• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети_7791563

Джерело фінансування - кошти товариства

Завершена

3 344 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 720.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2019 17:59 - 27.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА на дії замовника при визначенні переможця

Номер: c0838f55ff0e403eb72934c04ef1f89a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-15-003723-a.c1
Назва: СКАРГА на дії замовника при визначенні переможця
Вимога:
СКАРГА на дії замовника при визначенні переможця Замовником торгів – Акціонерним товариством “Укрпошта” було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-15-003723-a. Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП” (надалі — Підприємство, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є «Паливні брикети” код ДК 021:2015 – 09110000-3, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. В результаті проведення аукціону 03.06.2019, найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано тендерну пропозицію Приватного підприємства “Завод “Сател” (ЄДРПОУ 32064547) з ціною 2 463 900 грн., та згідно з Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 06.06.2019 № 2 тендерна пропозиція Приватного підприємства “Завод “Сател” була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації та її було визнано переможцем даної процедури закупівлі. Але, при прийнятті цього рішення, Замовником не було враховано, що пропозиція Приватного підприємства “Завод “Сател” не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», що полягає у наступному: Згідно п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Підпунктом 4 п. 3 розділу V Тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція Приватного підприємства “Завод “Сател” якого було обрано переможцем торгів не відповідає вимогам тендерної документації, що піждтверджується наступним. 1. Відповідно до п. 4 додатку № 4 до Тендерної документації, Учасники мають надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема, повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорта які містять інформацію. Проте, Тендерна пропозиція Приватного підприємства “Завод “Сател” копії паспорту уповноваженої особи не містить. 2. Разом з цим, зазначаємо, що у якості підтвердження наявності досвіду по виконанню таких договорів, учасником до тендерної пропозиції надано скан-копію договору поставки товару від 05.10.2018 № 05/10, укладеного з ФОП Маловажна О.Р. Поряд з цим, контактна особа ПП “Завод “Сател” - Романько Марина Олександрівна мала дівоче прізвище Маловажна, та є близьким родичем ФОП Маловажна О.Р. Таким чином, контактна особа переможця торгів та його контрагента - є пов'язаними особами в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» (п. 16 ч. 1 ст. 1), що ставить під сумнів наявність у ПП “Завод “Сател” достатнього досвіду по виконанню зазначених у Тендерній документації договорів. Проте, Замовником цьому факту при розгляді тендерних пропозицій та визначення переможців торгів не приділено належної уваги. Крім того зазначимо з накладних є тільки одна накладна на 22т. №66 від 30жовтня 2018р. але загальна партія мала бути 94+110тонн згідно специфікацій. Незрозуміло, чи були поставки залишку, чі було поставлено тільки 22т. по цьому договору. Також звертаємо увагу, що печатка ФОП Маловажной О.Р. не читається абсолютно на всіх документах(специфікаціях, накладній, договорі), що ставить під сумнів взагалі чи був дійсно заключний і виконаний договір ТОВ «Завод «Сател» з ФОП Маловажной О.Р. 3. Відповідно до п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП). При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Проте, тендерна пропозиція Приватного підприємства “Завод “Сател” та додані до неї документи не підписані електоронним підписом. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Приватного підприємства “Завод “Сател”, адже його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції Приватного підприємства “Завод “Сател”, що в свою чергу призвело до його незаконного визначення переможцем торгів. Таким чином, з огляду на те, що Замовник також мав відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства “Завод “Сател”, переможцем торгів повинно бути обрано іншого учасника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЕМО: замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем пропозиції Приватного підприємства “Завод “Сател” зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, відповідно до п.4 Додатку №4 тендерної документації документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, є: - протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорта які містять інформацію. Учасник даної закупівлі Приватне підприємство "Завод"Сател" є юридичною особою, тому для підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції повинен був надати у складі тендерної пропозиції протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У складі тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Завод"Сател" міститься копія наказу на призначення директора, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям умовами Додатку №1 до тендерної документації вимагалась довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Учасником Приватним підприємством "Завод"Сател" у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про виконання аналогічного договору, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Надання інших додаткових документів від учасників таких як копії аналогічного договору та накладних за цим договором умовами тендерної документації не передбачалося. Документи учасника, які він надав у складі тендерної пропозиції на власний розсуд додатково, не повинні розглядатися замовником і їх відсутність чи надання не в повному складі не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. До того ж слід зазначити, що тендерна документація не містила описаних скаржником обмежень. Пов’язаність учасника та його контрагента за аналогічним договором не є пов’язаністю у розумінні положень п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Умовами тендерної документації замовника не було передбачено накладення учасником електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію, тому його відсутність не може бути розцінена як невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено