-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) Маріуполь на ділянці км 499+489 – км 535+789; км 548+108 – км 573+089 ; 573+089 - км 667+089 (Т-08-03 Запоріжжя – Маріуполь на ділянці км 10+000 – км 46+300; км 58+619 – км 83+600; км 83+600 – км 177+600) (45233142-6 ремонт доріг)
Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) Маріуполь на ділянці км 499+489 – км 535+789; км 548+108 – км 573+089 ; 573+089 - км 667+089 (Т-08-03 Запоріжжя – Маріуполь на ділянці км 10+000 – км 46+300; км 58+619 – км 83+600; км 83+600 – км 177+600) (45233142-6 ремонт доріг)
Завершена
1 172 580 619.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 338 765.15 UAH
мін. крок: 0% або 338 765.15 UAH
Період оскарження:
14.03.2019 22:15 - 11.04.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення замовника, які були прийняті після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Номер:
4764d4715a504ffcbbd420abc2723707
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-000873-b.c2
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника, які були прийняті після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Скарга:
Вважаємо, Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області № 5 від 16 квітня 2019р. є необґрунтованим та прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.04.2019 18:09
- Платіжне доручення.pdf 21.04.2019 18:09
- Рішення від 24.04.2019 № 5001.pdf 24.04.2019 20:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2019 18:09
Опис причини скасування:
Відсутність зацікавленості в закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.04.2019 17:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.04.2019 20:04
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
2e79fb02c65d4f4fa191f764d3cd0636
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-000873-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Запорізькій області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-14-000873-b предмет закупівлі ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ Н-08 БОРИСПІЛЬ-ДНІПРО-ЗАПОРІЖЖЯ (ЧЕРЕЗ М. КРЕМЕНЧУК) МАРІУПОЛЬ НА ДІЛЯНЦІ КМ 499+489 – КМ 535+789; КМ 548+108 – КМ 573+089 ; 573+089 - КМ 667+089 (Т-08-03 ЗАПОРІЖЖЯ – МАРІУПОЛЬ НА ДІЛЯНЦІ КМ 10+000 – КМ 46+300; КМ 58+619 – КМ 83+600; КМ 83+600 – КМ 177+600) (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол роз'яснення на вимогу.pdf 01.04.2019 16:07
- Роз'яснення на вимогу.pdf 01.04.2019 16:20
Дата подачі:
28.03.2019 10:41
Вирішення:
Роз’яснення на вимогу за номером у Prozorro UA-2019-03-14-000873-b.b1.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так