• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Установка проливна АС-П (переносна) або еквівалент)

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 14:37 - 20.05.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Повторно: Оскарження рішення тендерного комітету по переможцю

Номер: 28966aba367b4e0db835f361b4d88712
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.c9
Назва: Повторно: Оскарження рішення тендерного комітету по переможцю
Вимога:
ОСКАРЖУЄМО рішення тендерного комітету ДП «Хмельницькийстандартметрологія» щодо обрання переможцем ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН" в зв'язку з наявними порушеннями вимог статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція повинна бути ВІДХИЛЕНА. Також залишаємо за собою право ( в разі відсутності реакції на наші заяви або отримання формальних відповідей замість відповідей по суті питнь) звернутися з оскарженням результатів тендеру до Антимонопольного комітету України. Вимоги викладені в супровідному документі "Відповідь на Відповідь на вимогу(_b8) від 07_06_2019.pdf".
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету по переможцю

Номер: 0cde05a018e940f48d131cc2ce467815
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.b8
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету по переможцю
Вимога:
Тендерному комітету ДП «Хмельницькийстандартметрологія». Розглянувши Протокол №36 засідання ТК ДП «Хмельницькийстандартметрологія», заявляємо про порушення вимог статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН", а саме: 1. Порушена вимога пункту 7 розділу 1 тендерної документації, а саме: в складі тендерної пропозиції подано документ на російській мові, Руководство по эксплуатации (файл "20Руководство по эксплуатации.pdf"). 2. В складі тендерної пропозиції подано Свідоцтво про калібрування UA/24/190306/0072 від 06.03.2019, яке належить ТОВ "НВП" Центр енергообліку", та немає ніякого відношення до ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН". 3. В складі тендерної пропозиції подано Сертифікат перевірки типу UA.TR.001 187-18 від 14.11.2018 (файл "21Сертификат_Siemens.pdf"), який має відношення до ЗВТ типу: "Вимірювальні системи для безперервного і динамічного вимірювання кількості рідин, КРІМ ВОДИ, лічильник". Таким чином, цей сертифікат НЕ ДАЄ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ обладнання SIEMENS SITRANS F M MAG 3100, SITRANS F M MAG 1100 для вимірювання кількості ВОДИ. 4. В складі тендерної документації подано довідки без вказівки дат, тому не є факт, що наведена в них інформація дійсна на момент подачі. На підставі вищенаведеного ОСКАРЖУЄМО рішення тендерного комітету ДП «Хмельницькийстандартметрологія» щодо обрання переможцем ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН" в зв'язку з наявними порушеннями вимог статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція повинна бути ВІДХИЛЕНА. Також залишаємо за собою право ( в разі відсутності реакції на наші заяви) звернутися з оскарженням результатів тендеру до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу номер UA-2019-05-08-001826-a.b8 подану 07 червня 2019 13:37 надаємо наступні роз’яснення: - по пункту 1, щодо порушення вимог пункту 7 розділу 1 тендерної документації, а саме: в складі тендерної пропозиції подано документ на російській мові, Руководство по эксплуатации (файл "20Руководство по эксплуатации.pdf") повідомляємо, що пунктом 7 розділу 1 Тендерної документації передбачено, що "під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням учасника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)." Отже, подання документу на російській мові не заборонено та допускається Тендерною документацією. - по пункту 2, щодо наявності в складі тендерної пропозиції Свідоцтва про калібрування UA/24/190306/0072 від 06.03.2019, яке належить ТОВ "НВП" Центр енергообліку", повідомляємо, що відповідно до додатку 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів копії наступних документів: свідоцтво про калібрування (при постачанні товару). Отже, подання свідоцтво про калібування вимагається на етапі постачання товару. - по пункту 3, В складі тендерної пропозиції подано Сертифікат перевірки типу UA.TR.001 187-18 від 14.11.2018 (файл "21Сертификат_Siemens.pdf"), який має відношення до ЗВТ типу: "Вимірювальні системи для безперервного і динамічного вимірювання кількості рідин, КРІМ ВОДИ, лічильник". Таким чином, цей сертифікат НЕ ДАЄ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ обладнання SIEMENS SITRANS F M MAG 3100, SITRANS F M MAG 1100 для вимірювання кількості ВОДИ. Дія вищезазначеного сертифікату перевірки типу розповсюджується на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. На технічні засоби, які застосовуються за призначенням як еталон, вимоги Технічного регламенту не розповсюджуються. - по пункту 4, щодо наявності в тендерній пропозиції довідок без вказівки дат, зазначаємо, що Тендерною документацією вимагалося надання довідок довільної форми.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Заява про незгоду з рішенням тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ "БОСТ ЛАБС"

Номер: 0b72491b0e1c40e09d485b44365228a1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.a7
Назва: Заява про незгоду з рішенням тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ "БОСТ ЛАБС"
Вимога:
Тендерному комітету ДП «Хмельницькийстандартметрологія». Розглянувши Протокол №35 засідання ТК ДП «Хмельницькийстандартметрологія», заявляємо наступне: 1. Відповідно до пункту 5 розділу 2 Методики (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016) вимоги до ПУ наведені в додатку 1 Методики. В пункту 1 додатку 1 наведені Вимоги до конструкції ПУ, де є перелік складових частин ПУ. ПУ DFM ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ЦИМ ВИМОГАМ. Також звертаю увагу пана Голубничого, що цими вимогами НЕ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ конструктивне об'єднання окремих складових частин ПУ. Також звертаю увагу пана Голубничого, що в Методиці наведена НЕ СХЕМА ПУ а "СХЕМА підключення ПУ під час проведення повірки лічильників води крильчастих DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації" - додаток 2 до Наказу, де теж наведено перелік складових частин, які всі наявні на схемі ПУ DFM з настанови щодо експлуатування. Ще раз звертаю увагу, що Наказом НЕ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ КОНСТРУКТИВНЕ ОБ'ЕДНАННЯ ОКРЕМИХ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ПУ. Також звертаю увагу на наявний ВИСНОВОК ДП "Укрметртестстандарт", де зазначено, що вироб ПУ DFM ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ МЕТОДИКИ (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016). 2. Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації: Невизначеність вимірювань, що забезпечує проливна установка повинна бути не більше ніж: - 1,67 у діапазоні витрат від не більш ніж 0,06 м3/год до мінімальної витрати; - 0,67 у діапазоні витрат від не більш ніж 0,06 м3/год (включно) до максимальної витрати. Відповідно до наданої нами інформації, невизначеність вимірювань, що забезпечує ПУ DFM, не перевищує 0.50 у діапазоні від мінімальної до максимальної витрати, що цілком відповідає вимогам Додатку 3. На підставі вищенаведеного ЗАЯВЛЯЄМО ПРО НЕЗГОДУ з дискваліфікацієй ТОВ "БОСТ ЛАБС", та нагадуємо про неупередженість та недискримінаційність при розгляді тендерних пропозицій згідно Закону. Також залишаємо за собою право ( в разі відсутності реакції на наші заяви) звернутися з оскарженням результатів тендеру до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу заяву про незгоду з рішенням тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ "БОСТ ЛАБС" номер UA-2019-05-08-001826-a.a7 подану 07 червня 2019 12:37 надаємо наступне роз’яснення: - Замовник відхилив тендерну пропозицію згідно п.4 ч.1 ст.30, а саме: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Уточнення щодо вимог тендерної документації

Номер: 257a689830c741298c820a17aab2cf7a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.a6
Назва: Уточнення щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Ви не дали обгрунтовану відповідь на нашу попередню ВИМОГУ: В Додатку 3 до тендерної документації є вимога, щоб установка повністю відповідала всім вимогам Методики повірки (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016). Додатково в Додатоку 3 тендерної документації вимагається, щоб технічні і якісні характеристики витратоміра-лічильника були підтверджені Сертифікатом перевірки типу. Але наразі Методика повірки №2129 НЕ ВИМАГАЄ, щоб у складі установки був витратомір-лічильник. Тому ВИМАГАЄМО в тексті стосовно Сертифікату перевірки типу фразу "…витратоміра-лічильника, що входить до вузла вимірювання…" замінить на "…витратоміра-лічильника, якщо він входить до вузла вимірювання…".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник не погоджує з потенційними учасниками закупівлі вимоги до предмету закупівлі, а встановлює їх відповідно до потреб, керуючись принципами закупівлі згідно ст.3 та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерним комітетом на вимогу спеціалістів підприємства для забезпечення виробничої діяльності у тендерній документації наведена уточнена технічна характеристика вузла вимірювання. У власності підприємства експлуатується проливна установка з іншим принципом дії, тому виникла виробнича потреба у закупівлі товару відповідно до вимог тендерної документації. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару визначеного в тендерній документації повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно тендерної документації Замовника. Якщо пропозиція учасника не відповідає всім без винятку Технічним вимогам, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 20df77538bcb42b1a2f9e7ddcfbf7c84
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.c5
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
У відповіді на попередню вимогу Ви зауважили: "...відповідно до пункту 2 розділу 1 Вимог до конструкції (додаток 1 до Методики повірки води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації) вузол вимірювання містить обов’язковий перелік складових. Застосування витратоміра-лічильника не суперечить вимогам Методики. Тендерним комітетом на вимогу спеціалістів підприємства для забезпечення виробничої діяльності у тендерній документації наведена уточнена технічна характеристика вузла вимірювання..." В зв'язку з тим, що витратомір-лічильник НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ СКЛАДОВОЮ ВУЗЛА ВИМІРЮВАННЯ, ВИМАГАЄМО вимогу ОБОВ'ЯЗКОВО мати у складі вузла вимірювання витратомір-лічильник ВИЛУЧИТИ ЯК ДИСКРИМІНАЦІЙНУ відповідно до п.3 статті 5 Закону. Також звертаємо увагу, що ПОРУШУЄТЬСЯ вимога 4 частини статті 22 Закону: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Тому ще раз ВИМАГАЄМО НЕ ПОРУШУВАТИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник не погоджує з потенційними учасниками закупівлі вимоги до предмету закупівлі, а встановлює їх відповідно до потреб, керуючись принципами закупівлі згідно ст.3 та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерним комітетом на вимогу спеціалістів підприємства для забезпечення виробничої діяльності у тендерній документації наведена уточнена технічна характеристика вузла вимірювання. У власності підприємства експлуатується проливна установка з іншим принципом дії, тому виникла виробнича потреба у закупівлі товару відповідно до вимог тендерної документації. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару визначеного в тендерній документації повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно тендерної документації Замовника. Якщо пропозиція учасника не відповідає всім без винятку Технічним вимогам, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам

Номер: 86494971ba47467cb1de1cc4d2594c65
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.c4
Назва: Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам
Вимога:
В Додатку 3 до тендерної документації є вимога, щоб установка повністю відповідала всім вимогам Методики повірки (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016). Додатково в Додатоку 3 тендерної документації вимагається, щоб технічні і якісні характеристики витратоміра-лічильника були підтверджені Сертифікатом перевірки типу. Але наразі Методика повірки №2129 НЕ ВИМАГАЄ, щоб у складі установки був витратомір-лічильник.Тому ВИМАГАЄМО в тексті стосовно Сертифікату перевірки типу фразу "…витратоміра-лічильника, що входить до вузла вимірювання…" замінить на "…витратоміра-лічильника, якщо він входить до вузла вимірювання…".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. По першому питанню вимоги повідомляємо: відповідно до пункту 2 розділу 1 Вимог до конструкції (додаток 1 до Методики повірки води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації) вузол вимірювання містить обов’язковий перелік складових. Застосування витратоміра-лічильника не суперечить вимогам Методики. Тендерним комітетом на вимогу спеціалістів підприємства для забезпечення виробничої діяльності у тендерній документації наведена уточнена технічна характеристика вузла вимірювання. По другому питанню вимоги зазначаємо: Згідно Схеми, наведеної у Додатку 2 до вищезазначеної Методики, вузол зняття інформації, що містить відеокамеру, по каналу зв’язку під’єднаний до синхронізувального пристрою, що є складовою вузла вимірювання. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару визначеного в тендерній документації повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно тендерної документації Замовника. Якщо пропозиція учасника не відповідає всім без винятку Технічним вимогам, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам

