відповідає вимогам Замовника.
Так, зазначена довідка не містить інформацію про кваліфікацію осіб працівників, задіяних у реалізації умов договору. У довідці лише зазначено, що кваліфікація у всіх осіб відповідна.
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» від 23.11.2011 року № 1341, кваліфікація це офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважений компетентний орган встановив, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) за заданими стандартами.
Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 року № 74 «Про затвердження Методики розроблення професійних стандартів» кваліфікація може бути повною або частковою та має бути засвідчена відповідним документом про сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання). З вказаного можна зробити висновок, що кваліфікація, та за наявності її рівень або обсяг зазначається у документі, що посвідчує здобутий особою освітній рівень.
Класифікатором професій, ДК 003:2010, затверджений наказом Держспоживполітики від 28.07.2010 р. № 327, який є обов’язковим для всіх роботодавців, передбачено, що у дипломі чи іншому документі про професійну підготовку (посвідченні, сертифікаті тощо) кваліфікація визначається через назву професії (інженер-радіолог, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо).
Тому, враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» не відповідає вимогам Замовника
Умовами п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено, що Учасник має надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді:
- інформації у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору.
- копію діючого штатного розпису або витяг з нього, а у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором копію договору завірену власним підписом та печаткою.
Також, згідно з п.п.8.1. додатку №6 до Тендерної документації Замовник встановлені вимоги щодо надання інформації про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: інформацію у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору.
Проте Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» не виконало вказаних вимог Замовника, зокрема ним у складі тендерної пропозиції надано Довідку про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору, яка не відповідає вимогам Замовника.
Так, зазначена довідка не містить інформацію про кваліфікацію осіб працівників, задіяних у реалізації умов договору. У довідці лише зазначено, що кваліфікація у директора, менеджера та експедитора - бакалавр.
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» від 23.11.2011 року № 1341, кваліфікація це офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважений компетентний орган встановив, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) за заданими стандартами.
Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 року № 74 «Про затвердження Методики розроблення професійних стандартів» кваліфікація може бути повною або частковою та має бути засвідчена відповідним документом про сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання). З вказаного можна зробити висновок, що кваліфікація, та за наявності її рівень або обсяг зазначається у документі, що посвідчує здобутий особою освітній рівень.
Класифікатором професій, ДК 003:2010, затверджений наказом Держспоживполітики від 28.07.2010 р. № 327, який є обов’язковим для всіх роботодавців, передбачено, що у дипломі чи іншому документі про професійну підготовку (посвідченні, сертифікаті тощо) кваліфікація визначається через назву професії (інженер-радіолог, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо).
Усі вище викладені порушення Замовника, який не відхилив пропозиції цих Учасників, порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ “КРАЙ-МК..”, тому що ми є Учасником цієї закупівлі та вимагаємо законного розгляду документів Учасників.
Оскільки, враховуючи вищенаведені обставини, зазначені учасники не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та Тендерною документацією Замовника, Замовник повинен відхилити зазначені тендерні пропозиції, відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу на неналежне оформлення рішень Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради. Так, рішення Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради скасувати, яким Замовник допустив до подальшого аукціону пропозиції учасників: Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ «МІЛК РІВЕР», оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. № 479, який опублікований на сайті закупівлі 14.06.2019 р. В той же час, оголошення про проведення процедури закупівлі Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності), Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти, за кількістю 33 946кг, зі строком поставки - 31.12.2019 рік, на очікувану вартість 2 036760,00грн. з ПДВ, опубліковано на офіційному сайті Держзакупівлі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-12-000066-a) 12.04.2019 р.
Крім того Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради в оскаржуваному рішенні не вірно визначено учасника закупівлі. Учасником закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..». В той же час, Рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. №479, містить інформацію про допуск до подальшого аукціону пропозиції учасників, зокрема Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙК-МК».
Відповідно до ч.3 ст.90 ЦК України, найменування юридичної особи вказується в її установчих документах і вноситься до єдиного державного реєстру.
Ще одним недоліком оскаржуваного рішення є його невідповідність приписам ст.ст.10, 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-яке рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Статтею 10 цього закону встановлений обов’язок замовника закупівлі самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Проте, Рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. №479, що опубліковано на сайті закупівлі, не підписано всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу.
2. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради скасувати Рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради від 14.06.2018 р. №479, яким Замовник допустив до подальшого аукціону пропозиції учасників: Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ «МІЛК РІВЕР».
3. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради прийняти рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа - підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ «МІЛК РІВЕР» та про недопущення їх до подальшого аукціону.
ДОДАТКИ:
1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги.
Директор ТОВ «Край-МК..» О. С. Окопна
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне 01,04,19 творог.jpeg 19.06.2019 20:56
- скарга творог.PDF 19.06.2019 20:56
- скарга творог.PDF 19.06.2019 20:58
- пояснення до скарги (2).PDF 05.07.2019 17:30
- рішення від 21.06.2019 № 8164 + лист Замовнику.pdf 21.06.2019 22:06
- запит Замовнику від 03.07.2019 .pdf 03.07.2019 21:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9247.pdf 11.07.2019 17:48
- рішення від 10.07.2019 № 9247.pdf 16.07.2019 01:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2019 21:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.07.2019 01:34
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІЛК РІВЕР» та про допущення до аукціону учасників процедури закупівлі від 16.05.2019 року
Номер:
6c3ea2aaf3f242eba13911967fdaa8eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-12-000066-a.a1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА - про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІЛК РІВЕР» та про допущення до аукціону учасників процедури закупівлі від 16.05.2019 року
Скарга:
Додатком 3 до Тендерної документації Замовник передбачив «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» та «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання».
Вказану інформацію у повному обсязі наше Товариство надало у складі тендерної пропозиції згідно із листа вих. № 15 від 10.05.2019 року.
Крім того, ТОВ «МІЛК РІВЕР» надало у складі тендерної пропозиції підписаний «Проект договору», який містить у собі всі вимоги до предмету закупівлі, в тому числі і технічні, якісні та кількісні, що в свою чергу також підтверджує відповідність тендерної пропозиції нашого Товариства всім вимогам Тендерної документації.
Таким чином, ТОВ «МІЛК РІВЕР» у складі своєї тендерної пропозиції надало повністю інформацію про предмет закупівлі, зазначивши у «Гарантійному листі», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Тобто «іншим вимогам до предмету закупівлі» означає всім, в тому числі і кількісним вимогам. Та додатково надало лист за підписом директора Товариства «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» та «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» та підписаний “Проект договору”, ці документи містять у собі всю детальну інформацію про предмет закупівлі. Не зазначення у гарантійному листі конкретно «кількісним» є безпосередньо технічною помилкою, яка віднесена Замовником до складу формальних несуттєвих помилок, та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
З огляду на вищезазначене, Замовник безпідставно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозиції ТОВ «МІЛК РІВЕР» згідно із п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України
«Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга творог 1.PDF 21.05.2019 21:56
- скарга творог 2.PDF 21.05.2019 21:56
- скарга творог 3.PDF 21.05.2019 21:56
- скарга творог 4.PDF 21.05.2019 21:56
- скарга творог 5.PDF 21.05.2019 21:56
- скарга творог 6.PDF 21.05.2019 21:56
- Платіж.доруч. №30.pdf 21.05.2019 21:56
- Рішення від 24.05.2019 № 6576 + лист Замовнику .pdf 24.05.2019 20:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2019 № 7470.pdf 11.06.2019 18:41
- Рішення від 10.06.2019 № 7470.pdf 13.06.2019 21:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2019 21:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2019 21:56
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2019 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 7470 – р/пк – пз від 10.06.2019р. до виконання: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІЛК РІВЕР» та допустити до аукціону Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович, Фізична особа-підприємець Аврахова Катерина Григорівна, ТОВ «МІЛК РІВЕР», ТОВ "КРАЙК-МК».
Задовільнена:
Так