• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Sodiym chloride, Hydroxyethylstarch, , Glucose, Mannitol, Procaine, Dextran, Comb drug, Sodiym bicarbonate)

Sodiym chloride 9 мг/мл розчин д/інф. по 400 мл у конт. полімерних- 50 232 шт.; Sodiym chloride 9 мг/мл розчин д/інф. по 1000 мл у конт. полімерних-900 шт.;Hydroxyethylstarch 60 мг/мл розчин д/інф., по 500 мл у конт.- 500 шт.; Glucose 50 мг/мл розчин д/інф., по 400 мл у конт. полімерних- 300 шт.; Mannitol 150 мг/мл розчин д/інф., по 200 мл у пляшках- 100 шт.; Procaine 5 мг/мл розчин д/ін., по 200 мл у пляшках-200 шт.;Dextran декстрану 40 100,0 мг, розчин д/інф., по 200 мл у пляшках-100 шт.;Comb drug сорбітолу 6 г, натрію лактату 1,9 г, розчин д/інф., по 200 мл у пляшках ск.- 100 шт.; Comb drug натрію хлориду – 0,86 г; калію хлориду – 0,03 г розчин д/інф., по 400 мл у пл.-300 шт.; Sodiym bicarbonate 42 мг/мл розчин д/інф., по 200 мл у пл. скл.-100 шт.

Завершена

1 116 427.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 164.27 UAH
Період оскарження: 23.04.2019 16:47 - 05.05.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: 0e16bad07a01423a9ad045a94e4ccccb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-23-000837-c.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого авторизаційного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Вами не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дитриб’юторів) ви зверталися за отриманням гарантійних листів та не отримали відповідного авторизаційного листа. Слід зазначити, що Вами не вказується жодного обґрунтування того яким саме чином дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до як потенційного учасника торгів, посилання Вами на роз’яснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України від 26.09.2018 року не можуть бути належним доказом дискримінації потенційних учасників, так як дані роз’яснення стосуються гарантійного листа на поставку ліків у терміни, при цьому, в тендерній документації зазначається авторизаційний лист метою якого є засвідчення факту (у випадку акцепту пропозиції учасника) забезпечення наявності кількості зі строками придатності предмету закупівлі, що в свою чергу не є тотожними поняттями. Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість у приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення його прав та законних інтересів є необґрунтованим, а вимоги, викладені у його Вимозі, безпідставними.
Статус вимоги: Не задоволено