Номер: 900d3cb605c148589f0b1b1219d4e0d4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.c3
Назва: Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам
Вимога:
В Додатку 3 до тендерної документації є вимога, щоб установка повністю відповідала всім вимогам Методики повірки (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016), в тому числі мала окремі складові частини відповідно до Додатку 1 Методики. Але абзац Додатку 3 тендерної документації стосовно складових частин установки (другий з низу на сторінці 23 тендерної документації) є зайвим і суперечить Додатку 1 цієї Методики, а саме: 1. Вимога до вузла вимірювання, щоб він був на базі витратоміра-лічильника, ВІДСУТНЯ в Методиці №2129. 2. Згідно Методики №2129 вузол зняття інформації містить відеокамеру, канал зв’язку із синхронізувальним пристроєм вузла вимірювання та пристрій для кріплення відеокамери на лічильник. ВІДСУТНЯ вимога, щоб відеокамера була під'єднана до вузла вимірювання. Тому ВИМАГАЄМО викласти цей абзац відповідно Додатку 1 Розділ 1 Методики повірки, або взагалі вилучити, так як ці вимоги зайві.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. По першому питанню вимоги повідомляємо: відповідно до пункту 2 розділу 1 Вимог до конструкції (додаток 1 до Методики повірки води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації) вузол вимірювання містить обов’язковий перелік складових. Застосування витратоміра-лічильника не суперечить вимогам Методики. Тендерним комітетом на вимогу спеціалістів підприємства для забезпечення виробничої діяльності у тендерній документації наведена уточнена технічна характеристика вузла вимірювання. По другому питанню вимоги зазначаємо: Згідно Схеми, наведеної у Додатку 2 до вищезазначеної Методики, вузол зняття інформації, що містить відеокамеру, по каналу зв’язку під’єднаний до синхронізувального пристрою, що є складовою вузла вимірювання. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару визначеного в тендерній документації повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно тендерної документації Замовника. Якщо пропозиція учасника не відповідає всім без винятку Технічним вимогам, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Технічні вимоги (Додаток №3 тендерної документації) суперечать нормативним актам

Номер: c36a074d772944a08e9ad2fe24f7f89e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.b1
Назва: Технічні вимоги (Додаток №3 тендерної документації) суперечать нормативним актам
Вимога:
В Додатку 3 до тендерної документації є вимога, щоб установка повністю відповідала всім вимогам Методики повірки (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016), в тому числі мала окремі складові частини відповідно до Додатку 1 Методики. Але абзац Додатку 3 тендерної документації стосовно складових частин установки (другий з низу на сторінці 23 тендерної документації) є зайвим і суперечить Додатку 1 цієї Методики, а саме: 1. Вимога до вузла вимірювання, щоб він був на базі витратоміра-лічильника, ВІДСУТНЯ в Методиці №2129. 2. Згідно Методики №2129 вузол зняття інформації містить відеокамеру, канал зв’язку із синхронізувальним пристроєм вузла вимірювання та пристрій для кріплення відеокамери на лічильник. ВІДСУТНЯ вимога, щоб відеокамера була під'єднана до вузла вимірювання. Тому НАПОЛЯГАЄМО викласти цей абзац відповідно Додатку 1 Розділ 1 Методики повірки, або взагалі вилучити, так як ці вимоги зайві.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Корегування
Дата скасування: 10.05.2019 15:20
Вимога
Відкликано скаржником

Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам

Номер: 386f781ae29d430592f6902744919b6b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001826-a.c2
Назва: Технічні вимоги (Додаток 3 тендерної документації) суперечать нормативним документам
Вимога:
В Додатку 3 до тендерної документації є вимога, щоб установка повністю відповідала всім вимогам Методики повірки (Наказ Мінекономрозвитку №2129 від 23.12.2016). Додатково в Додатоку 3 тендерної документації вимагається, щоб технічні і якісні характеристики витратоміра-лічильника були підтверджені Сертифікатом перевірки типу. Але наразі Методика повірки №2129 НЕ ВИМАГАЄ, щоб у складі установки був витратомір-лічильник, тому НАПОЛЯГАЄМО в тексті стосовно Сертифікату перевірки типу фразу "…витратоміра-лічильника, що входить до вузла вимірювання…" замінить на "…витратоміра-лічильника, якщо він входить до вузла вимірювання…".
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Корегування
Дата скасування: 10.05.2019 15:20