• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення генерального плану та плану зонування міста Красилів Красилівського району Хмельницької області (в тому числі історико-архітектурного опорного плану міста)

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2019 13:38 - 20.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 07d609a7296649f1b1709a62dc608427
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001467-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до вас з вимогою про усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції Державного підприємства "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування". По суті вимоги повідомляємо наступне. В Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про надання документів: «Довідка про наявність працівників, складена в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання зобов’язань за договором про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. В довідці зазначається наступна інформація про працівників - повністю прізвище, ім’я, по батькові, ПОСАДА або вид виконуваної роботи, рівень освіти, реквізити кваліфікаційного сертифікату (за наявності). Учасник в довідці про працівників повинен підтвердити наявність в нього як мінімум одного архітектора з розроблення містобудівної документації та як мінімум одного інженера-землевпорядника. Для ПІДТВЕРДЖЕННЯ наявності в Учасника архітектора (-ів) з розроблення містобудівної документації та інженера (-ів) –землевпорядника (-ів), які ЗАЗНАЧЕНІ Учасником в довідці про наявність працівників, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників завірені належним чином копії ТРУДОВИХ КНИЖОК (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) та/або оригінали цивільно-правових договорів (угод).» Виходячи з умов тендерної документації, Учасники повинні підтвердити наявність всіх архітекторів з розроблення містобудівної документації, яких зазначили в довідці про наявність працівників. Державним підприємством "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" в Довідці про наявність працівників зазначено архітектора з розроблення містобудівної документації Добряк Надію Михайлівну, начальника Науково-дослідного відділу стандартизації та нормативно-методичного забезпечення містобудівного проектування (файл з назвою «Інформація та документи підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», ст.4). Для підтвердження наявності архітектора з розроблення містобудівної документації Добряк Надії Михайлівни надано копію ТРУДОВОЇ КНИЖКИ, але тільки сторінку з ВІДОМОСТЯМИ про власника (файл з назвою «Інформація та документи підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо працівників» ст.3-4). СТОРІНКА з відомостями про ОСТАННЄ МІСЦЕ РОБОТИ Добряк Надії Михайлівни, тобто де зазначено посаду працівника, НЕ надано в складі пропозиції, що НЕ дозволяє підтвердити працевлаштування Добряк Надії Михайлівни. Сторінка 5 файлу «Інформація та документи підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо працівників» містить копію сторінки трудової книжки, але НЕМОЖЛИВО ідентифікувати її приналежність до працівника, до того ж ця сторінка не містить номера трудової книжки. Враховуючи викладене, Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" не підтвердило наявність архітектора з розроблення містобудівної документації Добряк Надії Михайлівни відповідно до вимог тендерної документації, а тому вимагаємо усунути порушення і відхилити тендерну пропозицію Державного підприємства "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", яку таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України показує, що подібні невідповідності є підставою для відміни рішення про визначення переможця. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України та відповідно до статті 7 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) з інформацію про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою проведення МОНІТОРИНГУ закупівлі. Моніторинг ДАСУ може бути проведений на будь-якому етапі закупівлі, навіть після заключення договору з переможцем. При виявлені порушень ДАСУ має право зобов’язати розірвати договір, укладений з переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу від 03.06.19, 13:16, повідомляємо, що згідно з п. 3.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників у тому разі, коли у трудовій книжці заповнені усі сторінки відповідних розділів, вона доповнюється вкладишем. Вкладиш вшивається у трудову книжку, заповнюється і ведеться власником або уповноваженим ним органом за місцем роботи працівника у такому ж порядку, що і трудова книжка. Згідно з документами наданими ДП «Науково-дослідний проектний інститут містобудування» вкладиш до трудової книжки був виданий Добряк Надії Миколаївні 01 лютого 2013 року. Відповідно до Постанови КМУ від 02.03.1994 року № 131 ,,Про внесення змін до зразка бланка трудової книжки’’ на зміну зразка трудової книжки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. N 301 ( 301-93-п ) "Про трудові книжки працівників", установлено, що колонцифри проставляються на всіх сторінках трудової книжки, а серія і номер - на сторінках 1, 4, 5, 8, 57, 60, 61, 64. Крім того, повідомляємо, що тендерною документацією вимагалось тільки підтвердження останнього місця роботи кваліфікованого працівника, а не підтвердження посади. На першій сторінці вкладиша до трудової книжки Добряк Надії Михайлівни, біля підпису особи відповідальної за видачу трудових книжок, стоїть печатка відділу кадрів ДП «Науково-дослідний проектний інститут містобудування» з відповідним ідентифікаційним кодом, на другому-третьому аркуші вказано назву підприємства, що підтверджує її працевлаштування, а інформація на наданих копіях аркушів відповідає зразкам бланків затверджених Постановою КМУ від 02.03.1994 року № 131, логічній послідовності, вимогам тендерної документації та завірені належним чином. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ч.3 та ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо вам, що згідно з тендерною документацією для визначення відповідності пропозиції достатньо підтвердження ОДНОГО архітектора з розроблення містобудівної документації та ОДНОГО інженера-землевпорядника, решта кваліфікованих співробітників зазначається за бажанням учасника торгів, зважаючи на це підтвердивши як мінімум одного архітектора з розроблення містобудівної документації недостовірність чи неточність в документах іншого архітектора в тій самій тендерній пропозиції не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Враховуючи вищесказане, та те, що копії трудових книг учасника завірені належним чином, а інформація на їх сторінках має логічну послідовність ми не можемо вважати Вашу вимогу підставою для відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Уточнення тендерної документації та вимог замовника

Номер: 9f52eb24a8254873b8a122b48b5a494e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-08-001467-a.a1
Назва: Уточнення тендерної документації та вимог замовника
Вимога:
Вимагаємо надати роз'яснення/внести зміни стосовно наступних позицій тендерної документації: 1. У додатку №2 Календарний план до проекту договору п'ятою частиною другого етапу робі замовником зазначено "Експертиза генерального плану". Згідно з Порядком проведення експертизи містобудівної документації, затвердженого Постановою КМУ від 25 травня 2011 р. N 548 експертну організацію обирає замовник містобудівної документації. Експертною організацією не може бути розробник відповідної містобудівної документації. Експертиза проводиться згідно із договорами, укладеними між замовником експертизи та експертною організацією. Вартість експертизи визначається на договірних засадах між замовником експертизи та експертною організацією і обраховується на підставі економічно обґрунтованих витрат. 2.У додатку 3 до тендерної документації у пункті законодавче та нормативне забезпечення вказано замовником ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень". Просимо надати роз'яснення у контексті прийняття ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування та забудова теріторій" та наявності і руху судової справи №826/13433/18. 3.Уточнити площу населеного пункту, вказати площу території, яку планується включити в межі населеного пункту у т. ч. для житлової забудови: багатоквартирна та ін.; надати вихідні дані по історико-архітектурному плану: пам'ятки, кількість, вік.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. У додаток №2 було внесено зміни відповідно до вашого зауваження. 2. ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування та забудова теріторій" було включено в тендерну документацію. 3. 1862 га це повна площа включно з тією, яку планується включити в межі населеного пункту, вихідні дані по історико-архітектурному опорному плану були підгружені на сторінку закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено