-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби для ванної кімнати та кухні за кодом ДК 021:2015 44410000-7 (Таблички)
Вироби для ванної кімнати та кухні за кодом ДК 021:2015 44410000-7 (Таблички)
Завершена
24 210.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 242.11 UAH
мін. крок: 1% або 242.11 UAH
Період оскарження:
09.04.2019 11:43 - 15.04.2019 16:00
Вимога
Відхилено
Дотримання Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
724ddb423bff4e12949cd08156732152
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-000292-c.a2
Назва:
Дотримання Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Важливим є дотримання вимог законодавства України у сфері державних закупівель.
Неподання Учасником, у даному випадку ФОП Хілінська О.Л., будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповідь на вимогу.pdf 15.05.2019 16:54
Дата подачі:
13.05.2019 14:02
Вирішення:
Станом на 13.05.2019 року Наказ № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" втратив чинність, ст.3Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на допорогові закупівлі, оскільки основними документами, які регламентують порядок здійснення допорогових закупівель є Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене, ваша вимога без підставна та законодавчо не обґрунтована.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
db361c553d784ddc88d9b7aeb03a2059
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-000292-c.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Хілінська О.Л. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У "Переліку вимог Замовника до Учасників" Замовником чітко вказані вимоги, які мають підтвердити Учасники, що приймають участь у закупівлі, а, також, перелік відповідних документів, які подаються "протягом періоду подання пропозицій". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 24 квітня 2019, 18:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону чи виписаного Замовником в документації по іншому).
По-перше, Замовник вимагав, що Учасник "у складі тендерної пропозиції" надає "лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою Додатку 3. до тендерної документації".
По-друге, Замовник вимагав підтвердження чи гарантій від Учасника по перших основних п'яти пунктах "Переліку вимог Замовника до Учасників", а саме, що:
• Товар буде обов’язково поставлений того ж найменування та у тій же кількості, що вказано у Комерційній пропозиції.
• Ціна на товар повинна зафіксована протягом 2 (двох) місяців з моменту надання пропозиції у рамках реверсивного аукціону.
• Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця.
• Умови доданого до оголошення проекту Договору змінам не підлягають, крім випадків передбачених законодавством
України (п.12.3 договору).
• Переможець оплачує усі витрати, пов'язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур'єрську службу.
І, по-третє, згідно вимог "Технічної специфікації" Учасник мав підтвердити "якість Товару, що поставляється" "сертифікатом відповідності або висновком державної санітарно-епідеміологічної служби..., або обгрунтуванням відсутності вищенаведеного".
По цих пунктах ФОП Хілінська О.Л. не виконано вимоги закупівлі, а саме:
- цей Учасник не подав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних "за формою Додатку 3. до тендерної документації". І якщо з формою подання ще можна миритись (хоча це пряме невиконання вимог), то от зобов'язання по останньому абзацу Додатку 3 щодо "зміни персональних даних" просто відсутні, та ще й дивує подання замість цих зобов'язань документу "повідомлення (2)", в якому ФОП Хілінська О.Л. на своєму фірмовому бланку від імені ДП "Адміністрація морських портів України"!!!, тобто Замовника, пише собі ж листа.
- у своїх документах Учасник не надав і підтвердження чи гарантій по перших основних п'яти пунктах "Переліку вимог Замовника до Учасників". Адже, серед іншого, важливим є і те, що ціна на товар буде "зафіксована" впродовж 2 (двох) місяців, та й те, щоб витрати, пов'язані з пересилкою "через кур'єрську службу" не оплачувались Замовником, тобто, за державні кошти.
- також, згідно вимог "Технічної специфікації" Учасник не підтвердив "якість Товару, що поставляється" "сертифікатом відповідності або висновком державної санітарно-епідеміологічної служби...". Як і не надав обгрунтування "відсутності вищенаведеного" в жодному з поданих документів.
Згідно п.6.10. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "до закінчення терміну її подання", а не потім додатково деякі з них додати Замовнику в паперовому вигляді. ФОП Хілінська О.Л. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до проведення аукціону.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" чітко зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Хілінська О.Л. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповідь на вимогу.pdf 15.05.2019 16:53
Дата подачі:
13.05.2019 13:47
Вирішення:
Станом на 13.05.2019 року Наказ № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" втратив чинність, ст.3Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується на допорогові закупівлі, оскільки основними документами, які регламентують порядок здійснення допорогових закупівель є Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказ ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене, ваша вимога без підставна та законодавчо не обґрунтована.
Статус вимоги:
Відхилено